بلفاروپلاستی

بلفاروپلاستی و سوالات رایج در این مورد

بلفاروپلاستی و سوالات رایج در این مورد

بلفاروپلاستی (لیفت پلک یا جراحی پلک( روشی  است که به منظور کاهش پف کردگی پلک پایین و برداشتن پوست اضافی پلک بالا انجام می شود .

این عمل جراحی معمولا برای جوانسازی و زیبایی اطراف  دور پلک انجام می شود. همچنین این روش در بهبود دید افراد سالمند بسیار موثر است .

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

با انجام عمل بلفاروپلاستی گودی و سیاهی زیر چشم، چین و چروک های پنجه کلاغی و یا سایر چین و چروک صورت از بین نمی روند   از این رو اغلب این روش  همراه با سایر روش های زیبایی همچون لیزر، تزریق ژل یا لیفت پیشانی انجام می شود.

 

[toggle title=”پروسه پیری پلک” state=”close” ]با افزایش سن ، به تدریج پوست خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد و همین عدم قابلیت ارتجاعی موجب تجمع پوست اضافی در پشت پلک می گردد . در پلک بالا این تاثیر معمولا به شکل افزایش تدریجی مقدار پوست پلک، خود را نشان می دهد.در مواردی این افزایش پوست به قدری زیاد است که میدان دید فرد را نیز محدود می کند، اما تظاهر افزایش سن در پلک پایین معمولا به شکل پف پلک وچین های ظریف و بیرون زدگی کیسه های چربی بروز می کند. [/toggle]

[toggle title=”افراد مناسب برای بلفاروپلاستی چه کسانی هستند؟” state=”close” ]بهترین کاندید برای بلفاروپلاستی افرادی هستند که از سلامت خوبی برخوردار بوده و انتظارات واقع بینانه ای از این عمل دارند . اکثر افراد با 35 سال سن یا بالاتر نیز کاندید مناسبی می باشند .

اما اگر شلی پلک و یا افتادگی پلک در خانواده تان ارثی باشد ، بهتر است هر چه سریعتر تصمیم به انجام اینکار نمایید . با انجام بلفاروپلاستی ظاهرصورت افراد جوانتر به نظر می رسد و در حفظ اعتماد به نفس نقش بسزایی نیز دارد . با این حال، ممکن است در نگاه ایده آل خود را در نتیجه یا تغییر ساختار صورت خود را. قبل از اینکه تصمیم به انجام عمل جراحی، در مورد اهداف خود فکر می کنم و بحث در مورد آنها با جراح خود. [/toggle]

[toggle title=”آیا نتایج حاصل از بلفاروپلاستی دائمی است ؟” state=”close” ]نتایج حاصل از جراحی پلک فوقانی حداقل پنج تا هفت سال ماندگاری دارد و درجراحی پلک تحتانی به ندرت نیاز به تکرار می باشد. اگر پلک مجددا شل شود و یا دچار افتادگی شود ، انجام لیفت پیشانی توصیه می شود . [/toggle]

[toggle title=”آیا برای جراحی پلک نیاز به آمادگی خاصی می باشد ؟” state=”close” ]برای انجام جراحی بلفاروپلاستی حتما باید یک نفر همراه داشته باشید تا برای همراهی شما در بردن به منزل و حداقل یک شب مراقبت از شما آماده باشد.

بعد از انجام عمل باید چندین روز در خانه بمانید و استراحت کنید تا پلک به خوبی التیام یابد . برخی از افراد پس از عمل جراحی دچار خشکی چشم می شوند ، اما که به ندرت بیش از دو هفته به طول می انجامد . اگر خشکی چشم هایتان بیش از دو هفته به طول انجامید، حتما با دکتر معالج تماس بگیرید. [/toggle]

[toggle title=”مواردیکه باید بعد از عمل در خانه آماده باشد :” state=”close” ]تکه های یخ  ، گاز استریل  ، قطره های چشمی یا اشک مصنوعی (البته با تجویز پزشک ) ، حوله یا دستمال تمیز ، مسکن های بدون نسخه ( با توصیه پزشک )

همچنین از مصرف داروهایی همچون ادویل، موترین، ناپروکسن و آسپرین بپرهیزید زیرا موجب افزایش خطر خونریزی می شود. [/toggle]

[toggle title=”عوارض جانبی جراحی پلک چیست؟” state=”close” ]پیامدها و عوارض جانبی بلفاروپلاستی نادر است ، اما امکان بروز این عوارض وجود دارد . از جمله : خون ریزی ، عفونت ، خشکی چشم  ، سخت بسته شدن پلکها ، مات شدن موقتی تصویر بینایی بی حسی و سایر تغییرات حسی در پوست اطراف چشم از بین رفتن بینایی .

در صورت مشاهده هرگونه عوارض جانبی در اسرع وقت با دکتر خود تماس بگیرید. [/toggle]

[divider]

نگارنده : مرضیه کبیری فر

لینک منبع 

5 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments