بهترین روش برجسته سازی لب چیست؟ هر آنچه باید بدانید!

بهترین روش در افزایش دائمی حجم لب چیست؟!
بهترین روش در افزایش دائمی حجم لب چیست؟!

بهترین روش برجسته سازی لب چیست؟ هر آنچه باید بدانید!

سوال بیمار:

من چند وقتی است که لبم  را به روش پیوند/ تزریق چربی برجسته ساخته ام. چه مدت این روش ماندگار است؟ آیا دائمی است؟

پاسخ متخصصین:

دکتر برنت موئلکن
دکتر برنت موئلکن

دکتر برنت موئکلن در این رابطه می گوید: ” من تعداد زیادی بیمار دارم که از روش پیوند/ تزریق چربی به مناطق مختلف صورت خود استفاده کرده اند.  این روش بسیار ایمن است و نتایج موثر، صاف و برجستگی کامل را به همراه دارد. در این روش چربی از بدن خود بیمار گرفته می شود و دیگرتوسط بدن بیمار پس زده نمی شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

من فوق العاده استفاده از سیلیکون های پرکننده دائمی و نیمه دائم برای افزایش حجم لب را رد می کنم وسخت با آن ها مخالف هستم. سیلیکون، آرتکول، و آرتفیل پرکننده هایی دائم هستند که در طی زمان طولانی سبب سبب التهاب های شدید و حساسیت می گردند. در برخی از بیماران تغییر شکل می دهند و فرم لب را به کلی به هم میریزند که اصلا قابل کنترل نیست.

گاهی برخی از بیماران مقدار بسیار کمی سیلیکون در حاشیه ی لب هاشون تزریق می کنند که متورم به نظر برسد. همانطور که گفتم استفاده از سیلیکون بسیار مضر است و بسیار خطر دارد چرا که تمام بازیگران و افراد مشهوری که از این روش استفاده کرده اند پس از چندی به دلیل استفاده از سیلیکون شهرتشان افزایش یافته است.

به یاد داشته باشید که چربی گرفته شد از بدن به هیچ عنوان ایجاد عفونت نمی کند، اما باکتری ها همیشه در و روی پرکننده ها حضور دارند.

هزینه ی برجسته سازی لب با پیوند چربی یا پیوند چربی فاسیای اتولوگ از ۱۵۰۰ تا ۵۰۰۰ متغییر است. که به تکنیک و روش زیباسازی بستگی دارد.

البته از پرکننده های غیر دائم مانند اسید هیالورونیک نیز که ریسک کمتری را به دنبال دارد تا حد زیادی می توان استفاده نمود.”

دکتر سمیر شوره
دکتر سمیر شوره

دکتر سمیر شوره می گوید: ” شما از پرکننده ی ری استایلین نیز برای برجسته سازی می توانید استفاده کنید ولی تنها مشکل این روش غیر دائم بودن آن است.

انتقال چربی اگر به درستی انجام شود بسیار موثر است چرا دائم است و غده و توده در لب ایجاد نمی کند. سیلیکون از جمله مواد قدیمی و خطرناک است که در گذشته بسیار استفاده شده است. باید از گذشته درس گرفت. تزریق چربی از جمله بهترین روش ها در برجسته سازی لب است.”

دکتر آرماندو سوتو
دکتر آرماندو سوتو

دکتر آرماندو سوتو در این باره می گوید: “من نیز با نظر دکر موئکن در مورد تزریق سیلیکون موافقم، چرا که در ابتدا نتایج راضی کننده است ولی به مرور زمان فرم لب ها به کلی به هم میریزد و از کنترل خارج می شود.

بهترین روش پیوند چربی از بافت بدن خودتان است. پیوند چربی از بدن خود بسیار روشی ایمن است که در مرور زمان هیچ مشکلی در فرم لب های شما بوجود نمی آورد. پس از عمل خود کاملا راضی و آسوده خاطر باشید.”

تجربه ی لب هایی متفاوت با تزریق بوتاکس به لب
تجربه ی لب هایی متفاوت با تزریق بوتاکس به لب

تجربه ی لب هایی متفاوت

در دنیای امروز با پیشرفت علم هیچ چیز غیر ممکن نیست.

امروزه هر کس برای رسیدن به زیبایی ، میتواند از روش هایی بهره ببرد. یکی از این روش ها تزریق بوتاکس به لب است، که چهره ای جذابتر و جوانتر به شما می دهد. این روش عوارضی دارد، اما مزایای آن به معایبش می چربد. و از هر گونه خارش، قرمزی، تورم وغیره به دور است.

بوتاکس تقریبا 12 سال است که برای تزریق به پلک ها و لب ها مورد استفاده قرار گرفته است. تزریق بوتاکس در بین افراد مشهوری مانند خوانندگان و بازیگران محبوبیت فراوانی یافته است.

تزریق بوتاکس دقایقی بیش طول نمی کشد و پس از آن افراد به کارهای روزانه ی خود به راحتی ادامه می دهند. پس دوره ی نقاهتی در این روش وجود ندارد. تزریق بوتاکس به لب ها سریعا نمایان می شود و شما به راحتی در مجامع عمومی می توانید حضور داشته باشید. از این روش در رفع چین و چروک های صورت نیز استفاده می گردد. با تزریق بوتاکس به لب، دیگر نگران خطوط اطراف لب و باریکی لب هایتان نباشید.

فرآیند تزریق بوتاکس به لب به نظر دردناک می آید، چرا که این ماده توسط سوزن ریزی به ماهیچه های لب تزریق می شود، اما خبر خوب این است که این فرآیند عاری از هر گونه دردی ست. این روش در حدود 5 تا 30 دقیقه طول می کشد و در هنگام تزریق، حسی مانند گزش زنبور خواهید داشت.  لبها پس از 2 تا 4 ماه حجمشان رو به کاهش می رود، بنابراین تزریق بوتاکس روشی موقت محسوب می شود.  به این دلیل که بوتاکس تایید شده و ایمن است، درصورت نیاز، شما می توانید تزریق دوباره ی آن را تجربه کنید.

موضوع بسیار مهمی که باید به آن اشاره کرد، مشورت و انتخاب پزشکی متخصص و مجرب در انجام این کار است.

قبل از تزریق بوتاکس باید نکاتی را رعایت کنید؛ برای مثال، دو یا سه روزقبل از تزریق بوتاکس از خوردن داروهایی که رقیق کننده ی خون هستند مانند آسپرین ها، جدا خودداری کنید. در مجموع، تا زمانیکه پزشک شما تزریق بوتاکس را برای شما مناسب ندیده است از آن اجتناب کنید.

تزریق بوتاکس به لب نه تنها سریع انجام می شود بلکه بدون درد نیز است.

در پایان شما لب هایی جذاب و خیره کننده خواهید داشت، پس به دلیل امن بودن این تکنیک، امتحانش ضرری ندارد.

تزریق ژل، آنجلینا جولی شوید:

تزریق ژل، آنجلینا جولی شوید
تزریق ژل، آنجلینا جولی شوید

تزریق ژل به لب ها یکی از راه های زیبایی ست، که باعث برجسته تر شدن و فریبنده تر شدن لب های شما می شود. امروزه تزریق ژل یکی از روش های پر مخاطب در سراسر جهان است که به طروق متفاوتی باعث پرکردن لب و اطراف دهان میشود. این پر کننده و مواد تزریقی محصولاتی مشابه به اسید هیالورونیک (یک ماده طبیعی موجود در بدن ) هستند، که به حجیم تر شدن لب ها کمک بسزایی می کنند. این نوع از پرکننده های پوستی گاهی اوقات “پرکننده اسید هیالورونیک” نامیده می شود.

کلاژن، از دیگر مواد رایج درتزریق و حجیم کردن است که امروزه کمتر مورد استفاده قرار میگیرد، و دیگر روش ها نسبت به این روش بشتر توصیه می شود و ایمنتر  و در نهایت اثرات طولانی تریدر مقایسه با این روش دارند. تزریق چربی و کاشت آن از دیگر روش ها در حجیم کردن لب ها ست، اما با خطرات فراوانی همراه است.

کاربرد های اسید هیالورونیک فیلر(پر کننده تزریقی):

با تزریق کردن این اسید حجیم کننده به لب های خود توسط پزشک متخصص می توان

  • قالب و شکل
  • ساختار
  • حجم

لب های خود را دگرگون سازید.

اثرات فیلر اسید هیالورونیک حدود 6 ماه است و پس از آن به در مان مجدد و تزریق های بیشتر نیاز است.

چندین پرکننده اسید هیالورونیک در بازار وجود دارد، که برخی از آن ها با لیدوکائین( بی حسی موضعی ) همراه هستند.

مزایای استفاده از فیلر ها و ژل های تزریقی:

پس از تزریق، ژل تمام بافت لب را تحت کنترل خود در می آورد و به آن شکل می دهد.

مزایای استفاده از مواد اسید هیالورونیک  در تزریق به لب عبارتند از:

  • کنترل حجم لب، مقدار مواد و ژلی که به لب ها تزریق می شود به راحتی قابل کنترل است، فرد متخصص در کنترل میزان حجم لب ها نقش اصلی را ایفا می کند.
  • سرعت تدریجی درمان، تزریق ها به تدریج طی روزها و جلسات تعیین شده توسط متخصص صورت می گیرند و در پایان نتیجه ی مورد انتظار را برای بیمار در پی خوهند داشت.
  • حل سریع برامدیگی ها ، هر توده و برآمدگی ایجاد شده توسط حرکت لب ها را می توان به راحتی حل نمود و به حالت قبلی باز گرداند.
  • در این روش کبودی کمتر است. ممکن است کبودی و تورم کمتری در مقایسه با سایر پرکننده های پوستی بوجود بیاورد.
  • نتایج منطقی پایدار. نتایج به طورمنطقی طولانی مدت هستند، اما دائمی نیست.
  • واکنش های آلرژیک با درصد احتمال بسیار پایین. از آنجا که مواد هیالورونیک اسید، از مواد مشابه آنچه که در بدن وجود دارد، ساخته شده، آنها به ندرت ایجاد واکنشی حساسیت زا می کنند. چنانچه به لیدو کائین حساسیت دارید قبل از درمان با پزشک خود در میان بگذارید.

معایب و مخاطرات در تزریق ژل به لب:

عوارض و مخاطرات عوارض جانبی مواد اسید هیالورونیک موقتی هستند و باید فقط چند روز طول بکشد. آنها ممکن است شامل:

  • خونریزی از سایت های تزریق
  • تورم و کبودی
  • قرمزی و حساسیت در محل تزریق باشند

عوارض جانبی شدیدتر و یا خطرات ممکن است شامل:

  • شدید بودن و طولانی مدت بودن تورم و یا کبودی به مدت یک هفته تا 10 روز
  • عدم تقارن لب (بخش هایی از لب اندازه های مختلف هستند)
  • توده و بی نظمی در لب
  • عفونت
  • تزریق به یک رگ خونی، که باعث از دست دادن بافت می شود
  • زخم، و یا سفت شدن لب
  • واکنش آلرژیک مانند قرمزی، تورم، خارش در اطراف لب

اگر شما تجربه تورم شدید و یا دچار تب شدید بلافاصله با دکتر خود تماس بگیرید.

در زمان تزریق ژل  به لب چه مواردی را باید انتظار داشت

تکنیک های تزریق ژل به لب شما می تواند در مطب دکتر بدون هیچ عمل و جراحی سریع انجام شود، اما تزریق چربی اینگونه نیست، چرا که باید عمل لیپوساکشن در یک ناحیه از بدن انجام شده و چربی ها را به نواحی مورد نیاز تزریق و پیوند داد.

در این روش گاهی ممکن ایت تمام ناحیه ی لب و اطراف آن بی حس شود و سپس تزریق انجام شود ، که این درست به تزریق مواد بی حس کننده به دندان شما در دندانپزشکی شباهت دارد.

پس از مشخص کردن مناطق و علامت دار کردن آن ها، تزریق آغاز می شود که سوزن مورد استفاده باید کاملا تیرز و استریل بوده و تحت نظارت متخصص مربوطه صورت پذیرد.  پس از تزریق استفاده از یخ در محل مورد نظر بسیار در درمان تورم ناشی از تزریق ژل مفید است، البته با ید به نکته توجه داشت که در زمان کمپرس یخ هیچ فشاری بر لب ها آورده نشود.

از استفاده محصولات آرایشی بلافاصله پس از تزریق اجتناب کنید.

شما باید پس از عمل به را حتی تغییر را در چهره ی خود تشخیص دهید و پس از گذراندن دوره نقاهت باید حس داشتن لبی طبیعی را مانند گذشته داشته باشید.

هزینه های احتمالی در تزریق ژل به لب:

هزینه تزریق ژل به لب بسته به

  • نوع روش انجام شده
  • تجربه دکتر
  • جاییکه زندگی می کنید

متفاوت است.

البته هزینه هر تزریق با سرنگ و مقدار ماده ی تزریق شده محاسبه می گردد. معمولا در یک یا دو بار عمل تزریق انجام می شود .عمل های زیبایی تحت پوشش بیمه های درمانی قرار نمی گیرند و باید بیمار قبل از انجام هرگونه عملی از آن آگاهی کامل داشته باشد و با رضایت خود به این کار تن دهد.

محقق و مترجم: میلاد اسد بیگی

لینک منبع: http://www.skinsheen.com/skin-botox-injections-in-lips-1513.aspx

لینک منبع

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید