برتری های استفاده از لیزر برای از بین بردن موهای زائد

مدت های طولانی خانم ها سعی در خنثی سازی فعالیت های طبیعی بدن داشته اند، از جمله سبز شدن مو در قسمت های ناخواسته ی بدن. گاهی این فرایندهای خنثی سازی بسیار دردناک هستند.

بنابراین باید در مورد بهترین روش از بین بردن موهای زائد تحقیق کنیم. در اینجا به چند مورد از نمونه های از بین بردن مو اشاره می کنیم.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

حذف موهای زائد برای مدت کوتاه:

لیزر موهای زائد بدن و صورت

روش های آسان و ارزانی برای از بین بردن موهای زائد وجود دارد. استفاده از تیغ و ژیلت یک روش نسبتا سریع و ساده برای از بین بردن موهای زائد می باشد که یک روش بی درد است و برای قسمت هایی از بدن مانند پاها، زیربغل و خط بیکینی استفاده می شود. اما ایراد این روش این است که تقریبا هر روز باید این کار را انجام دهید تا پوستی صاف داشته باشید.

علاوه بر این استفاده از تیغ احتمال رویش موهای زیرپوستی و رخم های گاه به گاه تیغ را افزایش می دهد. برای رسیدن به نتایج بهتر ابتدا به روش های خانگی و با استفاده از شکر لایه برداری کرده و سپس کار خود را انجام دهید. با این کار پوست صافتری خواهید داشت.

استفاده از نخ

کندن موهای ابرو یک روش ساده و سریع برای تمیز کردن ابروها می باشد. استفاده از موچین یکی از روش های رهایی از موهای کوچک اطراف ابرو می باشد، که البته این روش کمی دردناک می باشد.

نخ جایگزین بهتری است که به آرامی موهای زائد اطراف ابرو را برمی دارد. استفاده از نخ ماندگاری بیشتری نسبت به موچین دارد و تنها هر دو یا سه هفته نیاز به برداشتن موها خواهید داشت، اما به هرحال حتما باید به سالن مراجعه کنید.

استفاده از وکس یک انتخاب و جایگزین بسیار خوب برای تیغ و ژیلت است. با استفاده از این روش تمام مو کنده می شود، بنابراین ماندگاری آن به مدت 3 تا 6 هفته می باشد و همچنین موها نازکتر خواهند بود. اما استفاده از وکس یک مشکل بزرگ دارد، موها باید به اندازه ای بلند باشند که بتوان با استفاده از وکس آنها را کند.

بنابراین اگر تصمیم داشته باشید موهای ناحیه ی زیر بغل خود را با استفاده از وکس از بین ببرید، باید مدتی منتظر بمانید تا موهای این قسمت بلند شود.

به علاوه کندن مو از ریشه بسیار دردناک است و باعث باز ماندن فولیکول ها شده و احتمال عفونت را افزایش می دهد و استفاده از لوسیون های آنتی باکتریال نیز ضروری خواهند شد. شما در منزل نیز می توانید از وکس استفاده کنید، اما به خاطر سختی های مربوط به آن ترجیح می دهید که به سالن های اپیلاسیون مراجعه کنید.

آخرین روش استفاده از کرم های موبر است که با استفاده از ترکیبات شیمیایی موهای بدن را از بین می برند. اگر این کرم ها برای مدت طولانی روی پوست بماند، باعث سوختگی می شوند و اگر پوست حساسی دارید این کرم ها خیلی آسیب رسان می باشند. از این کرم ها هم باید به اندازه ی تیغ استفاد کنید، اما مزیت کرم ها این است که پوست را مانند تیغ زخم نمی کنند.

حذف موهای زائد برای بلند مدت:

اگر توانایی صرف پول و وقت بیشتری برای از بین بردن موهای زائد خود دارید، دو گزینه وجود دارد که به مدت طولانی شما را از شر موهای زائد رها می سازد. پرطرفدارترین مورد استفاده از لیزر یا استفاده از نور پالس می باشد.

در لیزرهای میکروسکوپی هدف فولیکول مو و از بین بردن ریشه ی مو می باشد. در لیزرهای جدیدتر کمی ساکشن هم برای از بین بردن موها به فرایند اضافه می شود.

متاسفانه عمل لیزر در از بین بردن موهای زائد، در مورد موهای سفید عمل نمی کند و در مورد موهای بور نیز زیاد موثر نیست. بهترین کاندیدهای برای لیزر کردن موهای زاید خانم های دارای پوست روشن و موهای تیره می باشند. در حقیقت فقط یک نوع لیزر ( لیزر ND YAG) برای پوست های تیره مناسب است. انواع دیگر باعث ایجاد نقاط سیاه و یا زخم ها و جاهای سوختگی می شوند.

در مورد خانم هایی که از اختلالات هورمونی مربوط به رشد موها رنج می برند، داروهایی در داروخانه ها موجود می باشد که رشد ناخواسته ی موها را کاهش می دهد. به هرحال برای تهیه ی این داروها باید به پزشک خود مراجعه کنید.

حذف موهای زائد برای همیشه:

برای خانم هایی که در مورد از بین بردن موهای زائد خود جدی هستند، روش الکترولیز وجود دارد. در حال حاضر این روش تنها روش موجود برای از بین موهای زائد به طور دائم می باشد. همانطور که حدس می زنید، روش نام برده پرهزینه می باشد. در این روش هر قسمت 10 تا 25 جلسه درمان نیاز دارد که هر جلسه حدود 10 دقیقه طول می کشد.

این فرایند شامل وارد کردن سوزن به فولیکول مو می باشد. سوزن به ریشه ی مو شوک الکتریکی وارد کرده و آن را از بین می برد. این فرایند بسیار دردناک است و احتمال رشد مو بسیار کم است.

گروه پزشکان تهران اسکین

[divider]

جشنواره تخفیف ویژه لیزر موهای زائد

درمان تغییر رنگ ناشی از لیزر موی زائد

با دستگاه پیشرفته دایود با تکنولوژی سوپرانوی آمریکا نسل جدید

[divider]

برای دیدن لیست قیمت ها با تخفیف 92 درصد اینجا کلیک کنید

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments