برتری استفاده از لیزر های حرفه ای در مقایسه با لیزرهای خانگی

[su_note note_color=”#f663ec” text_color=”#110f0f” radius=”13″]

برتری استفاده از لیزر های حرفه ای در مقایسه با لیزرهای خانگی

[/su_note]

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

در سال های اخیر لیزر موهای زائد به یکی از پروسیجر های زیبایی محبوب در میان افراد تبدیل شده است و در واقع این محبوبیت آن به قدری  است که انواع محصولات خانگی لیزر درمانی هم وارد بازار شده است .

برخی از این لیزرها  توسط سازمان غذا و دارو ( FDA ) به عنوان روشی دائمی برای کاهش موها مورد تایید قرار گرفته اند که با صرف هزینه کمتر می توان به نتیجه دلخواه دست یافت . به علاوه  ، از این لیزر ها می توان در خانه و در هر زمانی که راحت هستید ، استفاده کرد . با وجود هزینه و صرف زمان کمتر لیزرهای خانگی در مقایسه با لیزر های حرفه ای اما لیزر های حرفه ای عملکرد بهتری داشته و گزینه مناسب تری برای رفع موهای زائد می باشند .

[su_box title=”جلسات لیزر موهای زائد ” style=”bubbles” box_color=”#f700fb” title_color=”#110e0e”]

یکی از اصلی ترین مزایای لیزرهای حرفه ای این است که توانایی شخصی سازی درمان با توجه به نیازهای فردی بیمار تعیین می شود . همچنین انواع مختلفی از این لیزرها در دسترس هستند که بدین منظور استفاده می شوند که با توجه به رنگ پوست و مو و حساسیت پوستی فرد نیز انتخاب می شوند .

[su_animate type=”flash” duration=”2.5″]

[/su_animate]

لیزرهای خانگی گزینه مناسبی برای افرادی با پوستی روشن و مویی تیره می باشد اما اگر شما موهایی روشن یا پوستی تیره و یا حساسی دارید، بهتر است لیزرهای حرفه‌ای را انتخاب کنید.

همچنین سازمان غذا و دارو لیزر های خانگی را به عنوان روشی مناسب برای رفع موهای زائد صورت تأیید نمی کند اما لیزرهای حرفه‌ای برای رفع موهای تمام نواحی بدن مناسب بوده و به کار برده می‌شوند. [/su_box]

[su_box title=”تکنسین حرفه ای در امر لیزر موهای زائد ” style=”bubbles” box_color=”#f700fb” title_color=”#110e0e”]

در حالی که لیزرهای خانگی با دستورالعمل های راهنمای مصرفی همراه هستند اما این دستورات به هیچ عنوان نمی توانند جایگزین تجربه و مهارت فردی شوند .

علاوه بر قابلیت انتخاب روند بهتر درمانی توسط متخصصان و پزشکان حرفه ای ، آنها همچنین می توانند بیماران را در مورد آمادگی های مورد نیاز قبل از لیزردرمانی و چگونگی بهبود التهابات پس از لیزر درمانی راهنمایی کنند .

همچنین این افراد به بیمارانی که کاندید مناسبی برای لیزر درمانی نیستند ، هشدار می دهند و شما را یاری میکنند تا توقعاتی واقع بینانه از لیزر درمانی داشته باشید.[/su_box]

[su_box title=”خطرات کمتر با لیزر حرفه ای ” style=”bubbles” box_color=”#f700fb” title_color=”#110e0e”]

در حالی که لیزرهای خانگی در مقایسه با لیزر های حرفه ای از قدرت کمتری برخوردارند ، اما ممکن است در صورت استفاده نامناسب از این نوع دستگاه ها موجب سوختگی و آسیب های قابل توجهی به بافت پوستی شود. در مقابل، کارشناسان لیزر های حرفه ای می توانند به بیماران کمک کنند تا نتایج بهتری را با کنترل فن آوری به دست آورند .

اگر در طول و یا پس از لیزر درمانی دچار عوارضی مانند سوزش، تاول و یا پوسته پوسته شدن پوست شدید ، دکتر و یا استتیشن را مطلع سازید تا سریعا به درمان پرداخته شود . جلسات لیزر درمانی حرفه ای باید با فواصل معینی انجام گیرد تا پوست فرد به خوبی التیام یابد و این نکات فقط توسط یک متخصص رعایت می‌شود.[/su_box]

[su_box title=”نتایج بهتر با لیزر های حرفه ای” style=”bubbles” box_color=”#f700fb” title_color=”#110e0e”]

اگر شما سیستم های لیزری خانگی را بررسی کرده باشید و یا از برخی افرادی که از این نوع لیزر ها استفاده کرده اند ، بپرسید ،حتما متوجه شده اید که نتایج حاصل از لیزر های خانگی رضایت بخش نمی باشد و میزان مویی که توسط این گونه لیزر ها از بین رفته اند بسیار ناچیز بوده و یا حتی ممکن است در عرض چند هفته پس از لیزر درمانی رشد این موها افزایش یابد . ولی لیزرهای حرفه‌ای کاهش دائمی موهای زائد را تضمین می کنند و فقط هر دو سال یک بار به جلسات اضافی برای حفظ نتیجه دلخواه نیاز است.

[su_animate type=”swing” duration=”2.5″]

[/su_animate]

لیزرهای حرفه‌ای در مدتی کوتاه تر و با امنیتی بیشتر می توانند موهای زائد را رفع کنند. ممکن است لیزرهای خانگی روشی مقرون به صرفه و ایمن برای رفع موهای زائد به نظر برسد اما این نوع از لیزر ها نمی توانند به راحتی از نظر ایمنی و نتایج رضایت بخش جایگزین لیزرهای حرفه‌ای ‌شوند. [/su_box]

[divider]

مترجم و محقق : مرضیه کبیری فر

گروه پزشکان پوست و لیزر موهای زائد

[divider]

تهران اسکین ارائه دهنده ی بهترین خدمات در زمینه لیزر درمانی با نازلترین قیمت ها !!!

لیزر درمانی فرآیند حساسی است و باید در انتخاب کلینیک حسایت بالایی  داشته باشید.

در مطب های تخصصی معرفی شده از طرف این سایت از متخصصین با تجربه و آموزش دیده استفاده می شود.

 سطح مهارت این افراد بسیار بالا و دارای مدارج علمی شایان توجه ایی هستند که باعث اعتماد مراجعین به آنها می شود.

[divider]

[su_button url=” http://www.hairremovalforum.com/laser-hair-removal-research/professional-laser-hair-removal-advantages/123/” target=”blank” style=”3d” background=”#f024ff” color=”#040404″ icon=”icon: hand-o-left”]لینک منبع [/su_button]

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments