برترین متدهای از بین برنده موی صورت

برترین متدهای از بین برنده موی صورت 

مراقبت از پوست1

از بین بردن موی صورت و  یافتن روشی مناسب برای این ناحیه وسیع و حساس، دغدغه ی اساسی و روزانه در زنان است. خوشبختانه، گزینه های زیادی برای این کار در بازار موجود است که ما بهترین ها را در اینجا معرفی می کنیم:

متدهای موقت

کندن مو

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

هر خانمی باید یک جفت موچین عالی داشته باشد، حال به طور مرتب استفاده کند و یا نه. اکثر خانمها بر این باورند که موچین موچین است و گران و ارزان ندارد. اما باید بدانید که موچینی از مارک خوب با موچین معمولی متفاوت است از این لحاظ که اولی به راحتی موها را از ریشه و دومی تنها سطحی اینکار را می کند. خانمها برای کندن موهای ابرو، لب بالا، چانه و خط ریش استفاده می کنند.

کرم مو بر

تراشیدن گزینه ی مناسبی برای خانمها نیست، اما استفاده از کرم های مو بهترین جایگزین  است. بین 3 تا 5 روز ماندگاری دارد و چنانچه دستورالعمل به درستی رعایت شود هیچ عارضه جانبی ندارد.

موم/ وکس

موم/وکس، یکی از محبوب ترین گزینه های مورد استفاده در خانه و سالن های آرایشی برای از بین بردن موی صورت است. 4 هفته ماندگاری دارد.

متدهای نیمه دایم و دایم

لیزر 

لیزر، متدی دایمی تر برای از بین بردن موی صورت است. برای موهای تیره و سبک موثر تر است. پس از پایان جلسات درمانی، در طول سال نیاز به یک یا دو بار مراجعه وجود دارد. این روش در حال حاضر به صرفه ترین متد برای از بین بردن موهای زائد است.

الکترولیز

تنها متد دایمی مورد تایید برای از بین بردن مو – انواع مختلف مو با رنگهای مختلف- این روش است. این پروسه کمی طولانی و کمی دردناک است، زیرا موها تک به تک از بین برده می شوند، اما نتایج طولانی مدت آن رضایت بخش خواهد بود. در مناطق کوچک تاثیر بهتری دارد، همچون بالای لب و چانه. 20 تا 40 جلسه طول می کشد. طولانی تر و دردناک تر از لیزر درمانی، اما دایمی تر است.

[divider]

نگارنده: شیرین قلی زاده

گروه پزشکان تهران اسکین

[divider]

بهترین قیمت لیزر الکساندرایت در تهران

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments