بهترین کرم دور چشم را بشناسید!

بدترین و بهترین کرم دور چشم را بشناسید!

بهترین کرم دور چشم را بشناسید!
بدترین و بهترین کرم دور چشم را بشناسید!

بدترین و بهترین کرم دور چشم را بشناسید!

چه کسانی به کرم دور چشم نیاز دارند؟ در واقع همه افراد از هر سنی به کرم دور چشم نیاز دارند.  استفاده از کرم دور چشم و محصولات ضد پیری چشم حتی در بیست سالگی نیز مفید است ، اما در اغلب اوقات هنگامی که صحبت از مراقبت از پوست پیش می آید ، کرم چشم فراموش می شود. به همین علت در این مقاله  بدترین و بهترین کرم دور چشم را می شناسید.

چشم ها دروازه ای به روح شما هستند.  به همین دلیل است که همه افراد از اینکه دور چشم های شان چروک هایی نمایان شود و یا زیر چشم ها گود و سیاه باشد متنفرند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

چرا استفاده از کرم دور چشم اهمیت دارد؟
چرا استفاده از کرم دور چشم اهمیت دارد؟

از آنجا که پوست اطراف ناحیه چشم نازک و شکننده است ، محافظت از این ناحیه نیاز به محصولاتی دارد که به طور خاص برای آن منطقه طراحی شده اند. استفاده از مرطوب کننده و سرم  ممکن است برای پوست صورت شگفت انگیز باشد ، اما برای پوست نازک و ظریف اطراف چشم ها مناسب نیست.  در واقع ، مرطوب کننده های سنگین می توانند باعث پف آلودگی بیشتر چشمان شما بشوند.

پوست اطراف چشم ها بیشتر در معرض خشکی قرار دارند ، بنابراین مهم است که پلک ها و زیر چشم آبرسانی بشوند.  حلقه های تیره اطراف چشم و یا چشم های پف کرده می توانند در نتیجه رژیم غذایی نامناسب ، خواب ناکافی ، آلرژی و یا ژنتیک ایجاد شوند.

چشم ها معمولاً اولین نشانه های پیری را در قالب خطوط و چین و چروک ها نشان می دهند. هر چه زود تر به اطراف چشم خود رسیدگی کنید ، بهتر است. هر چند برای استفاده از کرم چشم یا سرم هیچوقت دیر نیست.

آیا هر کرم چشمی برای شما مناسب است؟

کرم چشم یکی از بهترین محصولات برای داشتن ظاهری خوب است.  اما هر یک از این کرم ها  برای هدف خاصی ساخته شده  است. اگر در اطراف چشمان تان چروک هایی دیده می شود ، شما نیاز به بهترین کرم چشم برای چین و چروک دارید.

حلقه های تیره زیر چشمان شما که حتی بهترین پوشش دهنده ها نمی توانند آنها را بپوشانند هم نیاز به کرم مخصوص دارند.  هنگامی که چشم ها پف کرده و یا گود رفته هستند نگرانی های دیگری را برای شما بوجود می آوررند و باید به دنبال یک درمان ترکیبی باشید. بهترین کرم دور چشم ، می تواند کمک بزرگی در زیبا تر دیده شدن شما بکند حتی در زمانی که به اندازه کافی استراحت نکرده باشید.

مهم ترین مواد تشکیل دهنده کرم دور چشم

مواد تشکیل دهنده با توجه به نوع مشکل چشم متفاوت هستند. اما برخی از اجزای اصلی  برای حفاظت از چشم ، از جمله نیاسین آمید و رتینول در همه کرم های دور چشم موجود می باشد. کافئین با تسریع خونرسانی عروق خونی و کاهش بازتابنده های نور در ناحیه تیره زیر چشم ، باعث کاهش پف آلودگی می شود.

پف زیر چشم ، حلقه های تیره زیر چشم ها ، چین و چروک ها و خطوط ظریف در اطراف چشم یکی پس از دیگری ظاهر می شوند.   اما خبر خوب این است که مجموعه ای از محصولات زیبایی وجود دارد که می تواند با این مشکلات ناخوشایند مبارزه کند. کرم هایی وجود دارند که چند منظوره هستند و علائم اصلی پیری و خستگی را  به طور قابل توجهی در سراسر منطقه چشم از بین می برند.

برای کمک به تعیین اینکه کدام کرم چشم برای شما مناسب تر است ، ما چندین فرمول چشمی را آزمایش  و رتبه بندی کردیم تا مشخص شود کدام محصولات ارزش خریدن را دارند و کدامیک را نباید استفاده کرد.

مراقبت روزانه از پوست
استفاده از کرم ضد چروک صورت برای دور چشم

استفاده از کرم ضد چروک صورت برای دور چشم

شاید فکر کنید که اگر از کرم ضد چروک صورت خود برای اطراف چشمان تان هم استفاده کنید ، در پول خود صرفه جویی کرده اید! اما اشتباه می کنید. اکثر محصولات زیبایی که به طور خاص برای صورت ساخته شده اند ، حاوی مواد فعال در غلظت های بالا هستند که ممکن است پوست ظریف اطراف ناحیه  چشم را تحریک کنند.

اما نگران نباشید. شما مجبور نیستید که پول زیادی را صرف کرم چشم گران قیمت کنید. با کمال تعجب  بعضی از بهترین درمان ها برای مقابله با مشکلات پوستی در اطراف چشم ، در داروخانه محله شما یافت می شود.

در اینجا بهترین کرم های چشم برای درمان طیف وسیعی از مشکلات از پف کردن تا تیرگی زیر چشم و همچنین علائم پیری چشم را به شما معرفی می کنیم :

  • کرم درمالوجیکا Dermalogica برای ترمیم عمیق چشم
  • سرم چشم شبا کمپلکس Shaba Complex Eye Serum
  • کرم فرست اید بیوتی Beauty The Eye Duty Triple Remedy AM Cream Gel
  • کرم دور چشم Kiehl با آووکادو
  • کرم چشم ترمیم فوری چروک Neutrogena Rapid Wrinkle Repair

محقق و مترجم : مینو شفیعی

[button color=”red” size=”small” link=”http://www.thefashionspot.com/beauty/604279-best-drugstore-eye-creams/#/slide/1http://” target=”blank” ]لینک منبع[/button]

[button color=”red” size=”small” link=”http://www.thefashionspot.com/beauty/347897-best-eye-creams/#/slide/1http://” target=”blank” ]لینک منبع[/button]

[button color=”red” size=”small” link=”http://www.thefashionspot.com/beauty/604279-best-drugstore-eye-creams/#sWoq5bIGkACd2ote.99 http://www.thefashionspot.com/beauty/347897-best-eye-creams/#VTKF7uSdIeUroIqf.99 http://www.thefashionspot.com/beauty/347897-best-eye-creams/#VTKF7uSdIeUroIqf.99http://” target=”blank” ]بیشتر بخوانید[/button]

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید