با یک تیر چند نشان بزنید => لاغری ، لیفتینگ، جوانسازی

ROBOLEX دستگاه لاغری است که به صورت چند منظوره می باشد این سیستم با بکارگیری اموج رادیو فرکانسی و لیزر کم توان  برای مقاصد زیبایی و تناسب اندام می باشد.

 

دستگاه لاغری روبولکس

مکانیسم ROBOLEX:

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

1.استفاده از امواج رادیوفرکانسی بای پلار با فرکانس 1-3 MHzجهت از بین بردن چربیهای موضعی و سلولیت
پروبهای RF لاغری موجود در این دستگاه، از یک طرف در اندازه ای طراحی شده است که عمق نفوذی در حد لایه هیپودرم ایجاد می کند. از طرف دیگر، این پروبها دارای وکیوم مکانیکالی هستند که با ایجاد فشار منفی درحد 8bar، پوست را به داخل خود کشیده، موجب دستیابی کامل امواج رادیوفرکانس به عمق چربی هیپودرمی می شود.

2.مجهز به هندپیس RF بای پلار و مولتی پلار با اندازه کوچک، جهت کار بر روی صورت و گردن، که موجب جوانسازی، رفع چین و چروک، لیفتینگ و افزایش قوام پوست می شود می باشد.

3.از مزایای دیگر این دستگاه همزمان با بهره گیری از مزایای RF، موجب بهره گیری از مزایای اندرمولوژی، شامل افزایش میکروسیرکولاسیون، تحریک ساخت کلاژن و الاستین، درناژ لنفاوی در نواحی مبتلا به سلولیت و کمک به دفع ترشحات پس از لیپوساکشن خواهد شد.

4.استفاده از لیزر کم توان 500 نانومتری، جهت افزایش میکروسیرکولاسیون موضعی، که موجب از بین بردن چربیهای موضعی، سلولیت و جوانسازی شده و بابرداشت سلولهای مرده ازسطح پوست،موجب از بین رفتن زبری پوست خواهدشد و به نرمی پوست کمک خواهد کرد.
3.مجهز به وکیوم مکانیکال (اندرمولوژی) جهت افزایش خونرسانی و درناژ لنفاوی در پوست و بافت چربی، که با ایجاد فشار منفی 8bar، موجب کمک به درمان سلولیت، افزایش متابولیسم سلولهای چربی، دفع مواد زائد سلولها، تحریک ساخت کلاژن و الاستین در پوست می شود.

5.مجهز به تکنولوژی کویتیشن، که با استفاده از امواج اولتراسوند، موجب شکستن دیواره سلولهای چربی، درنواحی با ضخامت زیاد چربی خواهد شد.

 

مرکز تحقیقات گروه پزشکان  پوست،زیبایی و تناسب اندام تهران اسکین

[divider]

گروه پزشکان  پوست و زیبایی تهران اسکین ارائه دهنده جامع ترین خدمات لاغری (با روش های ترکیبی رژیم درمانی،مشاوره رفتاری واستفاده از تکنولوژی های جدید دستگاهی با روش های وکیوم،رادیوفرکوئنسی و…) در کشور است.

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments