عوارض جانبی احتمالی میکرودرم ابریژن چیست؟

با میکرودرم پوستی شفاف و زیبا داشته باشید

میکرودرم ابریژن

پوست شما روزانه در معرض انواع الودگی های محیطی و اشعه فرابنفش و دیگر عوامل خطرناک قرار میگیرد .ولی با روش درمانی میکرودرم میتوانید برای همیشه از شر چروک ها و اکنه و خط های عمیق راحت شوید .

میکرودرم چیست ؟

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

میکرودرم یک روشی غیر شیمیایی میباشد که از اسپری های کریستالی میکرو برای لایه برداری از پوست استفاده میکند و در نتیجه لایه شفاف و جدید پدیدار میشود .همچنین این روش باعث تولید سلولهایی جدید با کلاژن های دیگر میشود که خود ظاهر پوست را زیبا تر میسازد .این روش نسبت به برداشت پوست بسیار کارردی تر است زیرا در برداشت پوست باید به لایه های عمیق تری از پوست نفوذ کرد و برای درمان خطوط عمیق تر و مشکلات جدی تر پوستی استفاده میشود .

چه کسانی کاندیدای مناسبی برای میکرودرم هستند ؟

بیمارانی که دارای لکه های پوستی ,چروک ,لکه های حاصل از پیری ,مشکلات بافتی و یا دیگر مشکلات میباشند ,میتوانند برای درمان از میکرودرم استفاده نمایند .

چه کسانی کاندیدای ایده الی برای این روش هستند ؟

افراد جوان و سالمی که مشکلات خفیف پوستی دارند و توقعات انها از میکرودرم منطقی است کاندیدای ایده الی برای این روش درمانی میباشند .

درمان اکنه با میکرودرم 

میتوان از میکرودرم برای درمان اکنه و جاهای زخم ایجاد شده ناشی از اکنه استفاده نمود .این روش برای اکنه های سطحی بسیار موثر است ولی برای اکنه های عمیق چندان کاربردی نیست و برای انها باید از لایه برداری و یا ماسکهای شیمیایی استفاده نمود .میتوان برای اطمینان از تاثیر این روش برای درمان اکنه با یک متخصص پوست مشورت نمود .

درمان روزاسه با میکرودرم 

روزاسه تورم شدید پوست صورت میباشد و علائمی مانند قرمزی پوست ,تورم عروق خونی  و دیگر موارد را دارد .میتوان ار میکرودرم به منظور کاهش قرمزی پوست استفاده نمود .در صورتی که مبتلا به روزاسه هستید حتما پیش از میکرودرم درمانی با یک متخصص پوست مشورت نمایید .

چه کسانی نیابد از روش میکرودرم استفاده نمایند ؟

افرادی که مبتلا به اکنه های عمیق ,کلوئید های فعال ,زخم های تشخیص داده نشده ,تب خال ,زگیل روی صورت ,اکنه های فعال ,اختلالات سیستم ایمنی و یا دیابت هستند ,نباید از میکرودرم استفاده نمایند .همچنین این روش به خانمهای باردار توصیه نمیشود .افرادی که از روش های درمانی پوستی دیگر استفاده کرده اند ,بهتر است که دو تا سه هفته صبر نمایند و سپس میکرودرم را امتحان نمایند .

افرادی که میخواهند از روش درمانی میکرودرم استفاده نمایند باید از چند هفته قبل  از برنزه کردن پوست ویا وکس کردن پوست بپرهیزند .

هزینه میکرودرم چقدر است ؟

هزینه میکرودرم بر عوامل متعددی همچون جلسات درمانی و دستمزد متخصص مربوطه وابسته است .هزینه این روش درمانی نسبت به جراحی های زیبایی مانند لیفت صورت بسیار کمتر است .

مزایا و معایب این روش درمانی چیست ؟

میکرودرم یک روش امن و غیر جراحی و مناسب است و به عنوان درمان زمان ناهار معروف است .با این روش پوست به صورت کلی جوانسازی میشود و چون از مواد کریستال استفاده میکند برای پوستهای حساس گزینه بسیار خوبی میباشد زیرا از موادشیمیایی استفاده نمیکند .این روش عوارض چندانی ندارد تعداد کمی از بیماران حس سوزش و گز گز پس از درمان را دارند .

جلسات درمانی میکرودرم چگونه است ؟

در طی جلسات درمانی ,متخصص میزان کمی از کریستالهای اکسید الومینیوم را بروی پوست قرار میدهد و این کریستال ها پوست را لایه برداری میکنند .

میکرودرم به تولید لایه ای سالم تر و عمیق تر پوست کمک میکند .باید جلسات درمانی در زمان معین انجام گیرند تا تولید مناسب سلولهای جدید و کلاژن صورت گیرد .برای حصول به بهترین نتایج باید فرد 5 تا 12 جلسه درمانی را بگذراند .این روش کاملا بی درد است و حدود 10تا 15 دقیقه به طول می انجامد .

معمولا پس از انجام پروسیجر رنگ صورت فرد به صورتی متمایل میشود ولی پس از چند ساعت به رنگ طبیعی خود باز میگردد .حتی میتوانید بلافاصله پس از میکرودرم از مواد ارایشی استفاده کنید .

ایا میکرودرم فقط باید توسط یک پزشک صورت گیرد ؟

خیر ,یک متخصص زیبایی اموزش دیده و یا پرستار با مهارت و یا حتی یک متخصص پست و یا جراح میتواند این کار را انجام دهد .ولی در هر صورت یک پزشک اطلاعات بیشتری در خصوص مشکلات پوستی دارد .

عوارض جانبی این روش چیست ؟

عوارض جانبی نرمال این روش شامل افزایس حساسیت پوست و امکان افتاب سوختگی میباشد ولی این عوارض خفیف هستند . در صورتی که پروسیجر درمانی به درستی انجام نگیرد ,امکان عفونت وجود دارد .

ایا میتوان پس از پروسیجر درمانی به کار های روزمره پرداخت ؟

بله ,پس از میکرودرم پوست شما تازه شده و فقط کمی قرمز میشود و میتوانید بلافاصله پس از ان به کار های روزمره خود بپردازید .

[divider]

نگارنده :فرحناز ال احمد 

er]

مرکز تحقیقات کلینیک پوست،لیزر و تناسب اندام آلومینا

[divider]

جشنواره تخفیف ویژه جوانسازی صورت و بدن

جوانسازی با روش میکرونیدلینگ و رادیوفرکوئنسی

با نسل جدید دستگاه اسکارلت و تکنولوژی میکرونیدلینگ آر اف فرکشنال

[divider]

برای دیدن لیست قیمت ها با تخفیف 55 درصد اینجا کلیک کنید

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments