لیزر موهای زائد صورت

با لیزر از موهای زائد صورت خود خداحافظی کنید

نتیجه تصویری برای لیزر  موهای زائد صورت

با لیزر از موهای زائد صورت خود خداحافظی کنید

صورت همه افراد همواره در معرض نگاه دیگران قرار دارد. به همین دلیل خیلی ها متوجه موهای پشت لب، روی چانه و کنار گوش هایتان خواهند شد.  ممکن است شما بتوانید موهای زاید سایر قسمت های بدن خود را  بپوشانید اما با موهای زائد صورت خود چه خواهید کرد؟  نگذارید این موهای زائد اعتماد به نفس تان را از شما بگیرند.  شما می توانید با استفاده از روش لیزر موهای زائد صورت از شر این موها خلاص شوید.

مزایای استفاده از روش لیزر موهای زائد صورت

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

  • کاهش دائمی موهای زائد با روشی مطمئن
  • افزایش اعتماد به نفس کاربر
  • جلوگیری از جوش اصلاح و سوزش

پوست صورت صاف برای مردان و زنان

نتیجه تصویری برای پوست صورت صاف برای مردان و زنان

پوست صورت حساس ترین بخش بدن ما است.  بنابراین اگر ما همیشه در حال از بین بردن موهای صورت خود باشیم،  پوست صورت مان دچار التهاب خواهد شد.  این مشکلی است که همیشه پیش پای زنان و مردان قرار دارد.

خوشبختانه لیزر درمانی تکنیکی است که توسط آن می توانید موهای زائد صورت خود را با خیال راحت، به طور موثر و به طور دائم کاهش دهید.   بدون اینکه عوارض پر ضرر اصلاح را به دنبال داشته باشد.    لیزر با هدف قرار دادن رنگدانه های تیره مو  در ریشه و از بین بردن آن در سطح پوست موهای زائد شما را از بین می برد.

هنگامی که جلسه لیزر درمانی در عرض چند دقیقه  به پایان می رسد، شما یک قدم برای دستیابی به پوستی نرم و زیبا که همیشه در رویای داشتن آن هستید نزدیک ترمی شوید.  لیزر درمانی برای از بین بردن موهای زائد صورت هیچ نیازی به ریکاوری ندارد و پس از پایان هرجلسه شما می توانید به فعالیت های روزمره خود ادامه دهید.

لیزر درمانی برای از بین بردن موهای زائد صورت زنان

موهای زائد بر روی لب بالا و چانه باعث خجالت بسیاری از زنان است.  با انجام لیزر درمانی شما صاحب پوستی نرم و صاف خواهید شد.

تصویر مرتبط

مناطق تحت درمان لیزر برای زنان :

  • لب بالا
  • خط ریش
  • چانه
  • گردن

لیزر درمانی برای از بین بردن موهای زائد صورت مردان

تصویر مرتبط

این فقط خانم ها نیستند که می خواهند پوستی صاف و نرم داشته باشند، مردها نیز به دنبال یافتن راهی برای از بین بردن مو ها و داشتن پوستی نرم هستند.  بدون این که گرفتار مشکلاتی مانند رشد مو در زیر پوست و یا خارش و جوش پس از اصلاح شوند.   فولیکولیت کاذب اغلب با رشد مو در زیر پوست اتفاق می افتد که بسیار دردناک است.  و اصلاح یا اپیلاسیون موها ممکن است باعث تحریک شدید آن بشود.  بنا براین بهتر این است که شما آقایان درمان با لیزر را انتخاب کنید تا گرفتار مشکلات بالا نشوید.  در ضمن پس از لیز درمانی پوست صورت تان صاف تر شده و جذاب تر به نظر خواهید رسید.

مناطق تحت درمان لیزر برای مردان:

  • خط گردن
  • ریش
  • پشت گردن

لیزر درمانی برای از بین بردن موهای زائد چگونه انجام می شود؟

لیزر برای از بین بردن موهای زائد یک روش درمانی است.  درمان های لیزر توسط متخصصان آموزش دیده  و یا پزشک انجام می شود.  هر جلسه درمانی حدود  20 دقیقه طول می کشد.  هر چه موهای شما تیره تر باشند،  نتیجه درمان بهتر خواهد بود.  موهای بلوند، قرمز و خاکستری به خوبی موهای تیره به درمان پاسخ نمی دهند.

چه نوع لیزری برای موهای تیره تر مناسب است؟

نتیجه تصویری برای ‫لیزر YAG‬‎

معمولاً همه کلینیک ها دو نوع لیزر برای افراد با پوست روشن و افراد با پوست تیره تر دارند.  لیزر YAG   برای پوست های تیره استفاده می شود.  این لیزر با طول موج بلند ملانین را در ساقه مو هدف قرار می دهد.  و فولیکول مو های زائد و یا ریشه آن ها را از بین می برد.

حدود 5 درصد از مراجعه کنندگان نسبت  به هر نوع لیزر برداشتن مو مقاوم هستند.   اما انتظارات بیشتر زنان و مردانی که برای از بین بردن موهای زائد خود توسط لیزر مراجعه کرده اند برآورده می شود.  لیزر درمانی علاوه بر کاهش تعداد موها، موها را بسیار ریز و نازک و کم رنگ  می کند.

هیچ کلینک لیزر درمانی ادعا نمی کند که همه موها برای همیشه از بین بروند.  کاربران باید سالی 1 تا 4 بار برای ادامه درمان به کلینیک مراجعه کنند.

این شرایط شامل حال افرادی که سابقه پریودی نامنظم، بیماری تخمدان پلی کیستیک، موهای خاکستری و یا سفید، و یا سابقه خانوادگی موهای خیلی پرپشت دارند، نمی شود.

چرا لیزر درمانی باید در چندین جلسه انجام شود؟

نتیجه تصویری برای لیزری برای موهای تیره تر صوت

در هر زمان در صد معینی از موها در فاز استراحت هستند.  لیزر قادر به از بین بردن موهای در حال استراحت نیست و فقط موهایی را از بین می برد که در فاز رشد قرار دارند.  بنابراین برای دستیابی به حداکثر نتیجه مؤثرلازم است لیزر درمانی طی چندین جلسه انجام شود.  علاوه بر این موهای صورت دیرتر از موهای سایر نقاط بدن به لیزر درمانی پاسخ می دهند.

محقق و مترجم : مینو شفیعی

[button color=”red” size=”small” link=”http://www.idealimage.com/services/laser-facial-hair-removal.php” target=”blank” ]لینک منبع[/button]

[button color=”red” size=”small” link=”http:// www.skintour.com/tips/Laser-Hair-Removal—When-is-it-a-good-option” target=”blank” ]لینک منبع[/button]

[button color=”red” size=”small” link=”http://www.skintour.com/lasers-radiofrequency-devices/laser-treatments/guide-to-laser-hair-removal/” target=”blank” ]لینک منبع[/button]

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments