با عجیب ترین مواد غذایی پر نمک آشنا شوید

تغذیه پوست
مواد غذایی پر نمک

همه ما میدانیم که مصرف زیاد نمک باعث بروز فشار خون و بیماری‌های مختلف می‌شود و سعی میکنیم تا میزان نمک مصرفی خود را کاهش دهید ولی گاهی اوقات این نمک در موادی وجود دارد که ما نمیدانیم و آن‌ها را مصرف میکنیم .در این پست به مواد غذایی پر نمک اشاره میکنیم :

1.سس اسپاگتی

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

نصف فنجان سس اسپاگتی میتواند حاوی 554 میلی گرم سدیم باشد و این مقدار به خوبی میتواند به پاستای شما طعم دهید ولی بهتر است انواعی را خریداری کنید که با برچسب بدون نمک اضافی به فروش می‌رسند .

2.فلفل های نمک دار

شما میتواند با افزودن مقداری فلفل به غذاهایتان از مصرف نمک خودداری کنید ولی مطمئن شوید که هیچ نمک پنهانی در این مواد وجود ندارد .به عنوان مثال فلفل های هالوپینو قوطی مانند حاوی 568 میلی گرم سدیم است .

بهتر است از خود فلفل های طبیعی در غذاهای خود مصرف کنید و یا از مواد گیاهی و فلفل های بدون نمک مصرف کنید .

3..اجیل

بادام زمینی از منابعی است که نمک خیلی زیادی دارد .یک اونس از انواع خشک این اجیل حاوی 192 میلی گرم نمک است .

شما میتوانید از انواع غیر نمکی بادام زمینی مصرف کنید و یا بادام زمینی های نمکی و تهیه شده با روغن را بخرید که حاوی 76 میلی گرم نمک است .

4.اسنک های شور

مقاومت در برابر این اسنک ها کار دشواری است ولی ممکن است برای سلامتی شما مضر باشند و نمک زیادی داشته باشند .چیپس های سیب زمینی 136 میلی گرم ،پفک ها 240 میلی گرم و چوب شور 385 میلی گرم نمک دارد .

حتی اسنک های پخته شده و یا بدون چربی هم ممکن است نمک خیلی زیادی داشته باشند بنابراین حتماً پیش از مصرف بر چسب آن‌ها را مطالعه کنید

5.غذاهای بسته بندی شده

برنج و سیب زمینی و پاستای نرمال دارای سدیم کمی هستند ولی در صورتی که شما از انواع بسته بندی و آماده آن خریداری کنید ،ممکن است بیش از نیمی از میزان نمک مورد نیاز تان را مصرف کرده باشید .

از مصرف مواد غذایی بسته بندی شده خودداری کنید و به جای آن انواع ساده‌ای را انتخاب کنید و با چاشنی های انتخابی خود به آن طعم دهید .سیب زمینی ها را در مایکروفر قرار دهید و یا فیکس کننده ها مورد علاقه خود را به آن اضافه کنید

[divider]

نگارنده :فرحناز آل احمد

گروه پزشکان تهران اسکین 

[divider]

تهران اسکین ارائه دهنده ی بهترین خدمات  در زمینه لیزر درمانی با نازلترین قیمت ها  !!

2 عامل اصلی تعیین کننده موفقیت لیزر درمانی است : مهارت متخصص و دستگاه مورد استفاده.

در مطب های تخصصی معرفی شده از طرف این سایت از متخصصین به رسمیت شناخته شده و آموزش دیده در استفاده از تکنولوژی لیزر استفاده می شود. سطح مهارت این افراد بسیار بالا و دارای مدارج علمی شایان توجه ایی هستند که باعث اعتماد مراجعین به آنها می شود.

در شعبه های مختلف این مرکز از دستگاه های به روز و متفاوت استفاده می شود که شانس انتخاب “گزینه مناسب” را به مراجعین می دهد تا بهترین نتیجه را داشته باشند.

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

لیزر موهای زائد

.

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments