با تجربیات یکی از مراجعین لیزر موهای زائد آشنا شوید

لیزر موی زائد

من یک متخصص لیزر نیستم ولی زمانی که میخواستم برای لیزر موهای زائد اقدام کنم استرس زیادی داشتم و از قرار گیری در معرض پرتوهای لیزر واقعا میترسیدم .

با خودم تصمیم گرفتم که تجربیاتم را پس از یک جلسه لیزر درمانی در اختیار شما قرار دهم تا شما هم بتوانید با خیال راحت و ارامش کامل به کلینیک مربوطه مراجعه کنید .

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

امیدوارم بتوانم با پاسخ گویی به این سوالات به شما کمک کنم تا میزان تاثیر لیزر بر پوست خود را ارزیابی نمایید .

آیا فرایند لیزر موهای زائد دردناک است ؟

بله کمی دردناک است و البته استانه تحمل افراد از هم متفاوت است .همچنین نوع دستگاه لیزر و ناحیه موردنظر از بدن شما میتواند این درد را کاهش یا افزایش دهد .تعدادی درد حاصل از لیزر را همانند ضربه های کشسانی و عده ای دیگر ان را همانند سوزش حاصل از افتاب سوختگی میدانند و البته این تجربه برای هر کس متفاوت است .در صورتی که استانه تحمل درد شما پایین است و یا از این موضوع وحشت دارید بهتر است از کرم های بی حس کننده موضعی استفاده کنید .بهتر ایت نیم ساعت پیش از اغاز درمان این کرم را بمالید .

آیا لیزر درمانی دوران نقاحت دارد ؟

من هیچ درد و مشکلی پس از لیزر نداشتم و پزشک من گفت که بقیه روز نباید به تمارین ورزشی بپردارم که ان هم مشکلی نداشت و در صورتی که احساس ناراحتی و سوزش داشتم میتوانم از تیلنول و یخ استفاده کنم .خود من تجربه درد و یا سوزش نداشتم ولی یکی از دوستانم حس سوزش ناشی از افتاب سوختگی داشت و از ژل های الوئه ورا استفاده میکرد . 24ساعت پیش از درمان از قرصهای حاوی اسپیرین استفاده نکنید .حتما به پزشک خود در خصوص دارو های مصرفی اطلاع دهید زیرا انها بر ضخامت پوست شما و حساسیت پوستتان تاثیر میگذارند .

چه زمانی میتوانم درمان را شروع کنم ؟

مشاوران درمانی به من پیشنهاد کردند که این روند را در پاییز اغاز کنم تا به هنگام تابستان کامل شده باشد زیرا انجام لیزر و سپس قرار گیری در معرض نور مستقیم خورشید باعث ایجاد لکه های قهوه ای و سفید بروی پوست خواهد شد .پوست شما پس از لیزر بسیار حساس خواهد شد و تا سه هفته پس از درمان نباید در معرض نور خوشید قرار گیرد .

همچنین اگر پیش از اغاز فرایند لیزر درمانی در معرض نور خورشید بوده اید , به پزشک خود اطلاع دهید زیرا در این حالت حساسیت پوست شما بیشتر شده و حتی پوستتان  نازک تر میشود .

آیا لیزر موهای زائد همیشه موثر است ؟

اگر موهای شما بور,خاکستری و یا بسیار روشن هستند پیش از پرداخت پول برای لیزر درمانی بیشتر فکر کنید زیرا لیزر نمیتواند این موها را از بین ببرد .موهای روشن فولیکولهای روشنی دارند و لیزر نمیتواند این فولیکول ها را به سادگی از بین ببرد .

لیزر موهای زائد به چه کسانی پیشنهاد نمیشود ؟

در صورتی که شما باردار هستید نمیتوانید لیزر کنید و اگر شما در روز های نزدیک عادت ماهانه هستید و یا در روز های اول ان هستید بهتر است که لیزر نکنید زیرا در این دوران هورمونهای شما در سطج بالایی ترشح میشوند و حساسیت پوست شما و درد ناشی از ان را چند برابر میکنند .

به چند جلسه لیزر درمانی نیاز است ؟

موهای ناحیه پشت و بازوها به نسبت ناحیه بیکینی و زیر بغل با سرعت بیشتری از بین میروند .موهای زیر بغل خانمها و صورت انها و یا نواحی ژنیتال به راحتی از بین نمیروند و حدودا به 6تا  8 جلسه درمان نیاز دارند تا 80 تا 90 درصد موهای این مناطق از بین رود .

چه زمانی باید موها مجددا لیزر شوند ؟

حدودا 3 سال پس از لیزر درمانی اولیه ممکن است به درمان مجدد نیاز پیدا کنید

چگونه میتوانم خود را برای لیزر درمانی اماده کنم ؟

معمولا به شما توصیه میشود که حدود 1 تا 2 روز پیش از جلسه درمانی از رفع موهای ان منطقه خودداری کنید .اگر موهای شما خیلی بلند باشند کل اتاق بوی موهای سوخته میگیرد و در صورتی که انها کاملا کوتاه باشند هم لیزر تاثیر چندانی بر انها نخواهد داشت .

[divider]

نگارنده :فرحناز ال احمد 

   گروه پزشکان تهران اسکین

[divider]

جشنواره تخفیف ویژه 92 درصدی لیزر موهای زائد

 

با دستگاه الکساندرایت/ان-دی-یاگ با تکنولوژی آمریکایی و دارای گواهینامه FDA آمریکا

 

لیزر موهای زائد

برای کسب اطلاعات بیشتر و دیدن لیست قیمت ها اینجا کلیک کنید.

 

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments