با این روش رگهای واریسی برای همیشه ناپدید میشوند

لیزر 1

حدود 25 میلیون از مردم امریکا به واریس رگهای پا دچارند.این بیماری در حالتی ایحاد میشود که دیواره ی رگها و یا دریچه ها ضعیف میشود.خون باید از درون رگها عبور کند و به سمت قلب برود ولی زمانی که یک دریچه در رگ ضعیف اسیب میبیند،خون عقب گرد میرود و و فشار مضاعفی را بر دیواره ی رگ وارد میکندکه باعث بروز رگهای واریسی میشود.

ولی خبر خوش این است که امروزه به نسبت گذشته روش های بیشتری برای درمان واریس وجود دارد مانند روش امواج رادیویی که با حرارت دهی این حالت را درمان میکندو رگ را میبنددو شما میتوانید پس از درمان بیرن بروید و نیازی به مرخصی و استراحت در خانه ندارید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

به منظور درمان واریس ابتدا پزشک نگاشتی از رگ تهیه میکند و سپس ان ناحیه را با مواد بیهوشی بی حس میکند.سپس پزشک پوست پشت زانو را را برش داده و و لوله کوچکی به نام کاتتر را وارد رگ میکند که فرکانس رادیویی را به دریچه رگ میفرستدو باعث انقباض رگ میشود و ان را میبندد.همچنین میتوان برای دمان واریس از لیزر استفاده نمود.

اسکلروتراپی هم برای درمان رگ واریسی بزرگ مورد استفاده قرار میگیرد و رگهای نازک تر با لیزر درمان میشوند.

این درمان ها هیچ جای زخمی بر جای نمیگذارند و تمام خانمهایی که قبلا به دلیل رگهای وارسی پا نمیتوانستند از لباسهای کوتاه استفاده کنند ،هم اکنون به راحتی هر انچه که میخواهند را میپوشند.

در روش نوین لیزر یک متد کمکی به نام تصویربرداری با سونوگرافی استفاده میشود و در طول درمان رگ بزرگ پا با لیزر مسدود میشودو همین باعث میشود تا ظاهر انها بهبود یابد و دیگر رگهای خونی خون را از پا متنقل میکنند و جریان خون را برقرار میسازند.

روش های درمانی دیگر واریس پا مانند چاک دادن رگهای خونی به اندازه لیزر موثر نمیباشد .همچنین این روش ها به بیهوشی عمومی و دو هفته استراحت در خانه نیاز دارند و پیامدهایی  همانند درد ،کبودی و ایجاد زخم پس از درمان دارند.

حتی زمانی که شما رگها را با جراحی برمیدارید ،به احتمال 10 تا 25 درصد این رگها بازمیگردند ولی این احتمال برای لیزر 7 درصد است .

[divider]

نگارنده :فرحناز آل احمد

گروه پزشکان تهران اسکین

[divider]

جشنواره تخفیف ویژه 92 درصدی لیزر موهای زائد

 

با دستگاه الکساندرایت/ان-دی-یاگ با تکنولوژی آمریکا و دارای تاییدیه سازمان غذا و دارو( FDA ) آمریکا

 

بهترین قیمت لیزر الکساندرایت در تهران

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و دیدن لیست قیمت ها اینجا کلیک  کنید.

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments