با این روشها پوست خود را روشن کنید

روشن کردن پوست

قبل از انجام هر کاری باید مشخص شود تا منظور از روشن کردن پوست چیست. گاهی وجود برخی بیماری ها موجب ایجاد لک و یا تیرگی پوست می شود. بنابراین قدم اول برای انتخاب روشی برای روشن نمودن پوست، پیدا کردن علت تیرگی و یا کدر شدن آن می باشد.  بطور کلی روشن نمودن پوست با این روشها انجام می شود:

  • کاهش تولید ملانین یا رنگ دانه پوست
  • جلوگیری از تیره شدن پوست ناشی از آفتاب
  • تحریک تولید سلول ها جدید
  • لایه برداری

پس از معاینه توسط پزشک معالج و اینکه علت تیرگی وجود بیماری و لک ناشی از آن نیست می توان از روشهای زیر جهت شفاف نمودن پوست استفاده نمود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

کرمهای روشن کننده

با توجه به تنوع این کرمها و جنبه های تجاری آنها، انتخاب یک کرم مفید سخت به نظر می رسد. ضمن اینکه این کرمها معمولا دارای مواد سمی و مضر برای پوست از جمله هیدروکینون و جیوه می باشند. بنابراین برای انتخاب بهترین کرم حتما از متخصص کمک بگیرید.

لایه برداری

به کمک روش لایه برداری سلول های مرده از روی پوست حذف شده  و زمینه برای رشد سلول های تازه فراهم می شود. بدین ترتیب سلول های تازه روشنی روی پوست قرار می گیرند. این روش کمک می کند تا چین و چروک ها, لک های کوچک ،زخم های خفیف و آکنه هم درمان می شوند.نکته مهم در مورد لایه برداری این است که اگر بعد از لایه برداری از کرم ضدآفتاب استفاده نکنید و در معرض آسیب جدی می باشید و پوست تان نه تنها روشن نمی شود, بلکه تیرگی هایش بیشتر هم می شوند.

میکرودرم

میکرودرم روشی برای سفید و شفاف کردن  پوست صورت و بدن است که در آن لایه اضافی پوست به آرامی سائیده  می شود. این روش همانند روش لایه برداری شیمایی یک روش بدون جراحی است که در تمامی نقاط بدن مورد استفاده قرار میگیرد، اگر چه بیشتر در ناحیه صورت مورد استفاده دارد. این روش درمانی برای از بین بردن بسیاری از نواقص پوستی نیز کاربرد دارد. از جمله کاهش جای زخم آکنه، روشن کردن لکه ها ، از بین بردن چین و چروک های ریز، یکنواخت کردن رنگ پوست و کاهش برآمدگی ها. عوارض جانبی این روش شامل آسیب دیدگی های پوستی می شود که موجب تغییر رنگ و ایجاد جای زخم می شود.

استفاده از لیزر و فرکانس رادیویی

این روشها برای روشن کردن پوست و رفع مشکلات پوستی استفاده می شود. لیزرهای لایه بردار انواع مختلفی دارند که پزشک متخصص تشخیص میدهد  برحسب نوع پوست چه نوع لیزری نیاز دارید. به کمک لیزر لایه ای سطحی از پوست برداشته می شود تا زمینه برای تولید سلول های تازه فراهم شود. البته بعد از لیزر, پوست دچار التهاب می شود و ممکن است احساس سوختگی یا خارش به وجود بیاید که با کمک پمادها، التهاب پوست برطرف می شود. دستگاههای جدیدفرکانس رادیویی یا آر اف نیز همانند لیزر با تحریک پوست برای کلاژن سازی موجب شفافیت و جایگزینی سلولهای جوان بروی پوست می شود که بطور محسوس موجب جوان شدن،شفافیت و روشن شدن پوست می گردد. این روش بدون نیاز به مراقبت بعد از درمان و کاملا بی خطر بوده و عوارض لیزر را نیز به دنبال ندارد.

روشن کردن پوست

گروه پزشکان تهران اسکین

[divider]

جشنواره تخفیف ویژهآر اف فرکشنال 

جوانسازی با روش میکرونیدلینگ و رادیوفرکوئنسی

درمان مشکلات پوستی و جوانسازی با نسل جدید دستگاه اسکارلت آراف فرکشنال

برای دیدن تخفیف 55 درصد اینجا کلیک کنید

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments