این پروتئین شما را جوان می کند

 

 

جوانسازی

این پروتئین شما را جوان می کند

کلاژن پروتئین اصلی در بافتهای رباط است که وظیفه آن: استحکام پوست، رطوبت پوست ، نرمی و انعطاف پذیری پوست و بازسازی دائم سلولهای آن است. تحقیقات به صراحت ثابت کرده که روند پیری در بافتهای رابط که ماده اصلی تشکیل دهنده آن کلاژن است رخ می دهد.

کلاژن برای قابلیت ارتجاعی پوست امری حیاتی است که در انعطاف پذیری پوست بدون اینکه باعث کشیده شدن آن شود ضروری است.

این امر به پوست اجازه می دهد تا بطور مداوم منبسط و منقبض شود بدون اینکه همانند ژاکت کهنه مورد علاقه مان که بارها آن را پوشیده ایم و کش آمده، به نظر برسد. پوست به دلیل کاهش توانایی خود در نگهداری آب، قابلیت ارتجاعی و توانایی انبساط را از دست می دهد. وقتی قابلیت ارتجاعی پوست در معرض خطر قرار می گیرد، یا افزایش وزن زیادی پیدا می کنیم یا زمانی که باردار هستیم، فیبرهای ارتجاعی تحت فشار شدید قرار می گیرند و نتیجه آن ایجاد علائم کشیدگی در روی پوست است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 فوائد کلاژن و الاستین،رفع چین و چروک و ایجاد حالت ارتجاعی پوست  برای رفع افتادگی و  لیفتینگ پوست صورت و بدن:

فیبرهای کلاژن و الاستین (نوعی پروتئین در بافتهای رابط که خاصیت ارتجاعی دارد) یکدیگر را حمایت کرده و به هم نیاز دارند. به این علت است که نه فقط یکی از آنها، بلکه هر دوی آنها برای کسب بهترین نتیجه ساخته شوند. لذا لازم است که برای تسهیل افزایش تولید کلاژن درون پوست، باید اطمینان حاصل کنیم که فیبرهای الاستین، آب و انرژی را افزایش داده ایم. تلفیق کلاژن به میزان بالای اکسیژن هوا نیاز دارد.

کلاژن در محصولات پوستی تنها موجب مرطوب کردن پوست می شود. کلاژن نمی تواند توسط پوست جذب شود.کلاژن و الاستین از پروتئین های ساختاری هستند که بطور طبیعی در زیر پوست تولید می شوند. این پروتئین برای حفظ نرمی و خاصیت ارتجاعی پوست ضروری است. بدن بطور طبیعی این پروتئین را تولید می کند و افراد جوان معمولا میزان بالایی از این پروتئین را در پوست خود دارند، اما تولید آن درون بدن بواسطه عواملی مثل افزایش سن کم شده و چین و چروک بوجود می آید. بعضی محصولات مراقبت از پوست و غذاها می توانند تولید کلاژن و الاستین درون پوست را حفظ کنند.
شرکت های تولید کننده زیادی،محصولات کرم مانند حاوی کلاژن و الاستین را تولید کرده اند و در دسترس مردم وجود دارند، متخصصین پوست معتقدند که این محصولات میزان کلاژن و الاستین را افزایش نمی دهد و فقط پوست را مرطوب می کنند. با این وجود بعضی محصولات طراحی شده اند تا تولید آن را در بدن افزایش دهند که می توانند این کار را انجام دهند اما نه به اندازه کافی.

متخصصین استفاده از روشها و دستگاههای جوانسازی را برای افزایش تولید کلاژن و الاستین را موثر تر می دانند. همچنین داشتن سبک زندگی و تغذیه سالم به نگهداری و حفظ کلاژن های طبیعی پوست کمک می کند.

مرکز تحقیقات کلینیک پوست،لیزر و تناسب اندام آلومینا

[divider]

جشنواره تخفیف ویژه جوانسازی صورت و بدن

جوانسازی با روش میکرونیدلینگ و رادیوفرکوئنسی

با نسل جدید دستگاه اسکارلت و تکنولوژی میکرونیدلینگ آر اف فرکشنال

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments