این افراد کاندیدای مناسبی برای لیزر موهای زائد نیستند

لیزر موهای زائد صورت

بیشتر افرادی که وضعیت سلامتی مناسبی دارند میتواند از لیزر برای رفع موهای زائد استفاده کنند ولی در این میان استثناهایی هم وجود دارد .

لیست افراد نامناسب برای لیزر در کلینیک ها با هم فرق دارد ولی همه انها دارای موارد مشابهی میباشند .

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

انواع زیادی از انتی بیوتیک ها بدن را ضعیف میکنند  و پوست را در معرض خطرات بیشتر قرار میدهند و دقیقا به همین دلیل است که به بیماران توصیه میشود تا دو هفته پیش از انجام لیزر ,از هیچ انتی بیوتکی استفاده نکنند و در واقع این بدین معناست که افرادی که از انتی بیوتیک به دلیل بیماری استفاده میکنند باید صبر کنند تا مصرف ان به پایان برسد و پس از دو هفته برای لیزر مراجعه نماید .همچنین مصرف انتی بیوتیک به معنی وجود بیماری در فرد است و به همین دلیل بهتر است که روند لیزر به تعوق افتد .

انتی بیوتیک

پیش از انجام لیزر ,باید مصرف انواع دارو های زیبایی حاوی رتینول ,هیدروکوئینون ,گلیکولیک اسید ,بنزویل پروکساید ,سالیسیلیک اسید و یا دیگر موارد قطع شود .حتی دارو های درمانی اکنه درمانهای پوستی  نیز در این گروه قرار میگیرند زیرا این دارو ها حساسیت پوست را بیشتر میکنند و هنگام لیزر سوزش و درد بیشتری را ایجاد میکنند .

پوست هایی که برنزه شده اند اصلا نیابد مورد لیزر درمانی قرار گیرند چون پوست به اندازه کافی حساس میباشد و با لیزر این حساسیت بیشتر میشود .این بدین معناست که فردی که قصد انجام لیزر را دارد باید از برنزه کردن پوست خود پیش از جلسه اول و در میان جلسات بعدی خودداری کند و افرادی که در معرض تابش مستقیم نور خورشید میباشند باید از کرمهای ضد افتاب استفاده کنند .

همچنین مصرف هر گونه لوسیون و اسپری و خوش بو کننده هایی که پوست را تیره میکند ,باید دو هفته پیش از لیزر قطع شود زیرا تغییر رنگ پوست به هر میزانی میتواند مراحل انجام لیزر را دشوار سازد .

بهتر است که یک ماه پیش از اولین جلسه لیزر از اپیلاسیون خودداری نمایید زیرا این روش ها فولیکول های مو را از ریشه میکنند و باعث میشوند که لیزر هیچ کاربردی نداشته باشد .

مواد دکلره ی مو نیز  قوی بوده و باعث ایجاد حساسیت میشوند و بنابراین نباید مورد استفاده قرار گیرند .

علاوه بر این موارد بهتر است که از لوازم ارایشی ,عطر ,لوسیون و دیگر مواد بروی پوست ان ناحیه استفاده نکنید تا حساسیت ان بیشتر نشود .

پیش از انکه برای لیزر وقت بگیرید ,پزشک خود را در جریان مصرف دارو های متفاوت قرار دهید تا با توجه به ان جلسات برنامه ریزی شوند .

[divider]

نگارنده :فرحناز ال احمد 

  گروه پزشکان تهران اسکین

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments