ایا الکترولیز روش مناسبی برای رفع موهای زائد میباشد ؟

 

الکترولیز

 

الکترولیز یکی از روش های رفع دائمی موهای زائد میباشد و تکنولوژی امروزه به کمک حرارت و یا موادشیمیایی مرکز رشد مو را از بین میبرد .

میتوان موهای زائد بیشتر اندامهای بدن را با الکترولیز از بین برد مانند پا و دست ,سینه و دیگر مناطق .این روش عوارض چندانی ندارد ولی گاهی قرمزی کمی پس از جلسه درمانی بوجود می اید . این روش برای مناطق بزرگ مانند دست و پا و …توصیه نمیشود (به دلیل وقت گیر بودن و نیاز به جلسات بسیار بسیار زیاد) ولی برای مناطق کوچک مانند چانه این روش مناسب است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

دلیل رشد موهای زائد چیست ؟

رشد موهای زائد در نتیجه ی عوامل ارثی و یا ترشح نامنظم هورمونها بوجود می اید .همچنین تعدادی از دارو ها ,روش های موقت رفع موهای زائد و بیماری ها  میتوانند رشد این موها را چندین برابر نمایند .بسیاری از خانمها برای رفع موهای زائد پشت لب و چانه و خط بیکینی از الکترولیز استفاده میکنند .

تعداد جلسات لازم برای رفع موهای زائد به کمک الکترولیز

تعداد جلسات درمانی لازم برای افراد متفاوت با هم فرق دارد و بیشتر افراد یک بار در هفته برای درمان مراجعه میکنند و این جلسات بین 15 دقیقه تا یک ساعت به طول می انجامند .

چگونه میتوانم یک متخصص مناسب را انتخاب کنم ؟

همان طور که میدانید باید پیش از مراجعه برای رفع موهای زائد به کمک الکترولیز حتما در این خصوص تحقیق نمایید تا از بروز مشکلات بعدی پیشگیری نمایید .این نکات میتوانند به شما کمک کنند :

  • اطمینان پیدا کنید که متخصص مربوطه دارای مدرک رسمی در زمینه الکترولیز میباشد .
  • از دیگران بپرسید :میتوانید از خانواده و دوستان و دیگر افراد اشنا در خصوص یک کلینیک مناسب بپرسید و به کمک انها به محلی مراجعه کنید که خدمات مناسبی را ارائه میدهد .
  • در جلسات مشاوره شرکت نمایید : بسیاری از اماکن به شما یک جلسه رایگان مشاوره میدهند و میتوانید در انها تمام سوالات خود را بپرسید و پس از ان برای رفع موهای زائد با الکترولیز مراجعه نمایید .
  • اطمینان حاصل کنید که متخصص مربوطه از تکنیک های متناسب استفاده میکند :در الکترولیز باید از سوزن های ویژه ای استفاده نمود .در تعدادی از اماکن به تبلیغ الکترولیز میپردازند ولی به جای ان از تکنیک های دیگری استفاده میکنند .
  • به نظرخواهی سایت مرکز مربوطه مراجعه کنید :نمونه افرادی که به کلینیک مربوطه مراجعه کردند و نظرات انها در خصوص خدمات ارائه شده میتواند به خوبی شما را راهنمایی کند .

[divider]

نگارنده :فرحناز ال احمد 

  گروه پزشکان تهران اسکین 

[divider]

جشنواره تخفیف ویژه 92 درصدی لیزر موهای زائد

با دستگاه الکساندرایت/ان-دی-یاگ با تکنولوژی آمریکایی و دارای گواهینامه FDA آمریکا

لیزر موهای زائد

برای کسب اطلاعات بیشتر و دیدن لیست قیمت ها اینجا کلیک کنید.

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments