جدیدترین و سریع ترین اپلیکیشن آنلاین نوبت دهی نوبت بان nobatban

معرفی خدمات اپلیکیشن نوبت دهی آنلاین نوبت بان (Nobatban)

?معرفی خدمات اپلیکیشن نوبت دهی آنلاین نوبت بان (Nobatban)?

به صوت زیر گوش دهید:
متن حاضر به معرفی و شرح جزییات استفاده از اپلیکیشن چند منظوره نوبت بان می پردازد. این اپلیکیشن چندین مزیت دارد که در ادامه توضیح می دهم.

اپلیکیشن رایگان nobatban
اهمیت انجام آزمایشهای تشخیصی-آنالیزی در یک مرکز معتبر

پزشکان ممکن است علاوه بر معاینه و بررسی سابقه پزشکی بیمار، انجام یک سری آزمایشات از بدن را نیز نسخه کنند. هر چه قدر آزمایشگاه یا مرکز انجامِ یک تست معتبرتر باشد، نتایج و تفسیر آن تست نیز دقیق تر خواهد بود. در نتیجه ی یک آزمایش دقیق و عاری از خطای آنچنانی، علت ناخوشی یا بیماری بهتر، برای مثال علت بروز یک عفونت جدی، تشخیص داده شده و در نهایت بیمار بهتر مدیریت و درمان می شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

بسیاری از بیماری ها به آسانی قابل تشخیص نیستند. بعضی از آن ها مرزهای مشترکی دارند. برای مثال،  ضایعات و توده های پوستی یا زیرپوستی بسیار متنوع و نزدیک به هم هستند. ممکن است پزشک برای تشخیص نوع یک ضایعه یا توده پوستی، علت بروز آن و تجویز دارو، از آزمایش های خاصی کمک بگیرد.

همچنین، برای تشخیص اینکه آیا یک بیماری خوش خیم می تواند به بدخیم و جدی تبدیل شود یا نه، باید آزمایش انجام شود.

اپلیکیشن رایگان نوبت بان nobatban: چند سوال؟
?????????????

آیا تا به حال پیش آمده به یک مرکز تصویربرداری یا سونوگرافی مراجعه کنید که در بیان نتیجه یا تقسیر تست خطا کند؟

آیا به تنهایی می توانید از عملکرد دستگاه های اندازه گیری و تصویر برداری یا آنالیزگر در آزمایشگاه ها مطمئن باشید؟

آیا تا به حال به این موضوع اندیشیده اید که ممکن است برخی مراکز در انجام تست های پزشکی بهتر و دقیق تر عمل کنند؟

نکته: تجهیزات پزشکیِ شامل انواع دستگاه های تصویربرداری، اندازه گیری، تشخیصی و آنالیزگر، غربالگری، آسیب شناسی و غیره می باشند. این دستگاه ها هر کدام توسط شرکت هایی ساخته شده اند. آزمایشگاه های معتبر از دستگاه های پیشرفته، مجهز به سیستم های نرم افزاری و به روز بهره می برند.

معرفی اپلیکیشن رایگان Nobatban

در دنیای امروز “زمان و سرعت” واحدهای پولی مهمی هستند. دنیای پزشکی نیز برای عقب نماندن از قافله ی زمان و سرعت، از فن آوری های ارتباطات اینترنتی و الکترونیک با مردم بهره می برد.

مجموعه سبز و سالم و جایروس کلینیک یک اپلیکیشن تلگرامیِ بسیار قدرتمند به نام “نوبت بان” طراحی کرده است. به کمک نوبت بان می توانید آزمایشگاه ها و مراکز معتبر شهر خود را شناسایی کنید. بدون اتلاف هیچگونه وقت یا هزینه ای در ترافیک، دود و هوای آلوده یا سرما و گرمای زمستان و تابستان، از هر نقطه ای نوبت بگیرید.

اپلیکیشن رایگان nobatban- آزمایشگاه ها؟

تیم هوش مصنوعی نوبت بان تمامی اطلاعات جامع هر آزمایشگاه یا مرکز پزشکی معتبر را وارد اپلیکیشن کرده است. باید از یک مثال شروع کنم. شما نمی دانید که یک مرکز MRI انجام می دهد یا نه. ممکن است از یک نهاد یا موسسه یک معرفی نامه برای انجام آزمایشی بگیرید. اما نمی دانید چه ساعاتی از مرکز آزمایش با برنامه زمانی شما هماهنگی دارد؟  و یا اینکه هزینه چقدر می باشد؟ یا اینکه با پوشش بیمه خاصی، هزینه چقدر است؟ یا اینکه چه کارهایی باید قبل از آزمایش انجام دهید یا انجام ندهید؟ باید با تماس تلفنی یا مراجعه حضوری در این باره اطلاعات بگیرید.

نوب بان کاری می کند که مراکز و آزمایشگاه ها به دنبال شما می آیند. شما به دنبال آن ها نمی روید. ساعات آزمایش هر مرکز برای شما خودکار نمایش داده می شود. می توانید با یک کلیک ساعت مراجعه را انتخاب نمایید. شما از حق انتخاب برای تعیین ساعات انجام آزمایش برخوردارید. علاوه بر این، هزینه آزمایش با دفترچه بیمه یا بدون دفترچه بیمه برآورد شده و برای شما نمایش داده می شود. همچنین، دستورالعمل های قبل از انجام آزمایش نیز برای شما نمایش داده می شود.


اپلیکیشن رایگان nobatban: معرفی مراکز معتبر به مردم

نکته: نوبت بان سعی دارد آزمایشگاه های معتبر با آدرس را به شما معرفی کند. برای مثال، ممکن است خیلی ها ندانند که مرکز تصویربرداری پایتخت در تهران خیابان میرداماد یک مرکز بسیار حرفه ای و کارآمد می باشد. مراکز معتبر دیگری نیز وجود دارند که ممکن است همه مردم از آن ها هیچ اطلاعاتی نداشته باشند. نوبت بان این مراکز خوب را به مردم معرفی می کند. مزیت تیم پزشکی-درمانی نوبت بان این است که با نوع و عملکرد تجهیزات پزشکی آشنایی کافی دارد. تیم نوبت بان با مراجعه حضوری به هر مرکز، مراکز معتبر با دستگاههای پیشرفته را شناسایی و به مردم اعلام می کند.

اپلیکیشن nobatban چگونه کار می کند؟

کاربر تصویری از نسخه خود و دفترچه بیمه به اپلیکیشن نوبت بان ارسال می کند. در صورت تمایل، کاربر می تواند لوکیشن یا محل سکونت خود را نیز به این اپلیکیشن اعلام نماید. نوبت بان نسخه را بلافاصله بررسی کرده و جزییات لازم را ارایه می دهد. نوبت دهی به صورت مرحله به مرحله به سرعت پیش می رود. اگر کاربر یک آزمایشگاه یا مرکز را نپذیرفت، می تواند آزمایشگاه بعدی یا مورد دلخواه خود را انتخاب کند. تمام اطلاعات هر آزمایش اعم از ساعت، هزینه، پوشش بیمه ای، آمادگی قبل از آزمایش، آدرس نزدیک ترین آيمایشگاه های معتبر و غیره نمایش داده خواهد شد.

نکته: نوبت بان رضایت یا عدم رضایت هر بیمار از مراکز آزمایشگاهی را پیگیری می کند.

اپلیکیشن رایگان nobatban: چه مراکزی قرارداد دارند؟

مراکز زیر تحت پوشش اپلیکیشن نوبت بان قرار دارند:

√ رادیولوژی (اشعه ایکس از قفسه سینه،

√ سونوگرافی

√ فیزیوتراپی و ارتوپدی

√ پزشکی هسته ای

√ تصویربرداری ( MRI، نوار قلب ECG، سی تی اسکن…)

√ آزمایشگاه های خون شناسی، تحلیل ادرار، انگل شناسی، ویروس شناسی، سم شناسی، انگل شناسی، و غیره.

اپلیکیشن رایگان nobatban: مزایا

  • ظاهر شدن نزدیک ترین مراکز معتبر به محل سکونت شما در صفحه نوبت بان
  • امکان تنظیم ساعات آزاد خود برای نوبت گیری
  • محاسبه هزینه تقریبی هر آزمایش با دفترچه بیمه و بدون دفترچه بیمه
  • بررسی پوشش بیمه ای برای کاهش هزینه هر آزمایش
  • نوبت گیری آنلاین و سریع بدون برقراری تماس تلفنی
  • نوبت گیری از منزل بدون اتلاف وقت در مسیرهای پرترافیک و هوای آلوده یا نامناسب

به امید دیدار در نوبت بان
مریم اکبری زاده                                         ?? ????????????

 

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید