لیزر موهای زائد بدن آقایان

اپراتور آقا در شهر اهواز، هدیه ی گروه پزشکان تهران اسکین به شما آقایان عزیز

خانم های عزیز برای همسرانتان به مناسبت روز مرد وقت لیزر موهای زائد بگیرید و شادابی و راحتی را به آن ها هدیه دهید. برای تماس با ما کلیک کنید.

نشانی و تماس با بهترین مراکز تخصصی لیزر موهای زائد و زیبایی در کشور

[su_animate type=”swing” duration=”2″]

لیزر موهای زائد بدن آقایان
لیزر موهای زائد بدن آقایان

[/su_animate]

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

لیزر موهای زائد چیست؟

لیزر موهای زائد روشی موثر و کارآمد  برای کاهش دائمی موهای ناخواسته از مناطق مختلف بدن است.  وقت را غنیمت بشمارید و برای لیزر موهای زائد از یک کلینیک عالی و حرفه ای تحت نظر پزشکی با تجربه وقت بگیرید.

لیزر موهای زائد تنها برای خانم ها نیست بلکه آقایان عزیز نیز می توانند از این تکنولوژی برای رفع موهای زائد بدن و صورت خود استفاده کنند.

در این روزها که لیزر موهای زائد برای آقایان بسیار رایج شده ، کلینیک مادر اهواز تحت نظر دکتر زکی زاده آماده خدمتگزاری به شما ، همراه با اپراتور آقا است.


[toggle title=” نحوه عملکرد لیزر موهای زائد چگونه است؟” state=”close” ]

لیزر موهای زائد در بدن آقایان
لیزر موهای زائد در بدن آقایان

 نحوه عملکرد لیزر موهای زائد چگونه است؟

لیزر موهای زائد زمانی که مو در مرحله ی رشد است بهترین تاثیر را می گذارد چرا که در این مرحله مو به ریشه خود و فولیکول چسبیده است و دارای رنگدانه های سیاه است که باعث جذب نور به خود می شود و در نتیجه  با تولید حرارت و گرما باعث از بین رفتن ریشه ها می گردد و کم کم منافذ سطح پوست نیز بسته می شود. برای لیزر بین ۴ تا ۶ جلسه درمان نیاز است، زیرا در هر جلسه تمام موها در مرحله رشد نیستند.  بین جلسات درمانی لیزر یک ماه فاصله است و همچنین برخی از افراد علاوه بر ۶ جلسه نیاز به جلسات درمانی بیشتری هستند زیرا لیزر بر انواع مختلف پوست و مو اثرات متفاوتی از خود به جای می گذارد. [/toggle]

[toggle title=”  در طی لیزر موهای زائد چه اتفاقاتی می ‌افتد؟” state=”close” ]

لیزر موهای زائد در بدن آقایان
لیزر موهای زائد در بدن آقایان

 در طی لیزر موهای زائد چه اتفاقاتی می ‌افتد؟

معمولاً محلی که قرار است، لیزر شود باید چند روز قبل تراشیده و یا شیو شود. قبل از لیزر موهای زائد باید کرم بی حسی به محل مالیده شود.  البته ناگفته نماند که هر لیزری دارای سری، اسپری،  ژل، یا سیستم خنک کننده ای است که با خود همراه است و سبب می شود فرد در هنگام لیزر دچار ناراحتی نشود. البته ایجاد درد و ناراحتی در هر فرد با فرد دیگر متفاوت است و این به دلیل تفاوت در آستانه درد افراد است.

در هنگام لیزر موهای زائد هم فرد بیمار و هم تکنسین اپراتور نیاز دارند، تا از عینک محافظ چشم در مقابل پرتو ها و اشعه های لیزر استفاده کنند. این عینک های محافظ در واقع اشعه های مضر نور را در لیزر فیلتر می کنند و از رسیدن این اشعه‌ ها به چشم جلوگیری می کنند.  قبل از جلسه اصلی لیزر موهای زائد بیمار باید با پزشک خود جلسه مشاوره ای داشته باشد و دستگاه لیزر موردنظر برای بیمار باید بر روی پوست او تست شود تا از بی خطر بودن این اشعه و میزان یا قدرت نور لیزر برای فرد مطمئن شوند. با این کار، احتمال بروز سوختگی و تاول تا حد زیادی کاهش می یابد.

لیزر موهای زائد حسی مانند سوزش با نور و یا گرمای فندک دارد.  برخی افراد حس لیزر بر روی پوست را مانند اصابت کش به پوست توصیف کرده اند.

[/toggle]

[toggle title=” پس از لیزر موهای زائد چه اقداماتی باید انجام شود؟” state=”close” ]

لیزر موهای زائد
لیزر موهای زائد

 پس از لیزر موهای زائد چه اقداماتی باید انجام شود؟

پس از لیزر موهای زائد افراد به راحتی می توانند به فعالیت های روزانه خود باز گردند، اما ممکن است کمی تورم و قرمزی را بر روی پوست خود احساس کنید. این اختلالات پوستی پس از ۲۴ ساعت از بین می روند، اما برای کاهش این مشکلات می توانید، از یخ، کرم ‌های ضد التهاب، ژل های آلوورا و لوسیون ها استفاده کنید ، تا میزان درد و ریسک یا خطر ایجاد تاول را به حداقل برسانید. برخی بیماران احساس ناراحتی ناشی از لیزر موهای زائد را به آفتاب سوختگی ملایمی تشبیه کرده اند.

اکثریت بیماران به اتفاق بین ۴ تا ۶ جلسه درمانی موفق به از بین بردن موهای زائد خود می شوند، اما این جلسات درمانی تا زمانی که رشد موها متوقف شود ، ممکن است ادامه یابد.

پس از چندین جلسه لیزر موهای زائد، اکثر بیماران ۸۰ تا ۹۰ درصد از موهای زائد خود را از دست می ‌دهند و این درصد بسیار رضایت بخش است و این مو ها برای همیشه از روی پوست پاک می شوند و تا پایان ممکن است در هر سال نیاز به یک جلسه درمانی باشد.

[/toggle]

[toggle title=”مناطق قابل درمان با لیزر موهای زائد، چه مناطقی هستند؟” state=”close” ]

لیزر موهای زائد در مردان
لیزر موهای زائد در مردان

مناطق قابل درمان با لیزر موهای زائد، چه مناطقی هستند؟

لیزر درمانی برای از بین بردن موهای زائد برای بدن و صورت مورد استفاده است، برای بدن شامل؛

  • پشت
  • زیر بغل
  • قفسه سینه
  • منطقه اندام تناسلی
  • بازوها
  • پاها
  • پشت دست ها
  • ساقه دست ها
  • باسن است.

به طور کلی هر قسمت از بدن که دارای موهای زائد است نیاز به انجام لیزر موهای زائد دارد.

 لیزر موهای زائد صورت

زنان و مردان زیادی با مشکل موهای زائد و ناخواسته صورت دست و پنجه نرم می کنند. این موهات در مناطق مانند ابروها ، بالای لب و چانه و در آقایان در قسمت بین ‌ابروها و قسمت ریش و سبیل وجود دارند.

لیزر موهای زائد روشی نوین، ایمن، سریع، و موثر برای آن دسته از افرادی است که علاقه‌مند به رفع موهای زائد خود هستند.  لیزر موهای زائد روشی طولانی ‌مدت و غیر تهاجمی برای از بین بردن موهای زائد هر قسمت از صورت است.

 بالای لب

بالای لب منطقه ای بسیار کوچک است و زمان کوتاهی نیاز دارد تا تمام موها در تنها چند دقیقه رفع شوند. افراد با پوست روشن و موهای تیره بهترین گزینه برای لیزر موهای زائد هستند. قانون اساسی لیزر موهای زائد بر پایه تیره تر بودن رنگ موها از رنگ پوست است، که بهترین نتیجه را در بر خواهد داشت.

چانه

برخی از خانم ها دارای موهای زائد و ناخواسته در ناحیه چانه هستند ، ناحیه چانه نیز مانند بالای لب ها دارای منطقه کوچک است که تنها در چند دقیقه و زمان کوتاهی بسته به تعداد موهای رشد کرده در منطقه قابل درمان است و تنها کمی تورم و قرمزی در محل رخ می دهد.

 ریش و سبیل

لیزر موهای زائد صورت برای آقایان معمولاً برای آن کادر کردن ریش و سبیل و یا از بین بردن کامل ریش و سبیل استفاده می شود.

 ابروها

بسیاری از خانم‌ ها و آقایان با موهای زائد در ناحیه ابرو ها مشکلات زیادی دارند که به دنبال راه حلی دائمی برای از بین بردن این موها هستند.  به این دلیل که هنگام لیزر موهای زائد ابرو ها با این دستگاه لیزر نزدیک به چشم ها قرار می گیرد حتما از عینک های محافظ چشم استفاده شود تا مشکلی برای چشم ها ایجاد نگردد. لیزر موهای زائد ابروها در حدود ۱۵ دقیقه طول می کشد.

لیزر موهای زائد بالای لب چانه ابروها ریش و سبیل به این دلیل که مناطق کوچکتر هستند ،  پس ارزان قیمت تر هستند.

 لیزر موهای زائد بدن

لیزر موهای زائد بدن در مقایسه با صورت به دلیل داشتن وسعت سطح بیشتر معمولاً مدت زمان بیشتری طول می کشد. معمولاً تمام موهای زائد در یک دوره زمانی در مرحله رشد نیستند و برای درمان تمام موهای زائد نیاز به چندین جلسه درمانی است.  تعداد جلسات درمانی برای لیزر موهای زائد بدن در هر قسمت با قسمت دیگر متفاوت است زیرا منطقه قابل لیزر ممکن است وسعت سطح بیشتر و یا کمتری داشته باشد و این جلسات توسط پزشک تعیین می گردد.

اندام تناسلی

لیزر موهای زائد اندام تناسلی بسیار سریع انجام می ‌شود و حدود ۱۵ تا ۳۰ دقیقه طول می کشد. این ناحیه از بدن ممکن است، به ۴ تا ۸ جلسه درمان نیاز داشته باشد، تا بدون مو و صاف شود. لیزر موهای زائد این منطقه از بدن یکی از پرطرفدارترین مناطق است.

 قفسه سینه

وجود موهای زائد در قسمت گردن و قفسه سینه باعث شده است که آقایان اعتماد به نفس کمتری در عموم داشته باشند و نتوانند لباس های خود را در مناطق شلوغ عوض کنند.  لیزر موهای زائد در قسمت قفسه سینه با روشهای مانند وکس کردن و موم انداختن و استفاده از دستگاه‌ های اپلیدی قابل درمان هستند ، اما این روش ها،  روش هایی دائمی نیستند.  لیزر موهای زائد قفسه سینه در حدود ۴ تا ۶ جلسه درمانی انجام می ‌شود ، هر جلسه درمانی در حدود یک ساعت طول می کشد ، لیزر موهای زائد درمان قطعی نیست ، اما سبب می ‌شود، این موها در تراکم کم تر و بسیار ظریف تر رشد کنند.

پشت

وجود موهای زائد در قسمت پشت و همچنین با سن سبب می شود ، که آقایان و یا خانم های زیادی از وجود این موها شرمگین باشند که حتی در مواردی افراد از دیگران برای تراشیدن موهای منطقه کمک می گرفتند. لیزر موهای زائد پشت اغلب بهترین پاسخ به این مشکلات است.  لیزر موهای زائد پشت در ۵ تا ۸ جلسه درمانی انجام می‌شود، که هر جلسه در حدود یک ساعت طول می کشد.

پاها

تراشیدن موها یکی از محبوب ترین روش ها برای از بین بردن موهای زائد پاها است، اما این کار روزانه و مکرر است و وقت زیادی می برد. و کس کردن یا موم کردن بدن و پاها از دیگر روش ها و راه حل ها برای رفع موهای زائد است ، اما این روش نیز باید به صورت مداوم انجام شود و بسیار دردناک است.  لیزر موهای زائد پاها بهترین راه درمان است هر جلسه در حدود یک ساعت برای هر دو پا طول می کشد و به ۴ تا ۸ جلسه درمانی برای لیزر موهای زائد پاها نیاز است.

 زیر بغل

موهای زائد زیر بغل با تراشیدن به طور روزانه قابل درمان هستند، اما این روش باید هر روز انجام شود و وقت گیر است، بنابراین خانم ها و آقایان به دنبال روشی دائمی برای از بین بردن این موها هستند.  لیزر موهای زائد بهترین راه حل برای از بین بردن موهای زائد زیر بغل است زیرا این منطقه کوچک است، بنابراین هزینه کمتری را در بر دارد.

سینه و پستان ها

لیزر موهای زائد برای خانم ها در ناحیه سینه نیز ممکن است اتفاق بی افتند و برای از بین بردن این موهای زائد می توان از لیزر به عنوان راه حلی دائمی استفاده نمود و بلامانع است.

 دست ها

لیزر موهای زائد دست ها راه حل مناسب در مقابل تراشیدن و و کس کردن موها است. این روش در مقایسه با روش های قدیمی روشی دائمی است، که افراد را در عموم شرمنده نمی کند. لیزر این ناحیه از بدن نیز مانند، سایر نواحی گذشته است .

[/toggle]

[toggle title=”مزایای لیزر موهای زائد چیست؟” state=”close” ]

مزایای لیزر موهای زائد
مزایای لیزر موهای زائد

مزایای لیزر موهای زائد چیست؟

لیزر موهای زائد باعث از بین رفتن موها به طور ۱۰۰% نمی‌ شود، اما کار شما را تا حد بسیار زیادی راحت می ‌کند. لیزر موهای زائد مناطق کوچکتر در حدود ۱۰ دقیقه یا کمتر انجام می شود و فرد پس از لیزر موهای زائد به راحتی و خیلی سریع به زندگی روزانه خود باز می ‌گردد. اغلب بیماران این روش را بسیار مفید و دور از هر گونه خطر و ریسکی می‌ دانند.

 نتایج دائمی

بیماران از کاهش موهای ناخواسته، نرم و مسطح شدن پوست، پس از لیزر موهای زائد بسیار لذت می برند.  اما ممکن است پس از چندی مو ها در حالت ظریف‌تری رشد کنند و برای از بین بردن این موهای ظریف نیاز به جلساتی در طول یک سال است.

 درمانی سریع و موثر

لیزر موهای زائد درمانی موثر، کارآمد و راحت و سریع است. لیزر به راحتی قسمت وسیعی از پوست را در کوتاه ترین زمان درمان می کند.  برای مثال منطقه وسیعی از پوست را (پشت) تنها در یک ساعت درمان می کند.

لیزر موهای زائد درمانی قطعی نیست، ولی نسبت به تراشیدن و کندن موها از ریشه بسیار کارآمدتر است. چرا که این روش ها در خانه انجام می شوند و ارزان تر هستند، اما زمان زیاد، تلاش، انرژی و هزینه ی زیادی را تا پایان عمر برای شما در بر خواهند داشت. لیزر موهای زائد در مقایسه با سایر روش ها مانند و کس کردن از درد کمتری برخوردار است.[/toggle]

[toggle title=” لیزر موهای زائد در مقایسه با الکترولیز ، آی پی ال (IPL) و اس اچ آر (SHR) چگونه عمل می کند؟” state=”close” ]

 لیزر موهای زائد در مقایسه با الکترولیز ، آی پی ال (IPL) و اس اچ آر (SHR) چگونه عمل می کند؟

آی پی ال، اس اچ آر و الکترولیز روش هایی هستند، که می توان با آنها موهای زائد بدن را رفع نمود، اما لیزر با بهره گیری از تکنولوژی اشعه ی نوری شدید با پالس های قوی توانسته است، بهترین راه حل برای رفع موهای زائد باشد.

الکترولیز

الکترولیز یکی از درمان های موثر برای از بین بردن موهای سفید، بلوند، قهوه ای روشن، قرمز و یا قرمز روشن است ، که توسط لیزر قابل درمان نیستند.  در این روش سوزنی ظریف به داخل ریشه مو فرستاده می شود و توسط جریان الکتریکی ریشه خشکانده می شود و از بین می ‌رود. این کار زمان زیادی می برد و بسیار دردناک است.  البته به یاد داشته باشید که الکترولیز درمانی قطعی است.

عوارض جانبی احتمالی از الکترولیز شامل؛

  • شوک
  • عفونت
  • ایجاد زخم و اسکار است.
 دستگاه IPL

دستگاه آی پی ال در واقع لیزر نیست و تنها اشعه‌ های نوری است، که سبب از بین بردن موهای زائد می شود و سیستمی ساده تر دارد، که آی پی ال های موجود در ایران بسیار خطرناک هستند و درصد و ریسک سوختگی را بر روی پوست بالا می برند. در عوض لیزر موهای زائد در یک زمان می تواند ، ریشه های مویی و فولیکول ‌های مویی بسیاری را درمان کند و از بین ببرد. این موضوع سبب شده که لیزر به عنوان درمانی سریع، دقیق و قابل پیش بینی شناخته شود.[/toggle]

[toggle title=”عوارض جانبی لیزر موهای زائد چیست؟” state=”close” ]

لیزر موهای زائد صورت و بدن آقایان

عوارض جانبی لیزر موهای زائد چیست؟

لیزر موهای زائد علاوه بر مزایا و فواید دارای  معایب و عوارض جانبی نیز هست، مانند؛

  • ایجاد سوختگی بر روی پوست
  • کهیر
  • عفونت
  • تغییر رنگ پوست (لکه های سفید یا تیره)
  • تاول

البته به یاد داشته باشید که بروز عوارض لیزر موهای زائد بسیار نادر است.[/toggle]

[toggle title=” هزینه لیزر موهای زائد چگونه است؟” state=”close” ]

 هزینه لیزر موهای زائد چگونه است؟

هزینه لیزر موهای زائد با توجه به موارد زیر متغییر است، عبارتند از؛

  • کلینیکی که در آن لیزر می ‌کنید
  • دستگاه های لیزر مورد استفاده
  • انجام لیزر توسط اپراتور و یا پزشک
  • وسعت سطح منطقه ای که قصد دارید تا لیزر کنید.[/toggle]

[toggle title=” سوالات رایج در مورد لیزر موهای زائد” state=”close” ]

سوالاتی که باید قبل از لیزر موهای زائد پرسیده شود

 سوالات رایج در مورد لیزر موهای زائد

 لیزر موهای زائد چگونه عمل می کند؟

لیزر موهای زائد با استفاده از اشعه های نوری و با قدرت بالا سبب ایجاد حرارت و گرما در ریشه ها و فلیکول های مو شده و آنها را می سوزانند و از بین می برد.  به یاد داشته باشید که این اشعه ‌ها طول موج های بالایی ندارند و تنها به ریشه موها توسط رنگدانه های موجود در مو جذب می‌ شوند و البته به سطح پوست نیز هیچ آسیبی نمی‌ رسانند و به درون بدن نفوذ نمی‌ کنند.

 آیا لیزر موهای زائد درمانی دائمی است؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که لیزر موهای زائد درمان قطعی نیست، اما در حدود ۸۰ تا ۹۰ درصد از موهای زائد قسمت مورد نظر را کاهش می دهد.

 بهترین گزینه و فرد برای لیزر موهای زائد چه کسی است؟

درگذشته بهترین فرد برای لیزر موهای زائد فردی با پوست روشن و موهای تیره بوده است، اما اکنون با وجود لیزر های مختلف مانند لیزر الکساندرایت، لیزر این دی یگ و لیزر دایود دیگر نیازی به پیدا کردن راه حلی برای از بین بردن موهای زائد در انواع رنگ پوست ها نیست. امروزه تمامی افراد می توانند از تکنولوژی لیزر موهای زائد استفاده کنند.

 به چند جلسه درمانی لیزر موهای زائد نیاز است؟

با توجه به منطقه لیزر و وسعت سطح منطقه، جلسات لیزر در نظر گرفته می شوند، این جلسات بین ۳ تا ۱۲ جلسه متغیر هستند. مناطق کوچکتر جلسات کمتر و مناطق بزرگتر به جلسات بیشتری نیاز دارند.

 مدت زمان انجام لیزر موهای زائد در هر جلسه ،چقدر است؟

مدت زمانی که برای لیزر موهای زائد برده می شود برای سطوح مختلف بدن متفاوت است. هر چه سطح وسیع تر باشد، مدت زمان طولانی ‌تری صرف لیزر موهای زائد باید کرد و هر چه سطح کوچک تر باشد، مدت زمان کمتری می برد.  برای مثال؛ این زمان از ۵ دقیقه تا یک ساعت و نیم متغیر است. مناطقی مانند بالای لب، ۵ دقیقه و مناطقی مانند؛ پشت، پاها، دست ها، و قفسه سینه در حدود یک ساعت و نیم زمان نیاز دارد.

[/toggle]

آقایان عزیز و گرامی روزتان مبارک……????

[su_animate type=”flash” duration=”2″]

[su_note note_color=”#1cb9f9″ text_color=”#110f0f” radius=”13″]

منابع

www.infinitylaserandskin.com

www.docshop.com

www.gentletouchlaser.com

[/su_note]

[/su_animate]

محقق : میترا کرمانیان

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments