اولتراسونیک کویتیشن، روشی برای لاغری

اولتراسونیک کویتیشن، روشی برای لاغری
اولتراسونیک کویتیشن، روشی برای لاغری

اولتراسونیک کویتیشن چیست؟

کویتیشن یک فرایند طبیعی براساس اولتراسونیک با فرکانس پایین می باشد. در اولتراسونیک حباب هایی در مایع ایجاد می شود که سلول های چربی را احاطه کرده و به تدریج بزرگ می شوند و بدن به طور طبیعی این چربی را خارج می کند. از آنجایی که غشاء سلول های چربی ظرفیت تحمل ارتعاشات را ندارند، اثر کویتیشن به راحتی منطقه را به ارتعاش در آورده و بر روی بافت های عصبی، عضلانی و عروق اثری ندارد.

چه اتفاقی برای چربی آزاد شده می افتد؟

پس از آزادی و امولسیون سلول های چربی، مایعی که سلول های چربی را می سازدبه شکل تری گلیسرید، به شکل مایع میان بافتی بین سلول ها منتشر می شود. این مایع سپس به شکل گلیسرول و اسیدهای چرب آزاد متابولیزه می شود. گلیسرول محلول در آب توسط سیستم گردش خون جذب می شود و به عنوان منبع انرژی مورد استفاده قرار می گیرد، در حالیکه اسیدهای چرب آزاد غیر قابل حل به کبد منتقل می شوند و مانند اسیدهای چرب مواد غذایی پردازش می شوند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

حال این پرسش مطرح می شود که چربی یک ماده جامد است، چگونه می تواند از طریق ادرار خارج شود؟ اولتراسونیک کویتیشن باعث امولسیون چربی ها می شود و تری گلیسرید را به شکل مایع آزاد می کند که راحت تر از طریق ادرار و سیستم لنفاوی از بین می رود.

فرایند درمان چگونه است؟

اولتراسونیک کویتیشن1

کویتیشن به اقدامات پیش از درمان نیازی ندارد، اما به شدت توصیه می کنیم که قبل از شروع درمان ارزیابی و غربالگری انجام شود. این فرایند با اندازه گیری پیرامون بخش مورد نظر شروع شده و با حرکات دایره ای در محل تحت درمان ادامه پیدا می کند. هر جلسه درمان به طور معمول 20 تا 40 دقیقه طول می کشد. طول این زمان به اندازه بخش تحت درمان و ضخامت چربی ها بستگی دارد.

در طول درمان چه احساسی دارید؟

برای بسیاری از مراجعه کنندگان درمان کاملا راحت و بدون درد است. با این حال به دلیل ارتعاشات و سر و صدای پخش شده در داخل بدن فرد کمی احساس ناراحتی کند، اما این صدا نیز هیچ آسیبی به فرد نمی رساند و به محض اتمام کار دستگاه به پایان می رسد.

آیا اولتراسونیک کویتیشن یک روش بی خطر است؟

بله، این روش بدون جراحی و بیهوشی انجام می شود، یک فرایند غیرتهاجمی است و فرد به راحتی قبل و بعد از درمان می تواند کارهای روزمره خود را انجام دهد. اما به خاطر داشته باشید که در انتخاب کلینیک خود نهایت دقت را داشته باشید. این فرایند کاملا بی درد است و گاهی در بخش تحت درمان قرمزی رخ می دهد که دردناک نیست. گرمای تولید شده توسط دستگاه نیز کاملا قابل تحمل است.

اولتراسونیک کویتیشن برای خانم ها و آقایان مناسب است. به علاوه این فرایند برای تمام اندام دارای چربی موضعی، از جمله ران ها، شکم و باسن، مناسب است، اما برای سینه خانم ها استفاده نمی شود.

آیا می توان با استفاده از اولتراسونیک کویتیشن وزن کم کرد؟

اولتراسونیک کویتیشن برای کاهش وزن روش مناسبی نیست، اما به بدن شکل می دهد. این روش برای حذف چربی هایی استفاده می شود که از طریق رژیم غذایی و ورزش از بین نمی روند. نتایج اولتراسونیک کویتیشن مشابه نتایج لیپوساکشن می باشد، زیرا در این روش نیز تمام سلول های چربی به طور دائم و بدون آسیب رساندن به بافت عضلات، سیستم عصبی و عروق از بنی می روند. در حقیقت این روش یک فرایند طبیعی است که به بدن اجازه می دهد چربی های خود را بشکند.

قبل از انجام این فرایند پزشکتان به شما یک رژیم غذایی کم کالری توصه می کند و از شما می خواهد در هر جلسه 2 لیتر آب قبل و بعد از انجام درمان بنوشید. بعد از هر جلسه درمان نیز لازم است به مدت نیم ساعت ورزش های مانند پیاده روی سریع انجام دهید. برای دریافت بهترین نتیجه نیز رژیم غذایی خاصی به شما توصیه می شود.

تعداد جلسات مورد نیاز برای انجام اولتراسونیک کویتیشن حدود 8 تا 12 جلسه می باشد و نتیجه تقریبا از جلسه سوم به بعد مشاهده می شود.

http://bodyslimmingexperts.com/2013/05/21/ultrasound-cavitation-also-known-as-non-invasive-lipo-body-contouring-lose-inches-naturally-with-bse-model-in-your-clinic/

نگارنده: سمیه محمدی

گروه پزشکان تهران اسکین

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments