اهمیت تعداد جلسات مورد نیاز برای لیزر موهای زائد بدن به کمک لیزر الکساندریت

stock-vector-female-legs-with-a-set-of-objects-for-hair-removal-231057391

به طور کلی اینطور پذیرفته شده است که استفاده از انواع روش های لیزر موهای زائد می تواند نتایج مطلوبی را برای فرد مراجعه کننده بهمراه داشته باشد، با این وجود، هنوز کاملا مشخص نیست که آیا افزایش تعداد جلسات لیزر مو می تواند بر کاهش عوارض جانبی احتمالی پروسه درمان تاثیر داشته باشد یا خیر.

هدف اصلی از ارائه این مقاله، بررسی و ارزیابی اهمیت تعداد جلسات درمان در اثربخشی و ایمنی  لیزر موهای زائد بدن در افراد نسبتا تیره پوست است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

روش کار

لیزر موهای زائد به کمک دستگاه لیزر الکساندریت
لیزر موهای زائد به کمک دستگاه لیزر الکساندریت

پژوهشات و مطالعات گسترده و متوالی در زمینه  روش های مورد استفاده در رفع موهای زائد بدن به کمک انرژی لیزر بر روی 23 نفر از مراجعه کنندگان ( 22 نفر از خانم ها و یک نفر از آقایان) صورت گرفته است. افراد با رنگ پوست های مختلف به عنوان نمونه مورد آزمایش و بررسی قرار گرفتند.  سیستم پالس بلند لیزر الکساندریت (آفرودیت کوانتوم سیستم ایتالیا) در طول موج 755 نانومتر به منظور انتقال فلوئنس ها با دامنه 17 تا 25 ژول بر سانتی متر مربع از درون یک نقطه 10 میلی متری مورد استفاده قرار گرفت. بیماران براساس تعداد جلسات مورد نیاز برای درمان به چهار گروه کلی تقسیم بندی شدند ( گروه اول < یا مساوی چهار جلسه درمان، گروه دوم مساوی= 5 جلسه درمان، گروه سوم = شش جلسه درمان و گروه چهارم > یا مساوی هفت جلسه درمان). تصاویر دیجیتالی از بیماران و مراجعه کنندگان به منظور شمارش تعداد تارهای مو مورد استفاده قرار گرفت. عوارض جانبی لیزر الکساندریت ( تغییر رنگ پوست، تاول، فولیکالیتیس و …) مورد بحث قرار گرفتند. درصد موفقیت لیزر الکساندریت مو بالا خواهد بود در صورتی که درصد کاهش حجم مو بیش از 50 درصد باشد و هیچگونه عوارض جانبی نیز برای بیمار وجود نداشته باشد.

نتایج و یافته های بدست آمده از مطالعات

edfwe

میان درصد کاهش حجم مو و نیز تعداد جلسات لیزر الکساندریت مورد نیاز برای رفع کامل موهای زائد بدن، بویژه ناحیه زیر بغل رابطه مستقیمی وجود دارد، اما در طی پروسه درمان، مشکلات بسیاری برای بیماران بوجود آمد که از جمله آنها می توان به تغییر رنگ پوست یا هایپرپیگمنتیشن، تاول و آسیب به ریشه های مو اشاره کرد. روش درمانی مورد استفاده در بیش از ۷۶ درصد افراد موفقیت آمیز بود. موفقیت این روش در افرادی که جلسات بیشتری لیزر کرده بودند به مراتب بیشتر بود.

نتیجه گیری

افرادی که تحت جلسات درمانی بیشتری قرار گرفتند، با کاهش قابل توجه در رشد موهای زائد رو به رو بودند، اگرچه طولانی شدن مدت درمان ممکن است عوارضی را نیز برای بیمار بهمراه داشته باشد. اعمال انواع روش های لیزر موهای زائد بدن برای هر فرد بیمار باید با در نظر گرفتن خطرات احتمالی آن صورت گیرد.

 

نگارنده: حدیث بختیاری

گروه پزشکان تهران اسکین

[divider]

بهترین قیمت لیزر الکساندرایت در تهران

 

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments