آیا لیزر روش مناسبی برای رفع موهای زائد ناحیه تناسلی است ؟

لیزر 1

بشر هیچ گاه گرایشی به رفع موهای زائد ناحیه تناسلی نداشته است و یا راه حل چندان مناسبی را برای ان پیدا نکرده است.ولی به تازگی لیزر توانسته تحولی در این وضعیت بوجود اورد و به گزینه ای مناسب در رفع موهای زائد ناحیه تناسلی تبدیل شود .

این تکنیک هم برای خانمها و هم اقایان مناسب است و در ان پرتوهای پرانرژی لیزر به ناحیه تناسلی تابانده میشوند  و فاصله زمانی میان جلسات هم خیلی کوتاه است .این پرتوها انرژی تابشی را به رنگدانه های تیره در فولیکول مو منتقل میکند تا انها را از بین ببرد و در نهایت باعث عدم رشد موهای ناحیه تناسلی میشود .

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

از انجایی که پرتوهای لیزر به صورت مستقیم بروی پوست متمرکز میشوند ،ممکن است عوارض جانبی برای فرد داشته باشند که با توجه به رنگ پوست و میزان تجریه متخصص مربوطه متفاوت خواهد بود .این عوارض جدی و یا دائمی نیستند و فرد معمولا کمی التهاب و قرمزی در ناحهی درمانی خواهد داشت.

برعکس تمام داستانهایی که ما شنیده ایم ،لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی چندان دردناک و ترسناک نیست .پوست ناحیه تناسلی خیلی حساس است و لیزر موهای این ناحیه باعث ایجاد التهاب و قرمزی کمی پس از جلسه درمانی میشود که پس از چندین روز از بین رفته و حتی میتوان از کرمهای ویژه هم استفاده کرد .

لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی دو نوع دارد :کامل و مقطعی .در بیشتر موارد افراد به سراغ لیزر کامل ناحیه تناسلی میروند تا از دردسر های بعدی ان بکاهند .

معمولا از این لیزر ها برای رفع موهای زائد ناحیه تناسلی استفاده میشود :

  • الکساندریت 
  • ان دی یاگ 
  • دیود پالس 
  • ارگون 
  • رابی 

لیزر های رابی و ارگون از رده خارج شده اند زیرا طول موج لیزر های جدید برای پوست مناسب تر است .بهتر است که پیش از لیزر موهای این ناحیه با یک متخصص مشورت کنید و یا به صورت ازمایشی یکی از لیزر ها را امتحان کنید .

برای رفع موهای این ناحیه حداقل به 4 جلسه نیاز دارید و هزینه کلی ان هم با توجه به جلسات درمانی متفاوت خواهد بود و البته هر پوستی به تعداد جلسات متمایزی نیاز دارد .

پس از رفع موهای زائد این ناحیه ،باید حدود  5تا 7 هفته از ان در برابر نور خورشید  مراقبت کنید و این یعنی نباید تمام بدنتان را برنز کنید .

لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی شما را از شر این موها راحت کرده و امکان بروز بریدگی و یا موهای زیر پوستی و اسیب های دیگر هماز بین میرود  .

[divider]

نگارنده :فرحناز آل احمد

گروه پزشکان تهران اسکین

[divider]

چرا مرکز لیزر موهایم را از اینجا  انتخاب کنم؟

2 عامل اصلی تعیین کننده موفقیت لیزر درمانی است : مهارت متخصص و دستگاه مورد استفاده.

در مطب های تخصصی معرفی شده از طرف این سایت از متخصصین به رسمیت شناخته شده و آموزش دیده در استفاده از تکنولوژی لیزر استفاده می شود. سطح مهارت این افراد بسیار بالا و دارای مدارج علمی شایان توجه ایی هستند که باعث اعتماد مراجعین به آنها می شود.

در شعبه های مختلف این مرکز از دستگاه های به روز و متفاوت استفاده می شود که شانس انتخاب “گزینه مناسب” را به مراجعین می دهد تا بهترین نتیجه را داشته باشند.

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

لیزر موهای زائد

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

2 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
AN
AN
7 years ago

با سلام و خسته نباشید
در لیست قیمت ها. ناحیه تناسلی با چه عنوانی ثبت شده؟
(ردیف ۱۴ ردیف ۱۵ را هم شامل میشه یا اینکه مورد ۱۵ را باید جدا درخواست کنیم؟)

گروه پژوهشی پوست و لیزر مو
Admin
پاسخ به  AN

ناحیه پوبیس (ناحیه موهای زهار یا تناسلی) با ناحیه زیر شکم فرق دارند و دو منطقه مجزا هستند.
سپاس