انچه که باید درباره پیلاتس بدانید

پیلاتس
پیلاتس

شما میتوانید پیلاتس را در خانه با خرید فقط بک دی وی دی انجام دهید .و یا به مراکز ورزشی و باشگاهها مراجعه کنید که با توجه به شرایط آن‌ها ،شهریه پرداختی شما هم متفاوت خواهد بود .
آیا پیلاتس برای تازه کارها گزینه خوبی است ؟بله .شما میتوانید با تمارین ورزشی اولیه آغاز کنید و پس از پیشرفت به سراغ حرکات سنگین‌تر بروید .اگر تازه کار هستید حتماً به کلاس بروید و یا حتی کلاس خصوصی را انتخاب کنید تا مربی مربوطه بتواند به خوبی ایراد های شما را گوشزد نماید و از بروز آسیب دیدگی پیشگیری نماید .
بیرون از خانه :نه باید این ورزش را در خانه با تلویزیون و یا در باشگاه انجام دهید .
آیا به تجهیزات خاصی نیاز است ؟بله .باید یک زیر انداز داشته باشید. در تعدادی از باشگاهها نوعی ماشین ویژه با نام رفورمو وجود دارد و ممکن است نیاز باشد تا شما نوع اضلاح شده آن را برای مصرف خانگی تهیه کنید ولی اغلب به آن نیازی نخواهد بود .

عقیده پزشکان درباره پیلاتس

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

اگر شما میخواهید ناحیه شکمی و لگنی خود را تقویت کنید و همچنین وضعیت بدنی متعادل و متناسبی داشته باشید ،پیلاتس ورزش ایده‌آلی برای شماست .همچنین در این ورزش ارتباطی قوی بین ذهن و بدن صورت می‌گیرد بنابراین اگر به یوگا علاقه دارید ،حسی مشابه به پیلاتس خواهید داشت با این تفاوت که پیلاتس با حرکات سنگین تری همراه است .
این وززش به خوبی قسمت مرکزی بدنتان را تقویت میکند و انعطاف پذیری شما را افزایش میدهد ولی یک برنامه جامع تقویتی به حساب نمی‌آید .اگر شما میخواهید عضلت ناحیه بازو و یا ساق پایتان را تقویت کنید ،بهتر است که در کنار پیلاتس یک ورزش دیگر را هم ادامه دهید .در این زمینه با یک مربی مشورت کنید و البته ورزش های کاردیو را هم فراموش نکنید .
پیلاتس شامل حرکاتی دقیق و تکنیک های تنفسی ویژه است و اگر شما ساختار کمتری در ورزش را می پسندید ،پیلاتس گزینه خوبی برای شما نخواهد بود .همچنین پیلاتس یک ورزش ایروبیکی نیست و بهتر است این موضوع را به خاطر داشته باشید .
پیلاتس ممکن است کمی به شما فشار وارد کند پس بهتری است آرام آرام شروع کنید .همه مربی ها هم تجربه کافی در زمینه آموزش پیلاتس را ندارند و بهتر است که در این زمینه مشورت کنید .

[divider]

نگارنده :فرحناز آل احمد

گروه پزشکان تهران اسکین 

[divider]

تهران اسکین ارائه دهنده ی بهترین خدمات  در زمینه لیزر درمانی با نازلترین قیمت ها  !!

2 عامل اصلی تعیین کننده موفقیت لیزر درمانی است : مهارت متخصص و دستگاه مورد استفاده.

در مطب های تخصصی معرفی شده از طرف این سایت از متخصصین به رسمیت شناخته شده و آموزش دیده در استفاده از تکنولوژی لیزر استفاده می شود. سطح مهارت این افراد بسیار بالا و دارای مدارج علمی شایان توجه ایی هستند که باعث اعتماد مراجعین به آنها می شود.

در شعبه های مختلف این مرکز از دستگاه های به روز و متفاوت استفاده می شود که شانس انتخاب “گزینه مناسب” را به مراجعین می دهد تا بهترین نتیجه را داشته باشند.

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

لیزر موهای زائد

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments