انواع لیزرهای موهای زائد

لیزر موهای زائد

انواع لیزرهای موهای زائد در ایران به ترتیب از بهترین نوع لیزر  به نامناسب ترین

(براساس دستگاههای موجود در ایران و رنگ پوست و نژاد ایرانیان)

 

1:    لیزر های دایود نسل جدیدDIODE LASER / IN MOTION – PAIN FREE  این نوع لیزرها بهترین کارایی و اثربخشی را دارند در هر ثانیه قادر به تولید 10 شات  به  صورت  رگباری هستند و  عملکرد دستگاه با پروب در حال حرکت بر روی پوست نسبتا بدون درد است.

2:ALEXANDRITE LASER تا قبل از لیزرهای  دایود (نسل جدید) بهترین دستگاه در ایران بود ولی با ورود دستگاههای لیزر دایود نسل جدید با توجه به کارایی بیشتر دستگاههای دایود در پوست ایرانی ها و سرعت بالاتر این دستگاهها،عملا لیزر های الکساندرایت انتخاب دوم بهترین لیزر در ایران هستند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

3:  LONG PULSE  ND-YAG  LASER تاثیرش از چند مورد  مورد پایین بهتر است و خصوصا برای پوست های بسیار تیره کارایی خوبی دارد.

4: E-LIGHT=  Flash lamp +RF از آی پی-ال بهتر است و در مقایسه, روی موهای کرکی بهتر عمل میکند البته اینها هم  درد هم دارد

5:IPL لیزر آی پی ال:  این نوع اصولا لیزر نیست و کم ترین درصد موفقیت و رضایت توام با درد زیاد دارد.

[divider]

نکته مهم:

گول ارزان بودن بعضی مراکز لیزر را نخورید! سعی کنید از دستگاههای لیزر استفاده کنید نه دستگاههای شبیه لیزر،مثلا ممکن است هزینه یک دستگاه شبه لیزر برای هر شات زیر هزار تومان باشد ولی لیزر شما در اینگونه مراکز بدون حضور متخصص پوست و مو و توسط دستگاههای ارزان قیمت و یا شبه لیزر انجام می شود و عملا شما برای دریافت نتیجه مشابه نیازمند مراجعه حداقل به میزان دوبرابر یک مرکز حرفه ای هستید و خطر سوختگی و عوارض جانبی ناشی از لیزر نیز همیشه شمارا تهدید خواهد کرد.

دستگاههای لیزر عبارتند از الکساندرایت ، دایود و ان دی یاگ ، سایر دستگاهها مانند IPL و اسامی مشابه در واقع لیزر واقعی نیستند و مکانیسم تاثیر آنها با دستگاههای لیزر اختصاصی مو متفاوت است. در لیزر آی پی ال در واقع نه تنها ریشه مو بلکه پوست و بافت اطراف نیز تخریب می شوند ولی لیزرهای اختصاصی فقط روی ریشه مو تاثیر می گذارند.

 

در گروه پزشکان تهران اسکین  همواره سعی می کنیم با بررسی حرفه ای و تخصصی توسط متخصصین پوست و استفاده از دستگاههای لیزر اختصاصی (لیزرهای دایود نسل جدید)، بهترین درمان را برای موهای زائد شما ارائه دهیم.

تماس با ما

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments