انواع فرکانس رادیویی (RF) را بشناسید.

آر اف و انواع آن

فرکانس رادیویی تک قطبی

فرکانس رادیویی  تک قطبی روشی برای جوان سازی با استفاده از یک الکترود می باشد.  در این روش بافت ناحیه تحت درمان در عمق به شدت گرم می شود (معمولا تا 20 میلی متر). گرما در این عمق باعث افزایش اثر و همچنین خطرات بالقوه  را افزایش می دهد. فرکانس رادیویی تک قطبی عموما برای درمان افتادگی صورت، شلی پوست و سلولیت استفاده می شود.

فرکانس رادیویی دوقطبی به همراه لیزر / نور

فرکانس رادیویی  دو قطبی برای جوان سازی با استفاده از دو الکترود نزدیک به ناحیه تحت درمان است. جریان الکتریکی بین دو الکترود نسبتا ضعیف و کم عمق است. در نتیجه، بافت در ناحیه تحت درمان با عمق کمتر (معمولا تا 2-4 میلی متر) و با شدت کمتر (در مقایسه با دستگاه های RF تک قطبی) گرم می شود.  فرکانس رادیویی دو قطبی  امن تر و ملایم تر از انواع تک قطبی می باشد. اثرات RF دو قطبی نسبتا کمتربوده و خطر از دست دادن حرارت زیاد و پس از آن از دست رفتن چربی صورت نیز که عارضه جانبی درمان تک قطبی  است وجود ندارد. در مقابل، فرکانس رادیویی دو قطبی برای مواردی که نیاز به حرارت بافت های عمیق است  ممکن است مطلوب نباشد، مانند در درمان سلولیت و پیکر تراشی کمتر مفید است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

انواع آر اف جوانسازی

فرکانس رادیویی دو قطبی  فرکشنال

برای کاهش ریسک و افزایش اثربخشی، فرکانس رادیویی دو قطبی فرکشنال ظهور نمود که  ترکیبی از روشهای استفاده شده می باشد. ایده  استفاده از روش فرکشنال انتقال مستقیم انرژی به منطقه مورد درمان است. تحقیقات نشان داده که درمان تعداد زیادی نواحی کوچک از درمان یک ناحیه بزرگ اما پیوسته به مراتب آسانتر می باشد.  این روش راهی برای افزایش انرژی با چگالی بالا بدون  افزایش میزان عوارض جانبی می باشد و یا برعکس، کاهش میزان عوارض جانبی در زمان استفاده از میزان استاندارد انرژی . این تکنولوژی در رفع مشکلات پوستی، از بین بردن خطوط ریز و چین و چروک، اسکار اکنه و… بسار موثر می باشد.

فرکانس رادیویی تک قطبی همراه با دو قطبی – Tripollar

از آنجا که موارد درمان با فرکانس رادیویی تک قطبی و دو قطبی تا حدودی  مشخص شده است، برخی از دستگاه های جوان سازی ترکیب هر دو تکنولوژی را بکار گرفته اند. دستگاههای TriPollar  هر دو الکترود تک قطبی و دو قطبی در یک هندپیس استفاده می نمایند. سازنده این دستگاه ادعا می کند که الگوریتم های خاص این دستگاه به طور همزمان از RF تک قطبی و دو قطبی در درمان، موجب کاهش عوارض جانبی و در عین حال به حداکثر رساندن اثر ان می شود

درمان فرکانس رادیویی  خانگی

به نظر می رسد درمان با فرکانس رادیویی در حال گسترش  است و نمونه های خانگی آن نیز به بازار راه پیدا کرده است. دو نوع از این دستگاهها که یکی از انها مربوط به سفت کردن پوست و کاهش چین و چروک و نوع دیگر برای کاهش چربی و سلولیت است ساخته شده  که احتمالا می تواند از طریق اینترنت خریداری شده  و قابل حمل می باشد. ظاهرا،  به دلیل استفاده  این دستگاهها توسط افراد غیر متخصص و بی تجربه و  به منظور کاهش خطرات بالقوه، این نوع دستگاهها نسبت به انواع حرفه ای آن ضعیف تر می باشند. هنوز مشخص نیست که آیا دستگاه های فرکانس رادیویی خانه می تواند مزایای انواع دیگر را که توسط متخصص ارائه می شود را ارائه دهد یا خیر. اما در عمل، مزایای استفاده از  RF در خانه به اثبات نرسیده است.

 

منبع :

http://www.smartskincare.com

گروه پزشکان تهران اسکین

[divider]

جشنواره تخفیف ویژه جوانسازی صورت و بدن

جوانسازی با روش میکرونیدلینگ و رادیوفرکوئنسی

با نسل جدید دستگاه اسکارلت و تکنولوژی آر اف فرکشنال

[divider]

برای تخفیف 55 درصد اینجا کلیک کنید

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments