انواع درمان های اولتراسوند سلولیت چگونه هستند؟

درمان سلولیت

دو روش درمانی آلتراسوند پایه وجود دارد که با استفاده از امواج رادیویی فرکانس پایین (LF) یا متوسط و یا امواج صوتی فرکانس بالا (MHF)، وچود داردن که می توانند سلول های چربی را بشکنند.

درمان های آلتراسوند MHF معمولا برای چربی های ذخیره شده در بافت های عمیق تر بدن استفاده می شوند، به این صورت که سیستم عصبی سیمپاتیک را تحریک کرده تا آدرنالین آزاد کند. درمان های سلولیت آلتراسوند با فرکانس پایین معمولا برای از بین بردن سلول های چربی زیر پوست استفاده می شوند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

برخی روش های درمانی سلولیت آلتراسوند هم از امواج فرکانس پایین و هم از امواج فرکانس بالا برای گرم کردن و ذوب کردن سلول های چربی استفاده می کنند. این روش های غیرتهاجمی می توانند سلول های چربی را شکسته و آنها را وارد جریان خون کنند، که پس از آن می توانند از بدن دفع شوند. معمولا ماساژ می تواند این فرایندها را کامل کند، به این صورت که جریان خون را برای دفع سریع تر چربی ها، افزایش می دهد.

درمان جدید سلولیت

برخی بیماران از این روش درمانی خیلی سریع به نتیجه می رسند، اما برخی دیگر ممکن است برای رسیدن به نتیجه ی مطلوب چندین جلسه لازم داشته باشند. به هرحال این درمان بر روی سلولیت هایی تمرکز می کند که پس از رژیم غذایی و ورزش در قسمت هایی از بدن باقی می مانند. شکم، ران ها و باسن قسمت هایی هستند که معمولا این چربی تجمع می کنند.

درمان های سلولیت آلتراسوند معمولا باید هر یک یا دو ماه یک بار تکرار شوند، زیرا بدن انسان به طور پیوسته چربی ذخیره می کند. استفاده از یک رژیم غذایی کم چرب و قرار دادن ورزش در زندگی روزمره پس از یک درمان سلولیت باعث تحریک کلاژن در سفت نگاه داشتن پوست می شوند. پزشکان معمولا پس از درمان آلتراسوند، نوشیدن مایعات فراوان را توصیه می کنند که در دفع چربی از طریق جریان خون موثر هستند.

این روش از بین بردن سلولیت بدون درد است و جایگزینی برای لیپوساکشن و دیگر شکل های تهاجمی جراحی های زیبایی می باشد. هر جلسه حدودا یک ساعت طول می کشد و احتمالا یک یا چند جلسه برای کم کردن ظاهر سلولیت ها لازم باشد.

ممکن است کبودی های جزئی به خاطر ماساژهای قبل و بعد از درمان های سلولیت، روی بدن به وجود آید. ماساژ می تواند به شکستن سلول های چربی کمک کرده و باعث افزایش و بهبود گردش خون شود.

درمان آلتراسوند سلولیت جایگزینی برای درمان لیزری سلولیت ، که روش پر هزینه ای است، نیز می باشد. در این روش حذف سلولیت، نور متمرکز شده سلول های چربی را گرم کرده تا آنها را ذوب کند و افزایش جریان خون را تحریک می کند.

لیزر درمانی به طور معمول در ارتباط با لیپوساکشن و برای حذف هرگونه سلول های چربی باقی مانده، اتفاق می افتد. گاهی کبودی و تورم پس از لیزر درمانی اتفاق می افتد.

شکل دیگر حذف سلولیت مزوتراپی است. تزریقات زیر پوست می تواند سلول های چربی واقع در عمق بیشتر را از بین ببرد. انسان ها دو نوع چربی تولید می کنند که عبارتند از چربی های سطحی و داخلی. چربی سطحی همان چربی است که معمولا سلولیت می شود. چربی داخلی ارگان های داخلی بدن را احاطه کرده و ممکن است در منطقه ی شکم تجمع کند.

 

مرکز تحقیقات کلینیک پوست،لیزر و تناسب اندام آلومینا

[divider]

کلینیک تناسب اندام آلومینا ارائه دهنده کاملترین خدمات درمان چاقی با ترکیب شیوه های علمی و استاندارد است.

درمان جامع چاقی

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد روش های تناسب اندام و قیمت ها،اینجا کلیک کنید.

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments