انجام کارهای زیبایی که شما هرگز نباید در منزل انجام دهید

کار پوستی

 

اپیلاسیون

جرنستر متخصص و مشاور پوست از اورآل پاریس می گوید : “اپیلاسیون می تواند به پوست آسیب برساند، می تواند پوست را بسوزاند و بیرونی ترین لایه پوست را حذف کند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

به یاد داشته باشید، اپیلاسیون یک علم است و اگر درست انجام ندهید مخصوصا افرادی که فکر می کنند کار ساده ای است و در منزل انجام میدهند می تواند به پوست آسیب جدی وارد شود.

 

تخلیه جوش

تخلیه جوش در منزل گاهی منجر به التهاب و زخم میشود که می تواند باعث عفونت شود ، حتما نیاز است نوع اکنه مشخص شود و هر فردی در منزل نمی تواند نوع ان را تشخیص و اقدام به تخلیه آن کند به عنوان مثال : جوش های سر سیاه، سر سفید و جوش های کیستیک هر کدام علت خاص خودشان را دارند و نحوه درمان متفاوتی به دنبال خواهند داشت و برای جلوگیری از آسیب دائمی بر پوستتان ، بهتر است به یک متخصص مراجعه کنید.

 

رنگ مو

خیلی از افراد بدون دانستن نوع موو  شدت رنگ مواد شیمیایی رنگ مو ، در منزل موهای خود را رنگ می کنند و به علت عدم آگاهی لازم ، ممکن است به موهای خود آسیب برسانند، این کار را به کاردان بسپارید.

 

 

مژه های مصنوعی

جهانی را تصور کنید که هر روز نیازی نیست که برای بلند و پرپشت کردن مژه هایتان از ریمل و مژه مصنوعی استفاده کنید ، به علت مواد شیمیایی موجود در ریمل و چسب های مژه مصنوعی ،می تواند به چشم شما آسیب بزند ،باید برای این کار از متخصص این کار کمک بگیرید .

 

 

منبع :

www.womenshealthmag.com

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments