انتظارات شما از لیزر موهای زائد

انتظارات شما از لیزر موهای زائد
انتظارات شما از لیزر موهای زائد

قبل از انجام لیزر درمانی موهای بخش تحت درمان باید با قیچی چیده شوند. به علاوه چشمان بیمار و پزشک با عینک ویژه ای استفاده می شود تا در مقابل اشعه های لیزر محافظت شوند. پزشک ممکن است از بی حس کننده های موضعی استفاده کند تا هر گونه ناراحتی و درد را بر روی پوست کاهش دهد.

در طول فرایند لیزر درمانی

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

پزشک یک ابزار دستی را بر روی پوست شما فشار می دهد. بسته به نوع لیزر، از یک دستگاه خنک کننده بر روی دستگاه یا یک ژل محافظت کننده بر روی پوست استفاده می شود.

زمانی که پزشک دستگاه لیزر را فعال می سازد، پرتو لیزر از پوست عبور کرده و به فولیکول های مو، محل رشد مو، می رسد. گرمای ناشی از پرتو لیزر به فولیکول های مو آسیب می رساند و مانع رشد مو می شود. در هنگام استفاده از لیزر ناراحتی هایی ممکن است برای پوست به وجود آید که دستگاه خنک کننده و ژل میتواند میزان این ناراحتی را کاهش دهد.

درمان بخش کوچکی از بدن، مانند بالای لب ها فقط چند دقیقه طول می کشد. درمان بخش های بزرگتر، مانند کمر، چند ساعت طول می کشد.

پس از فرایند درمان

پس از هر جلسه لیزر درمانی، محل تحت درمان ه مدت چند ساعت دچار قرمزی و التهاب می شود. برای کاهش هر گونه ناراحتی بر روی محل درمان مقداری یخ قرار دهید. اگر دچار واکنش حساسیتی شده اید، بلافاصله به پزشک مراجعه کنید. در این شرایط پزشک از کرم استروئیدی بر روی پوست استفاده می کند.

پس از لیزر موهای زائد از قرار گرفتن در مقابل نور خورشید – طبیعی یا ساختگی – اجتناب کنید. زمانی که پوست شما بهبود پیدا کرد، هر زمان که تصمیم به خروج از خانه دارید، از کرم های ضد آفتاب استفاده کنید. در چند روز یا چند هفته اول درمان خود را آماده ریختن موها کنید. اما گاهی این فرایند با رشد مجدد موها اشتباه گرفته می شود.

نگارنده: سمیه محمدی

گروه پزشکان تهران اسکین

[divider]

لیزر درمانی فرایند حساسی است و باید در انتخاب کلینیک خود نیز حساسیت بالایی به خرج دهید. این انتخاب حساس را می توانید به ما بسپارید. 

در مطب های تخصصی معرفی شده از طرف این سایت از متخصصین با تجربه و آموزش دیده در استفاده می شود. به علاوه کلینیک معرفی شده مجهز به جدیدترین تکنولوژی لیزر می باشد.

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

2 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
ارمغان
ارمغان
7 years ago

یسوال دیگه اینکه ایا امکانش هست که دوسه ماهی یکبار لیزر انجام بدم؟ چون نمیتونم هرماه بیام اهواز

گروه پژوهشی پوست و لیزر مو
Admin
پاسخ به  ارمغان

بله امکانش هست ولی تاثیر لیزر کاهش می یابد.