الکترولیز در مقایسه با لیزر موهای زائد

سوال :

الکترولیز در مقایسه با لیزر موهای زائد – کدام بهتر است؟

پاسخ متخصصین در مورد الکترولیز و لیزر موهای زائد:

دکتر سونیا بدرشیا بنسال می گوید:” لیزر موهای زائد روشی ست که سال ها ست پا به عرصه ی علم پزشکی گذاشته و درمانی موثر و قطعی برای حذف موهای زائد بدن است. ”

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

دکتر استیون هکر

دکتر استیون هکر در این رابطه می گوید:” لیزر موهای زائد درمانی دائمی و قطعی نیست، اما الکترولیز می تواند درمانی دائمی باشد.

لیزر موهای زائد در یک لحظه می تواند منطقه ی بزرگی از پوست را پوشش دهد، اما الکترولیز تنها یک فولیکول مو را در هر لحظه نابود می کند.

لیزر موهای زائد برای موهای تیره کاربرد دارد، در حالیکه الکترولیز علاوه بر موهای تیره، بر روی موهای سفید و روشن هم موثر است.

لیزر موهای زائد در جلسات متعدد با فواصل 4 هفته ای انجام می شود، اما روش دیگر تنها در یک جلسه ریشه و پیاز مو را برای همیشه نابود می کند.

هر دو روش احتمال ایجاد اسکار را برای فرد دارند.”

دکتر هارولد جی. کاپلان

دکتر هارولد جی. کاپلان میگوید:” لیزر موهای زائد و الکترولیز می توانند موثر و دائمی باشند. البته زمانی این گفته صحت دارد که فرد توسط پزشکی با مدارک معتبر و متخصص تحت درمان قرار گیرد.

برای افراد با رنگ پوست های مختلف ، موهای ضخیم و تیره – لیزر سریعتر و با قیمت کمتری موهای زائد یک ناحیه را به طور همزمان رفع می کند.

برای موهای ظریف، بلوند، قرمز، و یا خاکستری ، لیزر به خوبی عمل نمی کند و الکترولیز درمانی مناسب تر است.”

دکتر جان ای. گراس

دکتر جان ای. گراس در این باره می گوید: ” ما هر دو دستگاه را در کلینیک داریم و بیماران از هر دو روش بسیار راضی هستند.

لیزر موهای زائد برای بسیاری افراد بسیار عالی و دائمی عمل کرده است ( گاهی افراد تنها هر سال برای مداومت و قطعی کردن درمان خود به پزشک مراجعه می کنند و عمل لیزر را انجام می دهند). هر چه رنگدانه ها تیره تر باشند لیزر بهتر و سریعتر عمل می کند.  انرژی موجود در اشعه ی لیزر به دنبال رنگدانه ها به ریشه های مو نفوذ می کند و سبب نابودی آن ها می شود.  متاسفانه لیزر بر موهای خاکستری، بلوند و بدون رنگدانه عمل نمی کند.

برای چنین افرادی با این ویژگی ها از الکترولیز استفاده می شود. ”

دکتر تاد مینرز

به نظر دکتر تاد مینرز:” لیزر موهای زائد نسبت به الکترولیز از برتری های فراوانی برخوردار است. با استفاده از لیزر می توان موهای منطقه ی وسیعی از پوست را در یک لحظه درمان نمود. اما الکترولیز تنها در یک لحظه قادر به اثر گذاری بر یک ریشه ی مو است. از لیزر برای موهای تیره استفاده می شود و زمانیکه موها روشن و سفید هستند الکترولیز کاربرد بهتری دارد.

استفاده از لیزر نزدیک چشم بسیار خطرناک است و من در این حالت برای موی ابرو ترجیح می دهم که از الکترولیز استفاده کنم.”

 

به عقیده ی دکتر جفری دابلیو. هال:” برای رسیدن به نتایجی عالی من به بیمارانم که دارای پوهایی تیره و ضخیم هستند، لیزر را پیشنهاد می کنم و برای بیمارانی که موهای بلوند و روشنی دارند، الکترولیز را توصیه می کنم.”

لینک منبع

محقق: میترا کرمانیان

نظر شما چیست؟ 🙄

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments