اقدامات اولیه در جهت بدست آوردن نتیجه مطلوب از جلسات لیزر مو

لیزر موهای زائد و تاثیر آن بر جوانسازی و درخشش پوست
لیزر موهای زائد و تاثیر آن بر جوانسازی و درخشش پوست

افرادی که در برنامه ریزی های آتی خود در نظر دارند به انجام لیزر مو اقدام کنند، شاید تمایل داشته باشند بدانند باید چه تدابیری را بیاندیشند و چه اقداماتی را انجام دهند تا به نتیجه مطلوب دست پیدا کنند و بیشترین استفاده را از جلسات متعدد لیزر مو داشته باشند.

از آنجایی که هزینه لیزر مو در مقابل روش های سنتی رفع موهای زائد کمی بیشتر بوده و گران تمام می شود، شاید مراجعان مایل باشند بدانند که چگونه می توانند به بهترین نحو ممکن هزینه و وقت خود را صرف این کار کنند. پیش از آنکه بخواهیم در این زمینه مطالب بیشتری را به خوانندگان محترم ارائه دهیم،  در ابتدای کار بهتر است با عوامل اصلی و موثر در روند لیزر مو آشنا شویم:

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

اشخاصی که تصمیم به انجام لیزر مو گرفته اند، می بایست از پیش درباره بهترین کلینیک های زیبایی و لیزر مو در منطقه زندگی خود تحقیقات گشسترده ای را انجام دهند و با توجه به دسترسی آسان همگان به اینترنت، این مشکل نیز به راحتی قابل حل خواهد بود.

پس از مشاوره و تحقیقات کامل و موشکافانه، شما می توانید به کلینیک انتخابی موردنظرتان مراجعه کنید و سپس به منظور بررسی کیفیت کار و مهارت درمانگران، می توانید از آنها خواهش کنید تا بر روی نقطه غیر حساس و کوچکی از بدنتان لیزر مو را انجام دهند.

محیط حرفه ای و مناسب برای لیزر مو

اطمینان حاصل پیدا کردن از تجربه، تخصص و مهارت کافی متخصص زیبایی، کیفیت کار و دستگاه های لیزر مورد استفاده در روند لیزر مو نیز می توانند از عوامل بسیار مهمی در بدست آوردن نتیجه مطلوب از جلسات لیزر مو به شمار آیند.

در حالی که استفاده از دستگاه لیزر پیشرفته با تنظیمات در سطح عالی موجب تسریع روند لیزر مو و رفع موهای زائد می شود، سختی، فشار و دردی که فرد مراجع تجربه میکند ممکن است برای هر کسی قابل تحمل نباشد. یک متخصص زیبایی کاردان و با تجربه در تلاش هرچه بیشتر است تا فضایی را ایجاد کند که کمترین میزان فشار، آسیب و درد به مراجع یا پوست بدن وارد شود.

عوامل دیگری نیز وجود دارند که مطئنا نقش مهمی را در بازده هر چه بیشتر جلسات لیزر مو ایفا می کنند.  به منظور اطمینان پیدا کردن از درصد موفقیت و اثر بخشی روش های مورد استفاده هر جلسه درمانی، مراجه می بایست به دقت  به توصیه های پزشکی و راهنمایی های متخصص زیبایی عمل کند.

مطمئنا توصیه های متخصص حاصل سالها کار با مراجعان مختلف و کسب تجربه در این زمینه بوده است و تمام سعی متخصص در این است که آسیبی به فرد مراجع وارد نشده و متحمل عوارض جانبی درمان نشود. متخصص زیبایی پیش و پس از هر جلسه لیزر مو، توصیه هایی را به مراجع ارائه می دهد که بهتر است به دقت به آنها عمل شود که در غیر اینصورت خود فرد مراجع مسئول عواقب بعدی آن خواهد بود. البته به خاطر داشته باشید که این توصیه های پزشکی و اقدامات از یک کلینیک به کلینیک تخصصی دیگر تغییر پیدا می کنند.

عدم قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید پس از انجام لیزر
عدم قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید پس از انجام لیزر

از جمله توصیه هایی که متخصصان زیبایی به مراجعان می کنند این است که از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید و حمام آفتاب گیری خودداری کنند. هرگونه روش برنزه کردن پوست باعث میشود که پوست بدن تیره تر شده و روند لیزر مو با مشکل رو به رو شود.

تغییر رنگ پوست باعث ایجاد مشکل برای متخصص می شود، چون باید در روش کار خود یا تعداد جلسات لیزر و همچنین تنظیمات دستگاه تغییراتی را ایجاد کند که همین مورد مستلزم وقت و هزینه بیشتری است. وکس کردن و استفاده از موم گیاهی و همچنین بند انداختن اکیدا ممنوع است، زیرا باعث می شوند که مو از ریشه کنده شود و لیزر مو بی نتیجه خواهد بود، اما گاهی اوقات  اصلاح بدن و استفاده از ژیلت جایز است.

دقت عمل به گقته های متخصص زیبایی
دقت عمل به گقته های متخصص زیبایی

زمانی که مراجع به دقت و به طور کامل به توصیه های متخصص عمل می کند، در واقع به پیشرفت روند لیزر مو کمک کرده است و مطمئنا پس از چندین جلسه تغییر محسوس را مشاهده خواهد کرد. البته باید به خاطر داشته باشید که لیزر مو برای برخی افراد بهتر جواب می دهد و برای برخی دیگر نتیجه عکس دارد. تنها باید صبوری پیشه کرد، زمان خود نتیجه را در اختیار ما خواهد گذاشت.

منبع:

http://www.hairremoval.org

[divider]

گروه پزشکان تهران اسکین

[divider]

جشنواره تخفیف ویژه لیزر موهای زائد

لیزر 1

با دستگاه پیشرفته دایود با تکنولوژی سوپرانوی آمریکا نسل جدید

[divider]

برای دیدن لیست قیمت ها با تخفیف 95 درصد اینجا کلیک کنید

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments