افزایش رشد مو از طریق مزوتراپی و پلاسمای غنی از پلاکت

hl3

شیوه نوین زیبایی مزوتراپی برای همه افراد در رده های سنی مختلف با انواع رنگ پوست، مناسب است. مزوتراپی روشی است که در آن ویتامین ها، آمینو اسیدها و مواد معدنی موردنیاز بدن به پوست صورت یا پوست سر تزریق می شوند تا موهای سالم و درخشان تری داشته باشیم.

9944683-Human-alopecia-or-hair-loss-adult-men-bald-head-Stock-Photo

ریزش موی سر یا تنک شدن موهای سر، شرایطی است که اکثریت مردم از آن رنج می برند، و ما با گذر زمان و ورود به دنیای میانسالی و کهنسالی متوجه تغییر حجم مو و سلامت موهای خود میشویم. خوشبختانه، پیشرفت علم و تکنولوژی تا جایی ادامه پیدا کرده است که امیدواریم بتوانیم به خانم ها در درمان ریزش مو و به آقایان در درمان طاسی کمک کنیم.

البته باید توجه داشته باشید که نباید پیش از مراجعه به پزشک یا متخصص پوست هیچ اقدام عجولانه ای انجام دهید، مگر آنکه بدانید هیچ راهی وجود ندارد تا بتوانید سلامت موهای خود را بهبود بخشید. گاهی اوقات دختر خانم ها آگاه نیستند که همیی کارهای جزئی که به صورت عادت انجام می دهند، می توانند اثرات مخرب و زیان آوری بر سلامت پوست و مو در طولانی مدت داشته باشد. برای مثال از مصرف بیش از حد  ژل، وکس و یا اسپری مو خودداری کنید و از جمع کردن و بستن موهای سر برای طولانی مدت و حتی خواب پرهیز کنید، چون این کار باعث خالی شدن موهای جلوی سر و پهن تر شدن پیشانی می گردد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

اختلال در عملکرد هورمون ها و افزایش ریزش مو
اختلال در عملکرد هورمون ها و افزایش ریزش مو

اختلال در عملکرد هورمون های بدن، کمبود منیزیم و زینک و استرس و اضطراب بیمارگونه و همین طور تغذیه نامناسب میتوانند تاثیرات منفی بر سلامت موی شما داشته باشند، در بیشتر مواقع ریزش مو و تنک شدن موی سر ارثی است که در اینصورت نمی توان اقدامات خاصی در این باره انجام داد.

این افراد کاندیدهای مناسبی برای انجام مزوتراپی و غنی کردن پلاسمای خون از پلاکت برای درمان ریزش مو و طاسی خود هستند.

مزوتراپی چیست؟mesotherapyf

مزوتراپی روشی مناسب برای درمان طاسی سر است که باعث رشد دوباره مو در خانم ها و آقایان می شود و همچنین می تواند سرعت روند ریزش مو و طاسی را در مردان کاهش دهد. برخی از علائمی که فرد پیش از انجام مزوتراپی باید با آنها آشنا باشد عبارتند از: تنک شدن موی سر، ریزش مو به صورت ناهمگون و طاسی. پروسه درمان بدین گونه است که با استفاده از سوزنهای بسیار ظریف عایق و طلا اندود مواد معدنی و ویتامین ها به پوست سر تزریق می شوند. تزریق مواد معدنی و ویتامین ها به پوست سر موجب گردش بهتر جریان خون در پوست سر و پیازک های مو می شود که نتیجه آن رشد بهتر دوباره موهاست. میانگین تعداد جلسات درمان، 5 جلسه در طول چهار تا شش ماه است، اما همان طور که می دانید تعداد جلسات موردنیاز درمان از فردی به فرد دیگر متفاوت است.

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments