اطلاعاتی مفید در مورد رفع موهای زائد با لیزر

زیبایی

تمام اطلاعات مورد نیاز در خصوص رفع موهای زاید با لیزر

تراشیدن ,وکس کردن و یا کندن موها میتوند برای زنان بسیار دردسار ساز باشد زیرا باید این کار با فواصل زمانی معینی تکرار نمایند .در واقع خانمها باید حتی با موهای رشد نکرده هم کنار بیایند و انها را از پوست خود بیرون اورند که خود میتواند درداور باشد و لکه هایی را بروی پوست باقی گذارد .البته هم اکنون به دلیل وجود فناوری لیزر هیج زنی نیاز ندارد که از این روش ها استفاده نماید .

در صورتی که خانمی خواهان برداشت دائمی موهای زائد بدن خود میباشد میتواند از روش لیزر استفاده نماید .در این حالت امواج نوری لیزر در یک نقطه متمرکز میشوند و زمانی که رنگ دانه نور را جذب میکند ,انگاه تار مو از بین میرود .ابتدا باید به نکاتی مهم تر اشاره نمود .

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

تعدادی از فواید این روش عبارتند از :

  • دقت :لیزر به دنبال موهای زاید و سیاه رنگ میگردد و این در حالیست که نواحی اطراف دست نخورده باقی می مانند .
  • قابلیت پیش بینی :90 درصد از خانمهایی که این روش را انتخاب میکنند پس از 3 تا 5 جلسه به رضایت کامل میرسند
  • سرعت :هر پالس لیزر میتواند بروی چندین تار مو عمل نماید و در هر ثانیه یک چهارم بدن زن میتواند تحت درمان لیزر قرار گیرد .موهای بالای لب در کمتر از 60 ثانیه از بین میروند و این در حالیست که موهای پا و پشت در حدود 60 دقیقه زمان میبرند تا از بین روند .

امادگی برای رفع موهای زائد با لیزر

این روش بسیار ساده بوده و نیازمند یک متخصص پوست ماهر در این زمینه میباشد .بیش از انجام این درمان باید در خصوص اعتبار و مدارک و سابقه پزشک مربوطه اطمینان حاصل شود .

6 هفته قبل از این درمان ,فرد لاید از انواع روش های رفع مو های زائد خودداری نماید زیرا لیزر به عمق ریشه موهایی نفوذ میکند که توسط دیگر روش ها از بین میروند .همچنین انها از 6 هفته قبل نباید در معرض نور خورشید باشند زیرا اثرات نور خورشید میتواند دشواری هایی در این زمینه ایجاد نماید .

 

دوران نقاحت و خطرات ناشی از لیزر

معمولا یک تا دو روز پس از درمان منطقه لیزرشده همانند پوست سوخته شده توسط افتاب به نظر میرسد .میتوان از کمپرسور های اب سرد و مطوب کننده ها به منظور بهبود شرایط استفاده نمود .در صورتی که منظقه لیزر شده صورت خانم باشد ان گاه فرد میتواند در روز بعد ارایش نماید .

در طی یک ماه موهای ان بخش از بین میروند و باید در ان دوران از کرم های ضد افتاب استفاده نمود که خطرات ناشی از تغییر رنگ پوست را کاهش میدهند .خانمهایی که ارایش های غلیظ تری دارند در مقایسه با دیگر خانمها سوزش بیشتری را تجربه میکنند .

دیگر عوارض جانبی شامل قرمزی ,ایجاد زخم و تورم میباشد .معمولا تغییر دائمی رنگ پوست و یا ایجاد زخم های همیشگی به ندرت رخ میدهد .

هزینه رفع موهای زائد با لیزر

معمولا هزینه این روش بنابر مساحت بخش مورد نظر ,فرد درمانگر ,تعداد جلسات درمانی و میزان زمان مورد نیاز برای انجام این جلسات متفاوت میباشد .

مرکز تحقیقات کلینیک پوست،لیزر و تناسب اندام آلومینا

[divider]

جشنواره تخفیف ویژه لیزر موهای زائد

درمان تغییر رنگ ناشی از لیزر موی زائد

با دستگاه پیشرفته دایود با تکنولوژی سوپرانوی آمریکا نسل جدید

[divider]

برای دیدن لیست قیمت ها با تخفیف 95 درصد اینجا کلیک کنید

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments