استفاده از لیزر برای درمان فولیکولیت

فو لیکولیت

علاوه بر ارائه ی پوستی صاف و بدون مو، لیزر می تواند یک مشکل پوستی به نام فولیکولیت را نیز برطرف کند. این بیماری التهابی بسیار رایج می باشد و به معنای وجود نوعی عفونت در فولیکول مو می باشد. علت این عفونت باکتری، ویروس ها و یا قارچ ها می باشند که معمولا به شکل جوش های سفید نمایان می شوند.

فولیکولیت هر جایی در بدن و یا صورت ظاهر می شود و فولیکول های آلوده ممکن است باعث خارش و یا درد شوند. فولیکولیت معمولا به خودی خود از بین می رود، اما گاهی ممکن است نیاز به درمان داشته باشد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

انواع زیادی فولیکولیت وجود دارد که وجود آنها دلایل مختلفی دارند، از جمله پوشیدن لباس های تنگ، عرق کردن زیاد و شرایط پوستی مختلف. اما شاید یکی از بزرگترین دلایل فولیکولیت، اصلاح مکرر باشد که باعث تحریک پوست و عفونت آن می شود.

گرچه برخی افراد بیشتر مستعد فولیکولیت هستند، اما راه های پیشگیری زیادی برای جلوگیری از چنین شرایطی وجود دارد. افرادی که به طور مکرر فولیکولیت را تجربه می کنند باید از پوشیدن لباس های تنگ که بر روی پوست کشیده می شود، خودداری کنند.

قرار گرفتن در وان آب داغ، آرایش، استفاده از روغن و کره ی کاکائو نیز مباعث مسدود شدن فولیکول های مو می شوند. روش های پیشگیری دیگر عبارتند از استفاده از صابون آنتی باکتریال و داشتن یک حوله ی شخصی.

زمانی که فولیکولیت اتفاق می افتد، استفاده از سرکه ی سفید می تواند خارش آن را کم کند.استفاده از پدهای آغشته به اسید گلیکولیک یا اسید سالیسیلک در این مدت می تواند موثر باشد.

نمونه های شدیدتر فولیکولیت، نیاز به قرص ها یا کرم های ضدقارچ و یا آنتی باکتریال خواهند داشت، شامپوهای دارویی نیز موثر هستند. زمانیکه هیچ کدام از داروهای بیان شده موثر نبودند، استفاده از جلسات لیزر درمانی برای درمان فولیکولیت تنها راه حل باقی مانده می باشد.

نمونه های خفیف تر فولیکولیت به خودی خود درمان می شوند، اما افرادی که از مبتلا شدن مجدد به این مشکل هراس دارند، لیزر موهای زائد یک گزینه ی درمانی مناسب می باشد.

استفاده از لیزر باعث درمان کامل و یا بهبود فولیکولیت تا حد زیادی می شود. طی جلسات لیزر درمانی، گرمای ناشی از دستگاه لیزر فولیکول مو را هدف قرار داده و آن را از بین می برد. زمانی که لیزر فولیکول مو را از بین ببرد، دیگر عفونی نخواهد شد.

استفاده لیزر به طور قطع شرایط نامساعد فولبکولیت را از بین می برد و یا کاهش می دهد. علاوه بر از بین بردن فولیکولیت، لیزر برای فرد پوستی صاف با میزلن موی بسیار کمتر و یا بدون مو را به ارمغان می آورد.

به هرحال مراجعه به یک کلینیک پیشرفته با پرسنل متخصص و مجرب بسیار مهم می باشد. به هرحال استفاده از لیزر برای درمان فولیکولیت بسیار موثر بوده و توسط بسیاری از متخصصین هم توصیه می شود، اما برای درمان آن بیشتر از یک جلسه لازم خواهد بود.

آیا شما تا کنون دچار مشکل فولیکولیت شده اید؟

[divider]

گروه پزشکان تهران اسکین

[divider]

جشنواره تخفیف ویژه لیزر موهای زائد

لیزر 1

با دستگاه پیشرفته دایود با تکنولوژی سوپرانوی آمریکا نسل جدید

[divider]

برای دیدن لیست قیمت ها با تخفیف 95 درصد اینجا کلیک کنید

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments