از چه سنی می توان لیزر موهای زائد را شروع کرد ؟

از چه سنی می توان لیزر موهای زائد را شروع کرد ؟

از چه سنی می توان  لیزر موهای زائد را شروع کرد ؟
از چه سنی می توان لیزر موهای زائد را شروع کرد ؟

رشد موهای زائد در نوجوانان بویژه در دختران جوان می تواند امری ناخوشایند  و ناراحت کننده باشد . اما امروزه با انجام لیزر موهای زائد بخصوص در دوران نوجوانی می توان این مشکل را حل نمود . ممکن است تعجب کنید  اگر بدانید لیزر درمانی از امن ترین گزینه برای نوجوانان محسوب می شود .

 

آیا لیزر موهای زائد در نوجوانان ایمن است ؟

 

پاسخ مثبت است، اما اگر لیزر به درستی انتخاب شود و توسط یک فرد حرفه ای و با تجربه  و در مراکزی با گواهینامه حرفه ای انجام شود . افراد زیر 18 سال نیاز به حضور والدین در مشاوره اول و رضایت کتبی از پدر و مادر دارند ، زیرا خطرات ناشی از لیزر موهای زائد برای نوجوانان همانند بزرگسالان است .

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

تراشیدن موهای زائد می تواند باعث “جوشهای زیر پوستی ” شود ، کرم های موبر می تواند موجب سوختگی پوست شود و در اپیلاسیون نیاز به رشد موهای زائد است تا بتوان این کار را انجام داد . اما ، لیزر موهای زائد ایمن است و مهم نیست کدام ناحیه از بدن تحت درمان قرار می گیرد .در لیزر درمانی از انرژی غیر یونیزان استفاده می شود که ، هیچ خطری ندارد و موجب سرطان پوست نمی شود .

 

حداقل سن برای رفع موهای زائد  14 سال است ، اگر چه بسیاری از کارشناسان توصیه می کنند بعد از زمان  بلوغ در پسران  و شروع چرخه قاعدگی در دختران این درمان انجام شود . خانمها باید به ثبات هورمونی برسند  و نباید هیچ گونه بیماری مانند سندرم تخمدان پلی کیستیک (PCOS) داشته باشند .

 

ممکن است در اوایل سن نوجوانی لیزر موهای زائد موقتی باشد ، زیرا در این سنین هورمون ها به سرعت در حال تغییرند و رشد موهای زائد نیز در این سنین افزایش می یابد و ممکن است بیشتر از حد معمول نیاز به درمان باشد که این خود می تواند باعث متحمل شدن هزینه ی سنگینی شود . معمولا بین سنین 17 تا  19 سالگی بهترین زمان برای رفع موهای زائد است زیرا هورمونهای بدن تنظیم شده اند و درمان در این سنین دائمی و موثرتر است.

 

دوره نوجوانی بسیار حساس است و مهمترین زمان برای ساخت اعتماد به نفس است . اگر در مورد ظاهر خود ناراحتید و این امر موجب عدم رضایتتان شده است ، حتما با والدین خو در مورد اینکه آیا  لیزر درمانی برایتان مناسب است یا خیر مشورت کنید .

[divider]

مترجم : مرضیه کبیری فر

منبع : http://laserlightskin.com/2013/03/is-it-safe-for-teenagers-to-get-laser-treatments/

گروه پزشکان تهران اسکین

[divider]

تهران اسکین ارائه دهنده ی بهترین خدمات در زمینه لیزر درمانی با نازلترین قیمت ها !!!

لیزر درمانی فرآیند حساسی است و باید در انتخاب کلینیک حسایت بالایی  داشته باشید.

در مطب های تخصصی معرفی شده از طرف این سایت از متخصصین با تجربه و آموزش دیده استفاده می شود. سطح مهارت این افراد بسیار بالا و دارای مدارج علمی شایان توجه ایی هستند که باعث اعتماد مراجعین به آنها می شود.

 برای اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید.

img_20150822_092826-e1440825385210

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

6 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
مینا سادات محروقی
مینا سادات محروقی
7 years ago

سلام من تخم دان هام پلی کیستیک هست ودرمانی نداردولی اسپیریونلاکتون رامصرف کردم تا حد ممکن کارهای که لازم بوده انجام دادم آیا لیزر انجام بدم موهای زائد رو مجددرشدنمیکنه چون مشکل پلی کیستک هم حل نشده

گروه پژوهشی پوست و لیزر مو
Admin

میتوانید لیزر کنید ولی ممکن است تعداد جلسات بیشتری نسبت به بقیه افراد نیاز داشته باشید

ela
ela
4 years ago

سلام من 14 سالمه میخواستم بدونم لیزر در این سن مشکلی داره یا اصلا میشه انجام داد ؟؟
چون از هرکسی میپرسم میگن زوده

مریم اکبری زاده
مریم اکبری زاده
4 years ago
پاسخ به  ela

سلام دوست عزیز. بعد از ثبات هورمونی و رسیدن به بلوغ کامل می توان لیزر کرد. در مورد شما، ابتدا با پزشک متخصص مشورت کنید (سن بلوغ کامل برای افراد مختلف ممکن است متفاوت باشد). به طور معمول، در سنین نوجوانی بدن از نظر هورمونی و غیره در حال تغییر و رشد است و اگر برای مثال لیزر موهای زائد انجام شود ممکن است به علت ترشحات هورمونی رشد موها برگشت پذیر باشد. با این حال، ابتدا با پزشکتان مشورت کنید و شرایط شما بررسی شود.

Yac
Yac
4 years ago

سلام من 19 سالمه . میخوام بدونم لیزر برای کل بدن ضرری نداره ؟؟ می تونم انجام بدم؟؟؟