از بين بردن همزمان تاتو و جای جوش از طریق لیزر درمانی

طبق مطالعات انجام شده، همان ليزري كه تاتو را از بين مي برد به بهبود جاي جوشها نيز كمك مي كند.

آكنه، بيماري پوستي حال حاضر دنیا است. مطابق گفته سازمان ملي بهداشت وسلامت، در حال حاضر انواع مختلفليزر براي درمان جاي جوش استفاده می شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

جهت آزمايش اين درمان همزمان با ليزر، برگ جديدي از مطالعات ورق خورد كه نشاندهنده تاثیر مثبت این روش درمانی است. با اینکه ليزر انر‍‍ژي كمتري را انتقال ميدهد، جهت عملكرد بهتر از لنز ويژه اي استفاده می شود.

 20 بيمار تحت درمان نشان دادند که استفاده از اين نوع درمان به طور ميانگين 20 تا 25 درصد در كاهش اثر جوشها موثر بوده است.

مجری اين تحقيقات اظهار كرد: در حال حاضر ما روش درماني موثر و بهداشتي را جهت از بين بردن جاي جوش ها به شما معرفي كره ايم كه اثربخشي آن را در مدت زمان كوتاه خواهيد ديد.

همچنين اين تحقيق نشان ميدهد، از نظر روانشناسي جاي جوشها تاثيرمنفي برافراد مي گذارد. در حقيقت، اين اشخاص زيبايي چهره خود را از دست مي دهند.

جاي جوشها بافت پوست را نيز تخريب مي كند و براي پنهان كردن آنها وسايل آرايشي هم نميتواند به شما كمك كند.

به آكنه به چشم بيماري دوران نوجواني نگاه كنيد. اثر برخي جوشها نه تنها با گذشت زمان بهبود نميابند بلكه نمايان تر مي شوند.

دوران نوجواني زمان سرنوشت سازي است. والدين بايد مراقب فرزندان نوجوان خود باشند تا اين جوشها بر آنها غلبه نكند. دغدغه اكثر نوجوانان اين جوشها است كه از تمركز آنها بر دیگر مسایل مهم جلوگیری می كند.

ليزر درمانی، روشی بسیار موثر است. اگرقرمزي و التهاب اندكي هم وجود داشته باشد در عرض چند ساعت تا چند روز به طور كامل ازبين ميرود.

استفاده از هر گونه ليزر خطر خاص خود را دارد، اما تاکنون صدمات جبران ناپذیر و یا بلند مدت گزارش نشده است.

بيشتر افراد بدون استفاده از بيهوشي موضعي، ليزر درماني را آغاز مي كنند. آنان در ابتدا احساس گرماي شديد دارند كه آرام آرام از اين حرارت كاسته مي شود. بعد از اتمام درمان، ناحيه مورد نظركمي متورم شده ورنگ آن متمايل به صورتي مي شود كه جاي هيچ گونه نگراني نيست. در كمتر از 24 ساعت اين مشكل برطرف خواهد شد.

در مقايسه با ديگر روشهاي درماني از جمله : ليزرهاي برقي، انواع قرصها، لايه برداري پوست، اين نوع ليزر درماني درد، قرمزي وتورم كمتري را ايجاد مي كند. پس براي از بين بردن آنها بدون هيچ ترديدي ليزر را انتخاب كنيد.

[divider]

گرد آورنده : سعیده نادری

کلنیک فوق تخصصی پوست و لیزر آلومینا

چرا مرکز فوق تخصصی لیزر آلومینا را برای درمان انتخاب کنم؟

2 عامل اصلی تعیین کننده موفقیت لیزر درمانی است : مهارت متخصص و دستگاه مورد استفاده.

در مرکز فوق تخصصی لیزر آلومینا از متخصصین به رسمیت شناخته شده و آموزش دیده در استفاده از تکنولوژی لیزر استفاده می شود. سطح مهارت این افراد بسیار بالا و دارای مدارج علمی شایان توجه ایی هستند که باعث اعتماد مراجعین به آنها می شود.

در شعبه های مختلف این مرکز از دستگاه های به روز و متفاوت استفاده می شود که شانس انتخاب “گزینه مناسب” را به مراجعین می دهد تا بهترین نتیجه را داشته باشند.

 برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

لیزر موهای زائد

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments