چروکهای صورت ناشی ازسیگارکشیدن

ازبین بردن چروکهای صورت ناشی ازسیگارکشیدن

تصویر مرتبط

ازبین بردن چروکهای صورت ناشی ازسیگارکشیدن

چین و چروک های صورت افراد سیگاری ریزو عمودی هستند که در اطراف لب دیده می شوند. این چروک های ریزمشکلات بزرگ ایجاد می کنند. سن شما را خیلی بیشترازسن واقعیتان نشان می دهند.

به خاطر داشته باشید که در حالی که این چروک ها “خطوط افراد سیگاری ” نامیده می شوند ممکن است افراد غیر سیگاری نیزهمین چین و چروک های صورت را تجربه کنند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

علل ایجاد چروک های افراد سیگاری
خطوط صورت یک فرد سیگاری براثر روند طبیعی پیری و حرکت لب ها ایجاد می شود. با گذشت زمان، حرکت لب ها همراه با ازبین رفتن تدریجی کلاژن موجب چین و چروک بیشترمی شود.

علاوه برکشیدن سیگار و بالا رفتن سن ، اپیلاسیون و بند انداختن موهای اطراف لب ممکن است به تشکیل خطوط ناشی ازسیگارکشیدن کمک می کند.

گزینه های متداول درمان چروک های پوست

جوانسازی پوست یک گزینه مناسب برای ازبین بردن خطوط ریزسیگاری است. دراین روش معمولاً با ازبین بردن لایه های مرده پوست خطوط ریزکم شده و چین و چروک ها ناپدید می شوند. پوست نرم و صاف و سالم می شود.

لیزر، لایه برداری شیمیایی و تکنیک های ابرسیوبرای دستیابی به بهترین نتایج استفاده می شوند.

تزریق بوتاکس
تزریق بوتاکس با جلوگیری از انقباض عضلات در منطقه درمان کار می کند. با تزریق بوتاکس چین و چروک ها و خطوطی که براثرحرکات پوست و انقباض عضلات بوجود می آیند کاهش می یابند. اثرات تزریق بوتاکس تا چند ماه باقی می ماند. تکرار تزریق بوتاکس برای تداوم اثرات کلی درمان مؤثراست.

تصویر مرتبط

تزریق پرکننده ها
پرکننده های پوستی، نوع دیگری از تزریقات زیبایی است که می تواند مؤثرباشد. این نوع تزریق به پر کردن چین و چروک، خطوط و گودی ها کمک می کند و اساساً حجم قسمت های تحت درمان صورت را افزایش می دهد. اثرات تزریق پرکننده ها مانند تزریق بوتاکس تا چند ماه است و باید تکرارشود.

درمان ترکیبی مراقبت از پوست
درمان های ترکیبی برای ازبین بردن چروک های پوستی افراد سیگاری آنها را جوانترو شادابترنشان می دهد. در طول مشاوره ازنحوه درمان ایده آل برای خود و نوع آن اطلاع پیدا می کنید

نکاتی برای پیشگیری از چروک های افراد سیگاری
ترک سیگار بهترین راهکار برای پیشگیری از چروک های افراد سیگاری است. ترک سیگار برای سلامت کلی افراد تأثیربسزایی دارد. علاوه بر این راهکاردیگراستفاده از کرم های ضد آفتاب درخارج از منزل و استفاده از مرطوب کننده های مناسب برای حفظ سلامتی پوست می باشد.

تصویر مرتبط

منبع: http://www.coastaldermatology.com/

محقق و مترجم: مینو شفیعی

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments