اثرات زیان بخش خال کوبی

tattoo-clip-art-yTo4ERATE

آیا می دانید خالکوبی های متعدد ممکن است باعث بروز بیماری های عفونی، خارش شدید و آماس پوست شود؟!

محققان مرکز پزشکی دانشگاه نیویورک دریافتند که بیش از 6 درصد مردم نیویورک که تجربه خالکوبی بر روی پوست بدن خود داشتند، به انواع بیماری های مرتبط با آن، چون کهیر پوستی، خارش شدید پوست و آماس بدن دچار شدند که به مدت چهار ماه و حتی برای سالها به درازا کشیدند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

خالکوبی های متعدد ممکن است باعث بروز بیماری های عفونی، خارش شدید و آماس پوست می شود.
خالکوبی های متعدد ممکن است باعث بروز بیماری های عفونی، خارش شدید و آماس پوست می شود.

به گفته دکتر ماری لگر، محقق ارشد و متخصص پوست دانشگاه نیویورک، حدود یک نفر از 5 شهروند بزرگسال نیویورکی حداقل یک خالکوبی بر روی بدن خود دارند. با توجه به گرایش هر چه بیشتر مردم به خالکوبی، پزشکان، مقامات بهداشت عمومی و مصرف کنندگان می بایست نسبت به خطرات احتمالی خالکوبی آگاهی پیدا کنند.

یافت های بدست آمده از ارزیابی و بررسی هم پرسی های متعدد از 300 شهروند بزرگسال نیویورکی نشان می دهد که داده های بدست آمده مشابه و مطابق نتایج بدست آمده از مطالعات و پژوهشات صورت گرفته توسط محققان اروپایی است که به تازگی آغاز به کنترل  و بررسی پیشرفت عوارض پزشکی مرتبط با خالکوبی کرده اند.

جوهرهای تتو آلوده به باکتری بیماری سل هستند که میتواند بیماری های و عفونت های پوستی جدی را برای فرد به بار آورد
جوهرهای تتو آلوده به باکتری بیماری سل هستند که میتواند بیماری های و عفونت های پوستی جدی را برای فرد به بار آورد

افراد مورد آزمایش در رده های سنی بین 18 تا 69 سال قرار داشتند و بیشتر آنها  اظهار  داشتند که بیش از 5 خالکوبی بر روی بدن خود ندارند و محل خالکوبی ها ( حدود67 درصد) بیشتر در ناحیه دست قرار داشت. ( مورد قالب توجه این است که یک فرد به تنهایی حدود 53 خالکوبی بر روی بدن خود داشت).

اغلب افراد مورد مصاحبه از خطرات احتمالی و عوارض پزشکی خالکوبی آگاه بودند، با این حال تمایل داشتند که حتی برای یکبار آن را تجربه کنند. در حالی که برخی از حساسیت ها واکنش های نامطلوب پوست را می توان با داروهای ضد التهابی استروئیدی درمان کرد، اما برخی دیگر ملزم به جراحی لیزر هستند.

Revolution-Tattoo-Treatment-web

گاهی اوقات جراحی برای برخی موارد حاد به منظور رفع و پاکسازی کامل پوست از خالکوبی یا بافت های آسیب دیده و ضایعات پوستی که می تواند باعث خارش شدید پوست، آماس قسمتی از پوست بدن و بروز چاله های میلیمیتری بر سطح پوست شود، مورد نیاز و ضروری است.

مطالعات نشان می دهد نواحی از پوست که به داخل آنها دو رنگ بسیار پر طرفدار مشکی و قرمز تزریق شده بود،  بیشترین آسیب ها را متحمل شدند.

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments