آیا می توان موهای زائد گوش را هم لیزر کرد ؟

آیا می توان موهای زائد گوش را هم لیزر کرد ؟
آیا می توان موهای زائد گوش را هم لیزر کرد ؟

شاید گوش یکی از آخرین نواحی باشد که در آن موهای زائد رشد میکند اما خوشبختانه جای نگرانی نیست زیرا امروزه لیزر به خوبی می‌تواند موهای زائد این نواحی را رفع کند.

ممکن است آقایان فکر ‌کنند که لیزر موهای زائد فقط مخصوص خانم هاست ، اما باید بدانند که امروزه این روش در میان آقایان به یکی از محبوب ترین روش برای رفع موهای زائد تبدیل شده است .

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

موهای زائد گوش معمولا با افزایش سن بیشترمی شود و رفع آن‌ها هم دردناک تر است ، اما لیزر موهای زائد گوش در کمترین زمان و به طور موثر و دائمی این موها را از بین می برد .

 

علل رشد موهای داخل گوش

 

اغلب با افزایش سن موهای گوش نیز بیشترمی شود و این امر در آقایان شایع تر است . دانشمندان معتقدند رشد این موها در اثر دی هیدروتستوسترون ( هورمونی که باعث ریزش زودرس نیز می شود )ایجاد می شود. وجود موهای کوتاه و کرکی در گوش طبیعی است ، اما موهای بلند و ضخیم گوش در آقایان سالمند می تواند نشانه ای از نوسان سطح هورمون ها باشد .

رشد موهای زائد گوش در خانم ها به مراتب کمتراست .انجام لیزر موهای گوش در مردان و زنان هیچ مانعی ندارد و در هر دو جنس انجام می شود .

 

پروسه لیزر موهای گوش

 

رفع موهای زائد گوش با اپیلاسیون و کرم های موبر دشوار و خطرناک است. لیزر در واقع نوری تک رنگ و تک طول موج است . در لیزر موهای زائد عمدتا نور در رنگدانه ملانینی موها جذب شده و گرما تولید می کند و در نهایت سلول های سازنده مو را تخریب می کند . لیزر می‌تواند در جلساتی پانزده دقیقه ای این موها را از بین ببرد. بهنگام لیزر درمانی ممکن است فرد کمی احساس سوزش در ناحیه تحت درمان داشته باشد .

 

آیا لیزر می‌تواند موهای گوش داخلی را از بین ببرد؟

 

لیزر می‌تواند موهای لاله ی گوش ، اطراف گوش و همچنین ناحیه‌ی داخلی گوش که از بیرون مشخص است را از بین ببرد . اما با استفاده از لیزر نمی توان موهای نواحی پشت این قسمت را  از بین برد زیرا فاصله خیلی کمی با پرده گوش دارد.

 

کاندید مناسب برای لیزر موهای گوش

 

لیزر را می توان برای برای انواع پوست ها و موها استفاده نمود . اما بهترین کاندید برای لیزر درمانی افرادی با موهای تیره و پوستی روشن هستند زیرا لیزر می‌تواند به خوبی رنگدانه های تیره مو را از بین ببرد . هر چقدر تفاوت رنگی میان پوست و مو بیشتر باشد، لیزر بهتر می‌تواند موها را بیابد و آن‌ها را رفع کند.

 

موهای زائد گوش هم معمولاً تیره وضخیم هستند و با افزایش سن در گوش آقایان رشد می‌کند که خود گزینه ای مثبت است. بهترین راه این است که پیش از لیزر موهای زائد با یک متخصص مشورت کنید.

 

هزینه لیزر موهای زائد ناحیه گوش

 

موهای این ناحیه در طی چندین جلسه رفع می‌شوند و هزینه آن هم برای هر فرد و با توجه به ویژگی‌های فردی وی تغییر می‌کند. تعدادی از افراد با دو جلسه لیزر به نتیجه دلخواه خود دست می یابند و تعدادی دیگر به شش جلسه نیاز دارند. اگر تا به حال موهای خود را توسط لیزر رفع نکرده‌اید، می‌توانید با لیزر موهای ناحیه گوش به عنوان بخشی کوچک آغاز کنید.

 

خطرات و عوارض جانبی لیزر موهای زائد ناحیه گوش

 

لیزر نمی‌تواند موهای زائد شما را برای همیشه از بین ببرد. ممکن است تعدادی از موها در مقابل پرتوهای لیزر مقاومت کنند و تعدادی دیگر هم در طی درمان دوباره رشد کنند. حتی ممکن است بهنگام لیزر درمانی حساسیت پوستی و تغییر رنگدانه های در ناحیه تحت درمان ایجاد شود که البته موقتی است.

لیزر موهای زائد گوش با خطراتی همراه است زیرا این ناحیه خیلی ظریف بوده و غضروف های زیادی دارد و تنوع پوستی آن هم زیاد است. معمولا از لیزر برای رفع موهای زائد کانال گوش استفاده نمی‌شود ولی نزدیکی آن به پرده گوش می‌تواند کمی خطرناک باشد. دسترسی به لبه های پینا هم با مشکلات زیادی همراه است.

[divider]

نگارنده : مرضیه کبیری فر

لینک منبع 

 

5 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments