آیا می توان بهنگام بارداری و یا شیردهی موهای زائد را لیزر کرد ؟

آیا می توان بهنگام بارداری  و یا شیردهی موهای زائد را لیزر کرد ؟
آیا می توان بهنگام بارداری و یا شیردهی موهای زائد را لیزر کرد ؟

در دوران بارداری و شیردهی رشد بیش از حد موها و تغییرات پوستی امری شایع و عادی محسوب می شود . در طول دوران بارداری بدن خانم ها چه از نظر ظاهری و چه از نظر درونی دستخوش تغییرات فراوانی می شود.

 

دوران بارداری با افزایش و عدم تعادل هورمونی بدن همراه است. این مساله منجر به بروز تغییرات گسترده ای از جمله رشد غیر طبیعی موها در برخی از نواحی بدن می شود. به همین علت ممکن است در این دوران شاهد رشد موهای زائد بر روی صورت، قفسه سینه، پستان ها، بازوها و شکم خود باشید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

رنگ این موها معمولا در مقایسه با موهای معمولی بدن تیره تر است. از آنجایی که بزرگ شدن روزافزون شکم در دوران بارداری امکان دسترسی راحت به برخی از نواحی بدن را دشوارتر می سازد ممکن است برای رهایی از موهای زائد و رفع دائم آنها به فکر استفاده از لیزر بیافتید.

 

مطالعات انجام شده بر روی موش های باردار آثار منفی را در بر داشته است . استفاده از لیزر برای رفع موهای زائد به سرعت در حال گسترش است . اما پزشکان توصیه می کنند از انجام این کار در دوران بارداری بپرهیزید .

 

هم اکنون مطالعاتی مبنی بر آسیب های احتمالی و عوارض جانبی استفاده از لیزر در دسترس نیست . اما بهتر است برای پیشگیری از بروز عوارض جانبی از انجام لیزر درمانی در دوران بارداری  و یا شیردهی خودداری کنید .

 

آیا لیزر موهای زائد بهنگام شیردهی خطرناک است ؟

معمولا عمل لیزر درمانی توسط داروهای بی حسی موضعی انجام میشود . بنابراین توصیه نمی شود که در دوران شیردهی (به دلیل جذب دارو از طریق پوست  و امکان ورود داروهای بی حسی به  شیر مادر ) لیزر درمانی صورت گیرد  ، زیرا امکان بروز عوارض ناخواسته در کودک وجود دارد  . بهتر است انجام اینکار به بعد از دوران شیردهی موکول گردد و یا اگر قصد انجام اینکار را دارید تغذیه با شیر مادر متوقف شود .

 

[divider]

گردآورنده : مرضیه کبیری فر

گروه پزشکان تهران اسکین

برای مشاهده منبع اینجا را کلیک کنید 

 

[divider]

تهران اسکین ازائه دهنده ی بهترین خدمات در زمینه لیزر درمانی با نازلترین قیمت ها !!!

لیزر درمانی فرآیند حساسی است و باید در انتخاب کلینیک حسایت بالایی  داشته باشید.

در مطب های تخصصی معرفی شده از طرف این سایت از متخصصین با تجربه و آموزش دیده استفاده می شود. سطح مهارت این افراد بسیار بالا و دارای مدارج علمی شایان توجه ایی هستند که باعث اعتماد مراجعین به آنها می شود.

برای اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید.

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments