لیزر موهای زائد قفسه سینه

آیا میزان تاثیر گذاری لیزر درمانی بر روی همه ی افراد یکسان است ؟

[su_animate type=”flash”]

آیا میزان تاثیر گذاری لیزر درمانی بر روی همه ی افراد یکسان است ؟

[/su_animate]

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

در سال های گذشته  لیزر موهای زائد تنها در افرادی با پوست روشن و یا موهای تیره کارآمد و موثر بود  و برخی دیگر از لیزرها  بر افرادی با این ترکیب پوست و مو کارآمد تر بود ، اما امروزه لیزر موهای زائد در بین افراد تیره پوست از محبوبیت بالایی برخوردار است و به یک گزینه درمانی موثر تبدیل شده است .

 

در ابتدا افرادی با پوست تیره و یا موهایی روشن کاندیداهای نامناسبی برای لیزر درمانی محسوب می شدند ، اما در حال حاضر آنها نیز می توانند از انجام لیزر درمانی بهره مند شوند  و نتایج هم در این افراد رضایت بخش است .

[su_note note_color=”#ff8938″ text_color=”#110f0f” radius=”13″]

لیزر موهای زائد

[/su_note]

اگرچه فناوری های جدید این امکان را برای لیزر در همه ی افراد فراهم ساخته است ، اما افرادی با موهایی تیره و پوستی روشن بهترین کاندید برای لیزر موهای زائد می باشند . زیرا لیزر به طور کامل می تواند رنگدانه های تیره تر را جذب خود کند.

موهایی با رنگ روشن همچون سفید، خاکستری، بور یا قرمز به لیزردرمانی  پاسخ نمی دهند .این افراد با این نوع رنگ مو کاندید مناسبی برای لیزر درمانی نمی باشند .

 

[su_note note_color=”#f4ff2b” text_color=”#110f0f” radius=”13″]

[/su_note]

رنگدانه های موجود در موهای تیره نور بیشتری را جذب می کنند ، بنابراین به راحتی به لیزر درمانی پاسخ می دهند . علاوه بر این، افرادی با رنگ پوست بسیار تیره و پوست برنزه کمتر از مزایای لیزر بهره مند می شوند ، زیرا رنگدانه های موجود در پوست مقدار کمی از نور لیزر را جذب می کنند.

 

لیزر موهای زائد هنوز هم در انواع خاصی از رنگ موها و پوست ها (همچون افرادی با موهایی تیره و پوست روشن) بهتر اثر  خواهد کرد ، اما امروزه لیزر درمانی با پیشرفت تکنولوی های اخیر در دسترس همه بوده و برای هر رنگ مو و یا پوستی مناسب است .

 

البته موی تیره و پوست روشن خیلی خوب به لیزر درمانی پاسخ می دهند . این بیماران معمولا شاهد بهترین نتایج خواهند بود و  به جلسات درمانی کمتری نیاز دارند.

[su_note note_color=”#7dff2b” text_color=”#110f0f” radius=”13″]

[/su_note]

افراد با پوست تیره باید به دقت تحت لیزر درمانی قرار گیرند زیرا پوست تیره با نور لیزر حتی قبل از رسیدن به مو ، تداخل پیدا می کند . برای دست یابی به نتایج رضایت بخش ، بهتر است افراد با پوست برنزه صبر کنند تا رنگ پوست شان به حالت اولیه برگردد بعد برای لیزر درمانی اقدام کنند .

 

حتی اگر لیزر درمانی در میان افرادی با پوست تیره امکان پذیر شده است ، اما باید بیشتر مراقب این نوع پوست ها بود تا آسیب نبینند، هرچه لیزر درمانی با دقت و زمان بیشتری انجام شود ، جلسات لیزر درمانی نیز کمتر می شود  .

[su_note note_color=”#2bffb3″ text_color=”#110f0f” radius=”13″]

[/su_note]

لیزر دایود بعنوان یکی از سریع ترین و کارآمدترین لیزر محسوب می شود که تقریبا با انواع پوست ها متناسب است .

لیزر Nd: YAG بیشتر بر روی پوست هایی با تن تیره استفاده می شود ودر این نوع پوست ها نیز بسیار موثر است.

 

اگر در گذشته شما کاندید مناسبی برای لیزر درمانی نبودید ،اما امروزه می توانید مجددا شانس خود را دوباره امتحان کنید زیرا در حال حاضر انوع جدیدی از دستگاه های لیزری وارد بازار شده است که ایمن و کارآمد می باشد.

[su_note note_color=”#24e4ee” text_color=”#110f0f” radius=”13″]

[/su_note]

امروزه لیزر درمانی می تواند موهای زائد طیف گسترده ای از افراد را به طور کاملا موثر و ایمن از بین ببرد . افراد با هر رنگ پوست و انواع موهای مختلف می توانند از مزایای لیزر درمانی بهره مند شوند .

گرچه هر کلینیکی از تجهیزات منحصر به فرد خود استفاده می کند . بنابراین یافتن مراکز لیزری که متناسب با رنگ پوست و نوع مویتان باشد ، از اهمیت ویژه ای برخوردار است .

اگر در مورد چگونگی واکنش بدن خود به لیزر نگرانید ، می توانید از تکنسین خود بخواهید که ابتدا پچ تست را برروی پوستتان انجام دهد . در طول انجام این تست، ناحیه کوچکی از پوسستان انتخاب می شود و پرتوهایی با شدت های متفاوتی بر این ناحیه تابانده می شود تا بتوان درجه متناسب را برای پوست شما تنظیم نمود .

[su_note note_color=”#2453ee” text_color=”#110f0f” radius=”13″]

[/su_note]

گرچه فرآیند لیزر درمانی در میان افراد بسیار شایع شده است اما بسیار ساده هم نیست و حتما باید قبل از انجام آن با یک متخصص مشورت کرد بویژه اگر پوستتان تیره باشد . حتما مرکزی را پیدا کنید که در لیزر موهای زائد افراد تیره پوست تخصص و مهارت کافی داشته باشد.

[divider]

مترجم و محقق : مرضیه کبیری فر

گروه پزشکان پوست و لیزر موهای زائد

[divider]

[su_button url=” http://www.hairremoval.org/does-laser-hair-removal-work-on-everyone/” target=”blank” style=”stroked” background=”#ff9726″ color=”#040404″ icon=”icon: hand-o-left”]لینک منبع [/su_button]

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments