آیا لیزر کردن موهای زائد واقعا میزان آنها را کاهش می دهد؟

کاهش موها

تا چند سال اخیر، ادعا می شد که لیزر کردن موهای زائد باعث از بین رفتن دائمی آنها می شود. اما استفاده کنندگان از این روش معمولا چنین ادعایی را رد کردند و بررسی ها نیز ثابت کردند که لیزر قادر نیست به طور دائمی و 100 درصد همه موها را از بین ببرد. FDA ( سازمان غذا و دارو) گام را فراتر نهاده تا این مسئله را توضیح دهد و ادعایی مبنا بر “کاهش دائمی” و نه از بین بردن دائمی را مورد بررسی قرار داد.

حالا که چنین توضیحاتی ارئه شده اند، این سوال مطرح می شود که آیا استفاده از لیزر واقعا باعث کاهش میزان موها می شود. در پاسخ به این سوال به این سوال، باید گفت بسته به فردی که سوال را از وی می پرسید، پاسخ متفاوتی نیز خواهید شنید، اما به هرحال پاسخ کوتاه به این سوال بله می باشد. در واقع استفاده از لیزر برای از بین بردن موهای زائد، باعث کاهش قابل توجه موها می شود والبته در مورد این مسئله تحقیقات زیادی انجام شده است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

کاهش میزان موها

مطمئنا افرادی که دوره ی درمانی موفق تری را با لیزر داشته اند، این سوال را با بله پاسخ می دهند و بالعکس افرادی که در استفاده از لیزر زیاد موفق نبوده اند بدون شک به این سوال با بله پاسخ نمی دهند.

گرچه لیزر باعث کاهش همیشگی میزان موهای زائد بدن می شود، اما افرادی هستند که به این نتیجه نرسیده اند. به هرحال دلایل مربوط به عدم موفقیت در استفاده از لیزر مشترک می باشد.

اولین دلیل مورد بحث، مربوط می شود به شخص مورد نظر که آیا کاندیدای خوبی برای لیزر می باشد یا نه، که از همان ابتدا بهترین کاندیدا برای استفاده از لیزر افرادی دارای پوست روشن و موهای تیره بوده اند چرا که لیزر جذب رنگ می شود و این ترکیب نیز میزان جذب لیزر را افزایش می دهد.

برخی افراد با وجود دارا بودن شرایط یک کتندیدای خوب برای استفاده از لیزر، ولی باز هم نتیجه ی مطلوب را دریافت نخواهند کرد. دلیل این امر هم مربوط به روش درمانی مورد استفاده توسط کلینیک می شود، برخی کلینیک ها از آخرین و موثرترین دستگاه ها استفاده نمی کنند.

دستگاه های نامناسب میزان موفقیت را کاهش می دهند. البته مشتری استفاده از لیزر درمانی هم باید اطلاعات کافی در مورد دستگاه ها داشته باشد و در رابطه با جدیدترین و موثرترین ماشین های لیزر تحقیق کند.

دلیل دیگر نیز می تواند مربوط به کم تجربه بودن پزشکی باشد که این درمان را انجام می دهد. پزشک مورد نظر باید مجرب بوده و به اندازه ی کافی آموزش دیده باشد و بتواند از دستگاه مناسب استفاده کند. در مورد برخی افراد مشاهده شده که طی چند جلسه مراجعه به کلینیک کاهش میزان موهای زائد خود را به وضوح مشاهده کرده و به نتیجه ی مورد نظر رسیده اند.

برخی دیگر هستند که در آنها پس از مدتی موهای از بین رفته مجددا بازمی گردد و دلیل آن می تواند مربوط به تغییرات هورمونی باشد. افرادی که تصور می کنند دچار اختلالات هورمونی هستند، می توانند قبل از مراجعه به کلینیک و انجام لیزر درمانی، به پزشک مربوط مراجعه کنند.

کسانی که نگران طول عمر لیزر درمانی هستند، می توانند بخش های کوچکی را تست کنند و نتیجه را در این قسمت ها مشاهده کنند. انجام لیزر درمانی توسط یک متخصص مجرب و روی یک کاندیدای خوب احتمال کاهش موهای زائد را افزایش می دهد.

گروه پزشکان تهران اسکین

[divider]

جشنواره تخفیف ویژه لیزر موهای زائد

درمان تغییر رنگ ناشی از لیزر موی زائد

با دستگاه پیشرفته دایود با تکنولوژی سوپرانوی آمریکا نسل جدید

[divider]

برای دیدن لیست قیمت ها با تخفیف 92 درصد اینجا کلیک کنید

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments