آیا لیزر، موهای زائد را به طور کامل از بین می برد؟

اثرات لیزر موی زائد موقتی است یا دائمی؟ کامل است یا ناکامل؟

لیزر 1

اثربخشی

به طور متوسط، سه جلسه درمانی برای یک منطقه مورد نیاز است تا به نتیجه مورد نظر رسید. بسته به فرد و حالت موها، ممکن است جلسات درمان بیشتری لازم شود. با این حال، بسیاری از افراد به ندرت نیاز به بیش از شش جلسه درمانی دارند، مگر اینکه عدم تعادل هورمونی یا عوامل دیگر تعداد آن را بیشتر کند.

هیچ دستگاه لیزری قادر به برداشتن دائمی تمامی موها نیست. اکثر آنها منجر به کاهش قابل توجه مو می شوند. این به این معنی است که معمولا درصدی از مو دوباره رشد خواهد کرد. در بیماران دارای موهای سفید و یا بور، به احتمال زیاد درطول یک سال مو مجدد رشد می کند. در بیماران با موهای تیره و پوست روشن، رشد مو به طور قابل توجهی کاهش می یابد، اما برخی از موهای که در مرحله خواب بودند ممکن است در طول درمان فعال شوند. که باعث رشد جزئی مو در طول جلسات ماهانه می شود. به طور کلی، پس از اتمام درمان استاندارد، مو تا 2 سال رشد نخواهد داشت. معمولا برای جلوگیری از رشد مجدد و کامل مو جلسات سالانه لازم است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

نکات و هشدارها

لیزر مو حساسیت پوست را به نور خورشید افزایش می دهد- موجب ابتلا به آفتاب سوختگی و تخریب پوست در اثر نور آفتاب. بنابراین، بهتر است درمان در طول ماه های سردتر-زمستان- و با اجتناب از قرار گرفتن در معرض نور آفتاب باشد.

علاوه بر این، در معرض لیزر پوست درمان به نور خورشید می تواند در تغییر رنگ و لکه های خورشیدی که ممکن است دائمی قابل توجهی منجر شود.

علاوه بر این، قرار گرفتن پوست لیزر شده در معرض نور باعث تغییر رنگ و لکه می شود. همچنین، آگاه باشید که درمان با لیزر می تواند در مناطق حساس تر مانند زیر بغل و یا خط بیکینی تا حدودی دردناک باشد. مالیدن کرم بی حس کننده در مناطق مورد نظر قبل از درمان به تسکین درد کمک خواهد کرد.

گروه پزشکان تهران اسکین

 

 

[divider]

جشنواره تخفیف ویژه لیزر موهای زائد

لیزر 2

 

با دستگاه پیشرفته دایود با تکنولوژی سوپرانوی آمریکا نسل جدید

[divider]

برای دیدن لیست قیمت ها با تخفیف 95 درصد اینجا کلیک کنید

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments