آیا امکان لیزر موهای زائد برای پوست های سبزه و تیره هم وجود دارد؟

رفع دائمی موهای زائد برای پوست های تیره

لیزر پوست تیره 1

شیو کردن و اصلاح بدن کاری بسیار دلهره آور و زمانبر است که همه ما از انجام آن بیزاریم. اما چه بخواهید و چه نخواهید باید در طول ما انجام شود، درسته؟ شما نمی توانید کل ماه را به صورت ماموت های پشم دار بچرخید، این کار تخصص مرداست. نظر شما درباره لیزر موهای زائد بدن چیه؟

مطمئنا مراجعه به کلینیک پوست و زیبایی و انجام لیزر موهای زائد فرآیندی زمانبر و هزینه بر است. شما باید کلی وقت بگذارید تا قرار ملاقاتی با دکتر پوست متخصص بگذارید. در نهایت هم از انجام آن صرف نظر می کنید و تصور می کنید که ارزش صرف هزینه و اتلاف وقت را ندارد. لیزر مو در منزل فکری بسیار مقتصدانه به نظر می رسد و امروزه دستگاه های خانگی بسیاری وجود دارند که به صرفه جویی در وقت و زمان کمک می کنند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

البته می دانم شما به چه چیز فکر می کنید، این دستگاه های خانگی برای افراد با پوست روشن مناسب است، پس تکلیف لیزر پوست های  تیره چه می شود؟ نگران نباشید، متخصصان برای این  مشکل نیز راه حل هایی پیشنهاد کرده اند. تا مدت ها پیش، خانم هایی که از پوست های تیره و برنزه برخوردار بودند، قادر به انجام لیزر موهای زائد نبودند، بعلت آنکه خطر تغییر رنگ پوست بسیار بالا بود.  این مشکل بدین خاطر بوجود می آید که پوست های تیره مقادیر زیادی از ملانین یا مشکینه مو در خود دارند و انرژی لیزر این مشکیکنه مو را با قدرت زیاد از پوست خارج می کند. این کار مانند فرآیند قرار دادن شلوار لی آب پر رنگ یا مشکی در داخل  ماده رنگ بر یا کم رنگ ساز است. ماده سفید کننده رنگ شلوار لی را می برد. با این وجود، با توجه به پیشرفت هایی که در زمینه لیزر صورت گرفته است. خانم های تیره پوست و برنزه نیز می توانند از دستگاه های لیزر خانگی در منزل استفاده کنند.

بهترین لیزر مو برای خانم های دارای پوست تیره

نحوه کار دستگاه های لیزر خانگی بدین صورت است که از انرژی لیزر یا آی پی ال برای سوزاندن ریشه موی زائد بدون آسیب رسانی به نواحی مجاور پوست استفاده می گردد. در طی فرآیند از بین بردن ریشه مو، رنگدانه مشکی پیازک مو نیز از پوست خارج می شود، بهمین علت است که چنین دستگاه هایی برای افراد تیره پوست مناسب نیست. با خارج شدن مشکینه مو از سطح پوست، نقطه مورد نظر از بدن تغییر رنگ می دهد و جلوه نامناسبی به پوست می دهد. تا مدت ها قبل، دستگاهی بدین منظور ساخته نشد، اما اخیرا با توجه به تعدد شیوه های نوین زیبایی این کار صورت پذیر است، اما باز هم روش درمانی مورد استفاده از فردی به فرد دیگر متفاوت است.

پوست تیره 23

باز هم گزینه یا سیستم رفع موهای زائد در منزل محدود است. امروزه دستگاهی  به نام  TandaMe که به تازگی به تایید سازمان غذا و دارو رسید، وارد صنعت زیبایی شده و برای پوست های تیره مورد استفاده قرار می گیرد،. این دستگاه در نوع خودش بی نظیر است و با  توجه به اینکه این دستگاه دو روش آی پی ال و بسامدهای رادیویی را نیز در بر می گیرد، رفع موهای زائد افراد تیره پوست کار چندان دشواری به نظر نمی آید.

دیگر دلیلی بر اتلاف وقت و هزینه برای مراجعه به  متخصصان زیبایی برای خانم های دارای پوست تیره وجود ندارد. پیشرفت تکنولوژی تاثیرات قابل توجهی را نیز در زمینه لیزر ایجاد کرده است. امروزه مسئله زیبایی و راحتی خانم ها در اولویت قرار دارد.

خانم ها و خوانندگان محترم اگر در رابطه با این مقاله سوالاتی در ذهن شما بوجود آمده است، فرصت را از دست ندهید و همین الان با کلینیک پوست و زیبایی و لیزر آلومینا تماس بگیرید. ما در اولین فرصت ممکن به شما در راه رسیدن به زیبایی و جذابیت کمک خواهیم کرد.

نگارنده: حدیث بختیاری

گروه پزشکان تهران اسکین

[divider]

جشنواره تخفیف ویژه 92 درصدی لیزر موهای زائد

 

با دستگاه الکساندرایت/ان-دی-یاگ با تکنولوژی آمریکایی و دارای گواهینامه FDA آمریکا

 

لیزر موهای زائد

برای کسب اطلاعات بیشتر و دیدن لیست قیمت ها اینجا کلیک کنید.

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

2 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
رها
رها
8 years ago

سلام ببخشید من یه سوال داشتم میخواستم ببینم آیا استفاده از لیزرهای خانگی میتواند موهای زائد ضخیم را از بین ببرد؟