آیا استفاده از لیزر خطرناک است؟

آیا استفاده از لیزر خطرناک است؟
آیا استفاده از لیزر خطرناک است؟

در این سال ها که لیزر وارد عرصه درمان شده و به ویژه از زمانی که برای از رفع موهای زائد محبوبیت به دست آورده، بارها و بارها در بین افرادی که قصد استفاده از لیزر را دارند، مشاهده کرده ایم که نسبت به تصمیم خود تا حدی مردد هستند و سوالاتی می پرسند، از جمله اینکه: آیا لیزر باعث بروز سرطان می شود؟ آیا لیزر به اندام داخلی آسیب می رساند؟ پاسخ به هر دو سوال منفی است، لیزر نه باعث سرطان می شود و نه به اندام داخلی آسیب می رساند.

زمانی که تصمیم به استفاده از لیزر برای رفع موهای زائد خود می گیرید، نسبت به کلینیک مورد نظر خود خیلی دقت کنید. به علاوه تجربه و مهارت متخصصی که این فرایند را انجام می دهد، از اهمیت بالایی برخوردار است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

متخصص آموزش دیده و با تجربه می داند چه نوع لیزری با چه میزان قدرتی برای چه نوع پوستی مناسب است. بنابراین فرایند لیزر درمانی شما موثر و بی خطر انجام خواهد شد.

پیامدهای لیزر

یکی از رایج ترین پیامدهای مربوط به لیزر درمانی تغییر در میزان رنگدانه های پوست است. لیزر ممکن است باعث تیرگی پوست شود که بر اثر افزایش رنگدانه های بخش تحت درمان پوست رخ می دهد. این مشکل در پوست های روشن بروز می کند، به ویژه اگر در معرض خورشید قرار گرفته باشند یا پوست خود را برنزه کرده باشند.

تجمع رنگدانه ها با سوختگی متفاوت است و دائمی نیست. این مشکل در پوست های تیره معمولا مشاهده نمی شود و طی چند روز به خودی خود برطرف می شود. در موارد خیلی نادر ممکن است چند ماه طول بکشد.

برخی خانم ها تصور می کنند استفاده از لیزر به اندام تناسلی آنها آسیب می رساند، اما باز هم می گوییم این یک تصور اشتباه است. گرچه ترجیح می دهیم خانم ها تا پایان بارداری خود صبر کنند (به دلیل تغییرات هورمونی در این دوران)، اما در عین حال لیزر درمانی در دوران بارداری بر روی نوزاد هم تاثیری ندارد.

تصور غلط دیگر در رابطه با لیزر این است که لیزر موهای زائد زیر بغل به غدد لنفاوی این بخش آسیب می رساند. فولیکول های مو درست چند میلیمتر زیر پوست قرار گرفته اند. غدد لنفاوی و عروقی خیلی عمیق تر هستند و نفوذ نور لیزر خیلی زیاد نیست و به این غدد نمی رسد.

لیزر درمانی در افرادی که به دلیل مصرف داروهای قوی، پیوند عضو یا درمان سرطان دارای سیستم ایمنی ضعیف هستند، مورد استفاده قرار نمی گیرد.

http://www.wifh.com/atlanta-laser-hair-removal/is-laser-hair-removal-safe.html

[divider]

نگارنده : سمیه محمدی

گروه پزشکان تهران اسکین 

[divider]

تهران اسکین ارائه دهنده ی بهترین خدمات  در زمینه لیزر درمانی با نازلترین قیمت ها  !!

2 عامل اصلی تعیین کننده موفقیت لیزر درمانی است : مهارت متخصص و دستگاه مورد استفاده.

در مطب های تخصصی معرفی شده از طرف این سایت از متخصصین به رسمیت شناخته شده و آموزش دیده در استفاده از تکنولوژی لیزر استفاده می شود. سطح مهارت این افراد بسیار بالا و دارای مدارج علمی شایان توجه ایی هستند که باعث اعتماد مراجعین به آنها می شود.

در شعبه های مختلف این مرکز از دستگاه های به روز و متفاوت استفاده می شود که شانس انتخاب “گزینه مناسب” را به مراجعین می دهد تا بهترین نتیجه را داشته باشند.

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

لیزر موهای زائد

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments