آنچه که باید در خصوص لیپوکویتیشن بدانید(1)

لیپوکویتیشن
لیپوکویتیشن

لیپوکویتیشن نوعی لیپوساکشن غیر تهاجمی است که از امواج فراصوت به منظور نابودی چربی ها استفاده میکند .این چربی ها توسط کبد سوخته و آزاد می‌شوند .از این روش میتوان به منظور کاهش چربی ،کاهش سلولیت و سفتی پوست استفاده نمود .سازمان غذا و دارو استفاده از این روش به منظور کاهش چربی ها را تأیید کرده است .

لیپوکویتیشن بهترین گزینه برای درمان نواحی از بدن است که چربی موضعی دارند .در واقع لیپوکویتیشن روشی برای کاهش وزن نیست بلکه بیشتر برای کاهش سایز استفاده می‌شود .

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

جلسات درمانی لیپوکویتیشن

هر جلسه درمانی لیپوکویتیشن حدود نیم ساعت طول میکشد و فرد میتواند در طی آن ریلکس کند و یا به موسیقی گوش کند .این روش کاملاً بدون درد است و فرد فقط کمی حرارت را حس میکند و صدای ناشی از به کار گیری از امواج فراصوت را می‌شنود .

معمولاً پیش از درمان تصویری از ناحیه درمانی گرفته می‌شود و پس از هر جلسه به راحتی فرد میتواند بهروال عادی زندگی خود ادامه دهد و علائمی همانند درد و تورم و ناراحتی هم نخواهد داشت .معمولا دو جلسه در هفته پیشنهاد می‌شود

نتایج حاصل از لیپوکویتیشن

لیپوکویتشن باعث جداسازی چربی ها از بدن می‌شود ولی خود فرد حتماً باید با فعالیت کافی ،مصرف زیاد مایعات و رعایت مواد غذایی مصرفی به آزاد سازی این چربی ها کمک کند .بنابراین نتیجه نهایی به میزان پیروی مراجع از دستورات داده شده هم بستگی خواهد داشت .

روز قبل و پس از درمان نقش مهمی در کسب بهترین نتایج دارند .حتما در روز درمان و 2 تا 3 روز بعد از آن از مصرف کربوهیدرات ها بپرهیزید تا از افزایش سوخت وساز بدن پیشگیری نمایید .حتما در روز درمان و 2 تا 3 روز پس از آن به میزان کافی آب بنوشید تا بدنتان متابولیسم بهتری داشته باشد و مواد زائد به شیوه بهتری از بدن شما دفع شوند .

همچنین بهتر است روز پس از درمان کمی تمرینات ورزشی انجام دهید تا چربی های آزاد شده بسوزند و تخلیه لنفاوی هم بهتر انجام گیرد .از مصرف کافئین و الکل در شب قبل درمان و ذوز درمان بپرهیزید .

نتایج حاصل چه زمانی مشخص می‌شوند ؟

پاسخ ا ین سؤال با توجه به متابولیسم و سبک زندگی و وضعیت فرد متفاوت خواهد بود .بیشتر افراد در طی 4 تا 8 جلسه نتایج حاصل را مشاهده میکنند وهمچنین پیشرفتهایی را در میان جلسات تجربه میکنند .در صورتی که بدن شما سلولیت داشته باشد ،حتما پاسخ مثبتی خواهیدگرفت ولی به طور کلی نحوه واکنش بدن به امواج میتواند نتیجه نهایی را مشخص کند .اگر میخواهید نتایج بهتری بگیرید ،میتوانید 6 تا 10 جلسه درمانی داشته باشید .ممکن است فرد در روز اول درمان شاهد کاهش سه اینچی سایز خود باشد و یا در بدترین حالت این کاهش سایز 1.4 اینچ خواهد بود .تعدادی از مراجعین هم پس از یک هفته میتوانند کاهش سایز را مشاهده کنند .

[divider]

نگارنده :فرحناز آل احمد

گروه پزشکان تهران اسکین 

برای تماس با مراکز لاغری و زیبایی در اصفهان اینجا کلیک کنید.

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments