لیزر موهای زائد در آقایان

آنچه که باید در خصوص لیزر موهای زائد بدانید

لیزر با دستگاه الکساندرایت
لیزر موهای زائد 

رشد موهای زائد در محلهایی از بدن همیشه از مشکلات خانمها و آقایان به شمار می آمده است .ما زمان و هزینه زیادی را برای رفع موهای زائد ناحیه پاها و زیر بغل و سایر بخش‌های بدن صرف میکنیم و روش‌های سنتی رفع موهای زائد مانند اپیلاسیون و شیو و کرمهای مو بر همه درد ناک و زمان بر هستند و حتی هزینه زیادی را به ما تحمیل میکنند .

لیزر موهای زائد از چندین دهه پیش به عنوان روشی زیبایی مورد استفاده قرار گرفته است و روز به روز به طرفداران آن اضافه می‌شود .این روش میتواند موهای زائد انواع نواحی بدن از جمله دست و پا و صورت و سایر موارد را رفع نماید .این روش به خوبی و با کمترین ریسک میزان رشد موهای زائد شما را کاهش میدهد .

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

ولی اگر لیزر توسط فردی غیر متخصص صورت گیرد و یا از لیزری نامتناسب با پوست شما استفاده شود ،عوارض جانبی جدی بروز خواهند کرد .این روش میتواند پوست شما را به صورت جدی بسوزاند و زخم های دائمی را بوجود آورد .بنابراین پیش از اینکه به سراغ لیزر موهای زائد بروید ،به خوبی در خصوص این روش و مرکز مربوطه تحقیق کنید .

در این پست به نکاتی می‌پردازیم که میتوانند به شما در جهت بهبود روند لیزر درمانی کمک نمایند :

1.تعداد جلسات لیزر درمانی با توجه به ناحیه درمانی ،حجم موها و چرخه رشد موها تعیین می‌شود .بیشتر افراد به 6 تا 8 جلسه درمانی نیاز دارند و در هر جلسه حدود 20 درصد از فولیکولها نابود می‌شوند

2.میزات موفقیت لیزر موهای زائد بر دو عامل وابسته است :رنگ مو و پوست .البته نتایج برای هر فردی با دیگری متفاوت است ولی لیزر حدود 40 تا 80 درصد موها را از بین می‌برد

3.احتمال رشد مجدد موها نیز وجود دارد ولی افزایش تعداد جلسات درمانی میتواند این زمان را بیشتر کند

4.لیزر موهای زائد فقط زمانی به خوبی عمل میکند که بروی فولیکولهایی عمل نماید که در مرحله رشد هستند .معمولا جلسات درمانی با هم فاصله زمانی دارند تا دوباره فولیکلها در مرحله رشد قرار گیرند .

5.میزان فاصله جلسه درمانی با توجه به چرخه رشد موها و ناحیه درمانی حدود 3 تا 8 هفته میباشد .تعداد جلسات لیزر درمانی پاها و بازوها معمولاً از گردن وصورت کمتر میباشند .

6.پس ازجلسات لیزر موهای زائد ،حدود دو تا سه هفته طول میشکد تا موها بریزند .

[divider]

نگارنده :فرحناز آل احمد

گروه پزشکان تهران اسکین 

[divider]

تهران اسکین ارائه دهنده ی بهترین خدمات  در زمینه لیزر درمانی با نازلترین قیمت ها  !!

2 عامل اصلی تعیین کننده موفقیت لیزر درمانی است : مهارت متخصص و دستگاه مورد استفاده.

در مطب های تخصصی معرفی شده از طرف این سایت از متخصصین به رسمیت شناخته شده و آموزش دیده در استفاده از تکنولوژی لیزر استفاده می شود. سطح مهارت این افراد بسیار بالا و دارای مدارج علمی شایان توجه ایی هستند که باعث اعتماد مراجعین به آنها می شود.

در شعبه های مختلف این مرکز از دستگاه های به روز و متفاوت استفاده می شود که شانس انتخاب “گزینه مناسب” را به مراجعین می دهد تا بهترین نتیجه را داشته باشند.

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

لیزر موهای زائد

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments