آنچه که باید در باره جوانسازی پوست با رادیوفرکانسی بدانید

جوانسازی با آر اف فرکشنال
جوانسازی پوست با رادیوفرکانسی

رادیوفرکانسی با رفع چین و چروک و زخم ها و تیرگی‌های پوستی به شما پوستی زیبا و جوان میبخشد .این پروسیجر با برداشتن لایه‌ای از پوست شما عمل میکند و نتایجی مطلوب و رضایت‌بخش ارائه میدهد .در طی دوران بهبودی پس از پروسیجر ،سلولهای جدیدی با درخشندگی و انعطاف پذیری بیشتری بوجود می‌آیند .

ابتدا شما باید با یک متخصص در خصوص احتمال موفقیت این روش مشورت کنید تا مشخص شود که شما کاندیدای خوبی برای جوانسازی با ار اف هستید و یا خیر .کسانی که سلامتی فیزیکی خوبی دارند و سیستم ایمنی آن‌ها به دلیل بیماری‌ها و یا مصرف دارو ها ضعیف نشده باشد،گزینه خوبی برای این پروسیجر میباشند .میتوانید در خصوص نگرانی‌های خود با یک متخصص مشورت کنید .

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

جوانسازی پوست با رادیوفرکانسی نوعی پروسیجر سرپایی است و درمان بخشی از صورت 45 دقیقه و درمان کل صورت تا دو ساعت طول میکشد .معمولا پیش از درمان از بی حسی های موضعی استفاده می‌شود و اگر بخواهید کل صورتتان را جوانسازی کنید ،از بی حسی های کلی استفاده می‌شود .

پس از درمان هم ناحیه درمانی بانداژ می‌شود و پس از یک روز فرد باید ناحیه درمانی را روزی 5 بار تمیز کرده و از پماد های ویژه ای استفاده نماید مانند وازلین تا از بروز زخم و تورم و خارش و سوزش جلوگیری بعمل اید که معمولاً 12 تا 72 ساعت پس از پروسیجر بروز میکنند .پس از یک هفته پوست خشک شده و لایه اندازی آغاز می‌شود .کل فرایند بهبود حدود 10 تا 21 روز پس از پروسیجر طول میکشد .

دستگاهای جوانسازی پوست با ار اف به طور ویژه برای درمان عدم انعطاف پوست استفاده می‌شود و برای افرادی که بین 30 تا 50 سال سن دارند و به چروک های خفیف تا متوسط در ناحیه ابروها ،پیشانی ،بین صورت ،چشم ها و گونه ها و سایر نواحی مبتلا هستند ،مناسب میباشد .این پروسیجر پوست شما را سفت میکند و بالا میکشد .

اگر شما سالم هستید و به هیچ نوع بیماری پوستی و یا عفونتی دچار نیستید ،میتوانید از این پروسیجر برای جوانسازی پوستتان استفاده کنید .ولی اگر دستگاههای فلزی و یا ضربان ساز در بدن خود دارند ،کاندید خوبی نیستند و احتمال بروز پیامدهای جدی در برخورد با امواج رادیویی وجود خواهد داشت .

نتایج حاصل ممکن است تا دو سال باقی بمانند ولی میتوان روش درمانی را با توجه به نوع پوست فرد و نتایج دلخواه وی تعیین نمود .

[divider]

نگارنده :فرحناز آل احمد

گروه پزشکان تهران اسکین 

[divider]

تهران اسکین ارائه دهنده ی بهترین خدمات  در زمینه لیزر درمانی با نازلترین قیمت ها  !!

2 عامل اصلی تعیین کننده موفقیت لیزر درمانی است : مهارت متخصص و دستگاه مورد استفاده.

در مطب های تخصصی معرفی شده از طرف این سایت از متخصصین به رسمیت شناخته شده و آموزش دیده در استفاده از تکنولوژی لیزر استفاده می شود. سطح مهارت این افراد بسیار بالا و دارای مدارج علمی شایان توجه ایی هستند که باعث اعتماد مراجعین به آنها می شود.

در شعبه های مختلف این مرکز از دستگاه های به روز و متفاوت استفاده می شود که شانس انتخاب “گزینه مناسب” را به مراجعین می دهد تا بهترین نتیجه را داشته باشند.

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

لیزر موهای زائد

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments