آنچه که باید درباره لیزر الکساندریت بدانید!

کلینیک زیبایی و لیزر پوست
کلینیک زیبایی و لیزر پوست با دستگاههای الکساندرایت 2018

در دهه های اخیر، تکنولوژی نوین لیزر موهای زائد پیشرفت هایی داشته است و در این راه با محدودیت هایی نیز رو به رو شده است، البته نمی توان از تاثیرات قابل توجه دستگاه های پیشرفته لیزر در کاهش رشد موهای زائد چشم پوشی کرد.

از دستگاه های لیزر می توان حتی برای رفع کامل موهای زائد مناطق وسیع تر بدن در مدتی کوتاه استفاده کرد. اگرچه رفع موهای زائد به کمک لیزر اندکی با درد و ناراحتی همراه است، اما درد لیزر شدیدتر از ناراحتی های ناشی از اپیلاسیون کمر و خطوط بیکینی  به صورت منظم نیست.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

سوالی که در اینجا مطرح است، این است که در واقعیت برای اینکه از پوستی صاف و درخشان برخوردار باشیم، به چند جلسه لیزر موهای زائد نیاز داریم؟

لیزر 4

اگر تمایل دارید که اطلاعات بیشتری در زمینه انواع روش های رفع موهای زائد بدست آورید، بهتر است که تمام گزینه های درمان را در نظر داشته باشید. شکی نیست که شما تحقیقات لازم را انجام داده  بدین نتیجه رسیده اید که لیزر موهای زائد بهترین انتخاب است.

آیا تاکنون به تفاوت میان دستگاه های گوناگون لیزر موهای زائد  موجود در بازار فکر کرده اید؟

[divider]

موارد کاربردی دستگاه لیزر الکساندریت

دستگاه لیزر

لیزرهای الکساندریت تجهیزات قدرتمندی هستند که باید توسط یک متخصص مجرب و آموزش دیده استفاده شود، بنابراین، این دستگاه ها در سالن ها و کلینیک های زیبایی مورد استفاده قرار میگیرند.

متاسفانه سازمان غذا و داروی آمریکا دستگاه های خانگی رفع موهای زائد را که شامل لیزر الکساندریت است، بهیچ عنوان تایید نمی کند.

[divider]

دستگاه لیزر الکساندریت چیست؟

لیزر الکساندریت یک نوع لیزر ( تقویت نور از طریق گسیل القایی انرژى تابشي) که نور با انرژی بالا را از طریق کریستال های الکساندریت به سطح پوست ساطع می کند. همان طور که نور پر انرژی از میان کریستال های الکساندریت عبور می کند، پرتویی از نور با طول موج 755 نانومتر تولید میگردد.

توجه توجه: طول موج پرتو نور، میزان نفوذ پذیری نور و انرژی لیزر را در لایه های زیرین پوست تعیین می کند.

رنگ نور لیزر اصولا قرمز است.

زمانی که لیزرهای الکساندریت در حالت چرخشی و انتقالی کیو ( Q ) قرار می گیرد،  باعث می شود که دستگاه لیزر، پرتوی پر انرژی از نور با تپ یا پالس های الکترومغناطیسی کوتاه تولید کند. در این شرایط، لیزر موهای زائد به بهترین نحو صورت خواهد گرفت.

علاوه بر رفع موهای زائد بدن و صورت، دستگاه های لیزر الکساندریت برای موارد زیر مورد استفاده قرار می گیرند:

  • درمان لک های پوستی ناشی از پیری
  • درمان و رفع خال مادرزادى ، لكه يا ماه گرفتگي مادرزادى
  • رفع تتو

[divider]

تفاوت دستگاه لیزر الکساندریت با دیگر روش های لیزر موهای زائد

inner-img1

علاوه بر نور و رنگ لیزر، طول موج نور تنها موردی است که تغییر می کند. برای مثال، لیزر الکساندریت پرتو نور قرمز رنگی با طول موج 755 نانومتر ساطع می کند. از طرف دیگر، لیزر دیود پرتو نوری با طول موج 810 نانومتر و لیزر YAG پرتو نوری با طول موج 1064 نانومتر از خود ساطع می کند.

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

4 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
مهشید
مهشید
5 years ago

خیلی عالیه من ازش راضیم دستتون درد نکنه
تشکر
میخواستم یه سوال بپرسم من الان که دو جلسه انجام دادم اگه موی در نیاد بعد از یک ماه میتونم لیزر نکنم چون جلسه اول نتیجه خیلی عالی گرفتم 90 درصد موهای بدنم دیگه رشد نکردن ایا میشه ?

دپارتمان ارجاع تخصصی و پاسخ به سوالات
Admin
پاسخ به  مهشید

سلام دوست عزیز خیر، برای اثر بخشی مثبت باید بین 6 تا 8 جلسه لیزر درمانی انجام شود. برای کاهش و حذف موهای زائد، باید جلسات به صورت کامل انجام شود زیرا در جلسات اول برخی موها که فعال هستند مورد هدف لیزر قرار میگیرند و مابقی موهای خفته و در حال رشد، طی جلسات بعدی مورد هدف قرار می گیرند. بنابراین برای تاثیر مثبت و درست باید دوره درمان کامل شود. معمولا همه ی افراد پس از جلسه اول نتایج مثبتی را مشاهده می نمایند ولی در نظر داشته باشید که میزان کمی از این موهای زائد میریزد نه… بیشتر بخونید

M.A
M.A
5 years ago

سلام وقت شما بخیر
من این نوع لیزر رو انتخاب کردم
بعد از جلسه ی اول موهای زائدم رشد خیلی عجیبی داشت اما موهای بیشتربا ریشه های ضعیف تر…به نوی که با دست هم کنده میشه…سوال بنده اینه که آیا میتونه برام مطلوب باشه و نتیجه ی دلخواهم رو ازش ببینم؟

دپارتمان ارجاع تخصصی و پاسخ به سوالات
Admin
پاسخ به  M.A

سلام دوست عزیز
برای مشاهده نتیجه و اینکه آیا اثربخش هست یا خیر نیاز به تعداد جلسات بیشتری می باشد. در صورتیکه طی جلسات آتی تغییرات زیادی مشاهده نکردید بهتر است دستگاه تغییر یابد.