آنچه آقایان باید در مورد لباس زیر خود بدانند

لباس زیر آقایان

شاید فکرش را هم نمی کردید که موارد زیادی در مورد لباس زیر وجود دارد که یادگیری آنها ضروری می باشد – عوض کردن و شستن مرتب آن – این مورد درواقع بیشتر از آنچه فکر می کنید اهمیت دارد. اینکه آقایان لباس زیر خود را از چه نوعی انتخاب می کنند، از نوع گشاد و یا از نوع تنگ مایو مانند، برایشان زیاد مهم نیست.

دکتر گرگوری آلبرت، پزشکی در دلری بیچ، می گوید: “در نتیجه همه ی این کم اهمیت دادن ها، لباس زیر آقایان فاقد سبک و اتیکت خاصی می باشد، لباس زیر باید مرتبا و به صورت مکرر تعویض شود و همیشه تمیز باشد و لازم است متذکر شوم که وقتی لباس زیر لک می شود، باید دور انداخته شود. اگر بیرون کار می کنید و یا اینکه بیش از حد عرق می کنید، بهتر است برای اینکه احساس بهتری داشتخ باشید، در وسط روز لباس زیر خود را تعویض کنید.” در اینجا موارد و تحقیقات بیشتری را مشاهده خواهید کرد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

قوانین ساده در مورد لباس زیر شما:

با این احساس در ذهن، قوانین ساده ای در مورد در مورد لباس زیر آقایان و سلامت آنها وجود دارد که بهتر است دنبال شوند. اولین قانون ساده این است که لباس زیر قدیمی باید دور انداخته شود. در واقع لباس زیر قدیمی شما یک شی نفرت انگیز است و هرچه زودتر باید از شر آن رها شوید. بهتر است هر ماه یک بار لباس های زیر خود را که خاکستری و یا زشت شده اند، دور بریزید.

البته دور ریختن لباس های زیر باید با خرید لباس زیر جدید همراه باشد. برای اینکه حتما خرید لباس زیر انجام شود، می توانید آن را با یکی از کارهایی انجام دهید که به طور مرتب در برنامه ی خود دارید.

تنها به استفاده از یک نوع لباس زیر اکتفا نکنید. پیشنهاد ما این است که نوع آن را تغییر دهید –  می توانید از نوع گشاد و یا شکل مایوی لباس زیر استفاده کنید و تنوعی هم برای خود ایجاد کنید. با ایجاد تنوع در لباس زیر می توانید رابطه ی جنسی موفق تری هم داشته باشید.

لباس زیر گشاد یا تنگ – جوانب مثبت و منفی

تنوع در لباس زیر می تواند جالب باشد، اما این مسئله بحث سلامت و سن مردان را نیز به ذهن می آورد: لباس زیر گشاد یا تنگ؟ در اینجا دکتر آلبرت می گوید که استفاده از لباس زیر تنگ یا گشاد فقط بستگی به سلیقه و نظر شخصی شما دارد. به طور کل لباس زیر گشاد راحتی بیشتری به شما می دهد ولی لباس زیر تنگ اینطر نیست. به هرحال این مسئله هم سلیقه ای است. اما لباس زیر تنگ باعث باروری کمتر می شود. بنابراین اگر قصد دارید که همسر خود را باردار کنید، بهتر است که از لباس های زیر گشادتر استفاده کنید.

اهمیت جنس لباس زیر:

مسئله ی دیگری که حائز اهمیت می باشد، جنس لباس زیر انتخابی شما می باشد. آقایان هم مانند خانم ها بهتر است لباس زیر هر روز خود را از الیاف پنبه و یا الیاف ترکیبی انتخاب کنند . سایر پارچه ها را برای موقعیت های خاص استفاده کنند. هنگام رفتن به باشگاه جنس لباس زیر خیلی مهم است. بهترین جنس برای لباس زیر الیافی هستند که بدن فرد با پوشیدن آنها پوسته پوسته نمی شود.

مطمئنا شما لباس زیری لازم دارید که در حد مناسبی از شما محافظت کرده و همچنین با بهره گیری از پارچه ی مناسب، رطوبت پوست را تامین کند. هرگز هنگام تمرینات ورزشی لباس زیر گشاد و یا کتان نپوشید. خبر خوب اینکه لباس زیرهای ورزشی متنوعی با قیمت های مختلف وجود دارند.  همچنین هرگز لباس زیر تمرین را بدون شستن، بیشتر از یک بار نپوشید.

جوانب مثبت و منفی نپوشیدن لباس زیر:

گزینه ی موجود دیگر نپوشیدن لباس زیر است. در برخی موقعیت ها این مسئله می تواند لذت بخش باشد و احساس خوبی به فرد بدهد، اما متخصصان در مورد این مسئله اخطار می دهند. اگر کاری انجام دهید که منجر به عرق کردن زیاد شود، نپوشیدن لباس زیر می تواند برای فرد ایجاد مشکل کند.

نگارنده: سمیه محمدی

کلینیک فوق تخصصی پوست و لیزر آلومینا

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments