آموزش لایه برداری پوست با استفاده از شکر

شکر و لایه برداری پوست

لایه برداری پوست با استفاده از شکر

با استفاده از شکر برای خود لایه بردار درست کنید.

وقتی که شکر با یک مایع ترکیب شود، به عنوان یک لایه بردار روی پوست شما عمل خواهد کرد و پوست های مرده ی سطح بیرونی را از بین خواهد برد و به این ترتیب پوست صاف و شفاف زیرین نمایان می شود. شکر را می توان روی پوست هر قسمتی از بدن استفاده کرد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

لایه بردارهای زیادی برای فروش وجود دارند که به وسیله ی شکر درست شده اند، بنابراین می توانید یکی از آنها را که نیازهای شما را برآورده می سازد، خریداری کنید. در صورت تمایل می توانید خودتان چنین لایه برداری را تولید کنید.

دستورالعمل های زیر را بررسی و امتحان کنید.

 

شکر و لیمو

ترکیبات:

2 قاشق چایخوری شکر و 1 قاشق چایخوری آب لیموو 2 قاشق چایخوری عسل. این سه را با هم ترکیب کنید تا یک ماده ی خمیری شکل حاصل شود.

3 قاشق چایخوری روغن نارگیل را با 2 قاشق چایخوری شکر ترکیب کنید تا یک ماده ی خمیری به دست آورید.

پوست خود را بشویید. قسمت مورد نظر را انتخاب کرده و آن را کاملا مرطوب کنید. اگر پوست بدنتان کثیف است با استفاده از صابون و آب گرم آن را تمیز کنید. به هرحال حتما پوست خود را مرطوب کنید، زیرا در غیر این صورت ممکن است شکر باعث خراش شود. سپس پوست خود را با شکر بمالید. مقداری از ترکیب را روی انگشت خود بگذارید و سپس روی قسمت مورد نظر که قرار است لایه برداری شود، بگذارید و انگشت خود را روی این قسمت به صورت دایره ای حرکت دهید. این کار را به آرامی 2 تا 3 دقیقه ادامه دهید تا پوست مرده ی سطحی از بین برود. در هنگام مالیدن ترکیب روی پوست نباید احساس درد یا ناراحتی داشته باشید. اگر احساس درد داشتید، به این معناست که مالش روی سطح را خیلی محکم انجام می دهید.

شکر را از روی پوست بردارید. آب گرم را روی پوست بریزید و شکر را به آرامی از روی پوست بردارید. مقداری از ترکیب روی پوست باقی می ماند، اما این باقیمانده کمک به مرطوب ماندن و صاف شدن پوست می شود و لازم نیست تمام آن را از روی پوست پاک کرد.

پوست خود را خشک کرده و سپس با کرم مرطوب کنید. از یک پارچه ی تمیز برای خشک کردن پوست خود استفاده کنید. اگر دوست دارید پوستی نرم داشته باشید، می توانید با استفاده از یک لوسیون مرطوب کننده این پروسه را کامل کنید. پوست خود را به مدت 1 یا 2 دقیقه با استفاده از لوسیون مرطوب کننده ماساژ دهید.

 

منبع:

http://desibeautyblog.com/

 

[divider]

مرکز تحقیقات کلینیک پوست،لیزر و تناسب اندام آلومینا

4 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments