آمادگی ذهنی و جسمی مخصوص برای افزایش میل جنسی و کام بخشی

image_13931211219_couple-all

در یک رابطه مطلوب، زن یا شوهر هیچ هراسی از اینکه که آغاز گر رابطه جنسی باشند، ندارند.

کمک به زوج های جوان در جهت بهبود روابط جنسی به گونه ای که تلفیقی از اعمال عاشقانه، صمیمیت و تحریک جنسی باشد، یکی از تاثیرات مهم و باارزش مشاوران متخصصی است که در زمینه زندگی زناشویی و روابط جنسی، مشاوره هایی را در اختیار زوج های جوان و  روان شناسان بالینی قرار می دهند. در این مفهوم کلی، زن و شوهر به علت گیرایی جنسی که نسبت به هم احساس می کنند، در کنار یکدیگر در یک تیم قرار می گیرند. این برداشت کاملا مخالف با باور قدیمی است که براساس آن،  مردان تنها به تمایلات جنسی خود فکر می کردند و به دفعات مکرر زن را مورد آزار ذهنی و جسمی قرار می دادند و  برعکس خانم ها تنها به صمیمیت، ابراز عشق زبانی و تماس بدنی اکتفا می کردند. در واقع، خانم تصور می کردند که نعوظ مردان قدیم با داشتن رابطه جنسی برطرف می شد و تا زمانی که نیاز نبود، خودر ا درگیر تماس بدنی با همسر نمی کردند.  متاسفانه، همین تفکرات پوسیده، علت کم رنگ شدن عشق و صمیمت در زندگی های زناشویی دوران گذشته بوده است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

HM-20131138848872327651415499368.7599

یکی دیگر از موضوعات مورد بحث در اینجا، شناخت جنبه هاى رواني اميال جنسي است که به افزایش میل جنسی حتی در صورت عدم تقاضای شریک زندگی کمک بسیار می کند. لذت جنسی بردن از یکدیگر شامل: تماس بدنی و بروز رفتارهای تحت تاثیر قرار دهنده، تحریک آمیز، شهوت انگیز، مهربانانه و  بازیگوشانه در خلوت عاشقانه با یکدیگر و خارج از بستر است که شناخت عمیقی را در زن و مرد بوجود می آورد که هر تماس بدنی لزوما نباید به مقاربت جنسی بیانجامد. هریک از تمرینات ذهنی و جسمی را به صورت انفرادی خوب مطالعه کنید و بعد مطالبی را که آموختید، با یکدیگر در میان بگذارید و درباره آنها بحث کنید و از آنها در جهت بهبود رابطه جنسی خود استفاده کنید.

راهکارهای جایگزین برای برقراری ارتباط بهتر با همسر

با یکدیگر درباره تماس های بدنی بدون اینکه یکی از طرفین نیاز خود را برای داشتن رابطه جنسی اعلام کند، بحث و گفت و گو کنید. به این نکته توجه داشته باشید که چه زمانی و چگونه در حین مقاربت جنسی شما احساس فشار می کنید و به یکباره تمام خودانگیختگی و بازیگوشی های جنسی شما از بین م رود و محو می شود. در اینجا دیگر بحث نیاز یا تقاضای جنسی زوجین مطرح نیست؛ بلکه تمایلات جنسی و انتخاب های شما مهم و باارزش هستند.

533-1328566707

در طول صحبت با یکدیگر، سیگنال ها یا علائمی را به همدیگر آموزش دهید که نشان می دهد شما تمایل به تماس بدنی و ادامه مقاربت جنسی دارید. این گفت و گو و صحبت ها می تواند به صورت زبانی باشد، برای مثال، “من الان تمایل دارم که با هم عشقبازی کنیم” یا اینکه، ” من الان حوصله همخوابگی را ندارم”  یا ” من از این کار تو خیلی لذت بردم، بیا ادامه اش بدهیم” و امثال آن. همه صحبت ها و مکالمات نباید زبانی باشد، شما به صورت خیلی غیر زبانی به همسر خود می فهمانید که تمایل به رابطه جنسی دارید، برای مثال، ماساژ دادن آلت تناسلی مرد و به خود حالت تحریک آمیزی بگیرید که نشان می دهد شما آماده جماع هستید.

214

با گرفتن نگاه خود از همسر و یا پس زدن دست او به آرامی و با مهربانی، شما نشان می دهید که فعلا تمایلی به سکس ندارید. اما مراقب باشید که جواب منفی را به صورت خیلی رک و بی پروا به همسر خود ابراز نکنید. در عوض، همدیگر را در آغوش بگیرید، در کنار یکدیگر دراز کشید و در مورد آینده با یکدیگر صحبت کنید، پشت ککدیگر را نوازش کنید، با یکدیگر حمام آب گرم بگیرید، با همدیگر قدم بزنید و در نهایت به بستر روید. تماسهای بدنی که به قصد لذت جنسی باشد، اما زوجین درگیر درآمیزش و مقاربت جنسی نشوند، از رموز موفقیت در زندگی زناشویی و از عوامل موثر بر افزایش صمیمیت و نزدیکی میان زوجین است.

build-stronger-relationships-salemzi-main

گاهی اوقات لازم است که زن بدون لباس و برهنه به بستر رود. در حالی که روی تخت دراز کشیدید، زن باید پشت به همسر قرار بگیرد، ، در حالی که بدن زوجین در تماس کامل با یکدیگر است—سینه بانو پشت به کمر مرد باشد، زانوانش با زانوان مرد گره خورد و  دستانش را به دور مرد حلقه کند و همسر را در آغوش بگیرد. این حالت احساس خوبی در زوجین ایجاد می کند و محبت طرفین به یکدیگر بیشتر می شود و احساس یکی بودن می کنند. در این شرایط، مرد از نظر جنسی بسیار آرام است، به مرد اجزاه دهید که احساس باارزش بود کند و اینکه فردی در این دنیا به او توجه می کند و اهمیت می دهد.

1234

در اینجاف حق بانوست که به همسر خود اشاره کند که تمایل به ادامه اعمال عاشقانه و  در نهایت مقاربت جنسی را دارد یا خیر. اعلام تقاضا و نیاز جنسی می تواند به صورت زبانی و غیرزبانی صورت گیرد، اما نکته مهم در اینجاست که آیا همسر شما متوجه علامت دادن ها و علائم شما برای شروع رابطه جنسی می شود یا خیر. بسیار غیر واقعی به نظر می رسد که بخواهیم عنوان کنیم که مردان همیشه آماده و آغازگر رابطه جنسی هستند. اگر زن چنین برداشتی از همسر خود داشته باشد، تقاضای او نامناسب و بی جا خواهد بود.

رابطه-جنسی-مکمل-1

در مساعد ترین شرایط، یک رابطه دلخواه و مطلوب بدین صورت است که زوجین به شروع رابطه جنسی تمایل نشان می دهند و به خود این حق را می دهند که در صورت عدم برخورداری از روحیه مناسب، نیاز جنسی همسر خود را با احترام و ملاطفت رد کنند. اگر هیچ یک از زوجین تمایل به مقاربت جنسی نداشت، می توانند چیزهای دیگر را جایگزین آن کنند، برای مثال، قدم زدن یا در آغوش کشیدن یکدیگر.

bride_and_groom_newlyweds_arm_in_arm_on_their_wedding_day_0515-1004-2914-5146_SMU

اگر شما جزء افراد تازه ازواج کرده هستید و تنها به دفعات تکرار رابطه خود با همسر در طول هفته و ماه تمرکز کرده اید. کاملا در اشتباه هستید. مقاربت جنسی، یک انتخاب است و یک وظیفه نیست. اگر در برهه ای از زمان، نیاز جنسی مرد یا زن بیش از حد انتظار باشد، به خاطر داشته باشید که این مدل زندگی زناشویی برای مدتی طولانی پاسخوگی نیازهای طرفین نخواهد بود و یکی از زوجین را دلزده می کند.

چند-سوال-پیرامون-رابطه-جنسی-و-مسائل-زناشویی-همسران-www.mehcom.com_

صبح پس از رابطه جنسی، احساسی را که در حین مقاربت از همسر خود دریافت کردید، با او در میان بگذارید. به او بگویید که لذت جنسی کافی را از همخوابگی با او برده اید. اگر مشکلی از نظر شما وجود دارد، آن را درون خود نریزید و با احترام برای همسر خود بیان کنید. تمایلات جنسی با دادن انتخاب آزادانه، رابطه متقابل و انتظارات مثبت از همسر افزایش پیدا می کند. تمایلات جنسی تحت تاثیر عواملی چون فشارهای روحی و روانی، انتظارات بیش از حد و یا استفاده از سکس برای اثبات خود به همسر، در درون فرد سرکوب می شود.

با همسر خود با فکر آزاد و بی پرده درباره راهکارهای جایگزین رابطه جنسی صحبت کنید.  

 

منبع:

https://www.psychologytoday.com

نگارنده: حدیث بختیاری

[divider]

کلینیک فوق تخصصی مشاوره آلومینا

1 2 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments